به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

سوالات داغ مشتریان عصاره و مایع زعفران فرانیز

تاجران بزرگ در این مطلب ناب و داغ به بسیاری از پرسش ها و سوالات مشتریان عصاره زعفران پاسخ داده اند. با پیج مایع زعفران فرانیز همراه شوید.

قطعا قبل از خرید عصاره زعفران، سوالات بسیاری در ذهن مخاطب شکل می گیرد. برخی از سایت های اینترنتی مشاوره رایگان دارند. مجموعه فرانیز نیز در این راستا گام مهمی را برداشته است. لطفا پس از مطالعه مطالب این صفحه، هر گونه سوال خود را از طریق راه های ارتباطی مطرح نمایید. منتظر صدای گرم شما هستیم.

سوال اول: شما چه عصاره هایی دارید؟

در مجموعه فرانیز، انواع مختلفی از محصولات زعفرانی عرضه می شود. در زمینه مایع زعفران نیز برندهای مختلفی موجود است. از جمله این برندها می توان اسامی زیر را نام برد:

  • سرخ گل
  • شاه گل
  • زرد طلایی
  • گلبان
  • سی سیب

مایع و عصاره زعفران فرانیز

سوال دوم: قیمت هر کدام چقدر است؟

به دلیل نوسانات قیمت بازار، از درج قیمت مایع زعفران فرانیز معذور هستیم. اما شما می توانید همه روزه از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. قیمت مایع زعفران همیشه تغییر نمی کند بلکه شرایطی که مشتری از پشت تلفن به ما اعلام می کند متفاوت است. بنا بر این نمی شود یک رویه واحد را برای این موضوع در نظر گرفت.

سوال سوم: هزینه حمل بر عهده چه کسی است؟

تمام قیمت های اعلامی از سوی کارشناسان شرکت فرانیز، بدون احتساب هزینه حمل می باشد. مگر موارد نادری که هزینه پست بر عهده شرکت است. این شرایط به صورت تلفنی یا در شبکه های اجتماعی به مشتریان اعلام می گردد.

سوال چهارم: آیا در هر بار سفارش اشانتیون هم گذاشته میشه؟

این مورد بستگی زیادی به میزان سفارش دارد. مثلا برخی از مشتریان مایع زعفران فرانیز میزان ۱۰ کارتن در سفارش خود را به عنوان اشانتیون دریافت کرده اند. معمولا مدیران فروش شرکت، شرایط ویژه ای  را برای مشتریان عمده در نظر می گیرند.

سوال پنجم: کیفیت محصول چطوری هستش؟

کیفیت مایع زعفران یک امر سلیقه ای است. از نگاه فروشندگان هر یک از فرآورده های زعفرانی مزایای مخصوص به خود را دارد. اما برخی از مشتریان ممکن یک محصول را بهتر بپسندند. اما در کل کیفیت این محصولات از نگاه مشتریان قابل قبول است.

برند فرانیز

سوال ششم: آیا تولید عصاره با برند مشتری هم امکان پذیره؟

برخی از عزیزان تمایل دارند که محصولات زعفران را برند مورد نظر خودشان دریافت کنند. دو تا پیش شرط اصلی و اولیه برای این موضوع در نظر گرفته می شود:

الف) بهتر است برند در حوزه زعفران به ثبت رسیده باشد.

ب) سفارش مشتری حتی در وهله اول بایستی از میزان حداقلی تعیین شده توسط شرکت فرانیز بالاتر باشد.

کلا شرایط سختی پیش روی شما نیست. در مذاکرات تلفنی نیز می توان در این خصوص صحبت نمود.

سوال هفتم: چه ضمانتی هست که مشتریانم با شما تماس نگیرند؟

مشتریان این سوال را زیاد نمی پرسند. اما ترجیح دادیم به آن پاسخ دهیم. دنیای اینترنت بسیار وسیع است. تشخیص اینکه مخاطبین مایع زعفران فرانیز دقیقا از چه محلی با ما ارتباط گرفته اند کار سختی است. صد البته که مشتریان ما شاید خودشان به نقاطی مختلفی از کشور بار ارسال می کنند که حتی ما بی خبر از آن باشیم.

اما بسیار بوده اند عزیزانی که سفارش جزئی داشته و ما آنان را به مشتریان قدیمی خودمان وصل کرده ایم. در این صورت باز مشتریان قدیمی، از فرانیز خرید می کنند. با این تفاسیر جای هیچ نگرانی نیست.

ضمنا آیه ۶ سوره هود میگه: روزی دست خداست. (به این چیزا نیست. پس شما به تلاشت ادامه بده.)

سوال هشتم: سفارشم چند روزه به دستم خواهد رسید؟

تاریخ و ساعت دقیق سفارش در این مورد بسیار موثر است. شرکت بزرگ فرانیز سفارشات در دو یا سه مرتبه در هفته تحویل باربری می دهد. طبیعتا پس از آن، ادامه روند تحویل بر عهده باربری است.

البته در صورت تاخیر در تحویل سفارش مشتری، موضوع از جانب شرکت فرانیز پیگیری و کد رهگیری به مشتریان تقدیم می شود.

سوال نهم: آیا مرجوعی ها رو هم قبول می کنید؟

تقریبا در تمام حوزه ها بحث مرجوعیات وجود دارد. اگر سفارش ارسالی مشکلی داشته باشد که مربوط به بخش تولید باشد، شرکت پذیرای مرجوعی خواهد بود و معمولا آن را در سفارش بعدی مشتری عصاره زعفران جبران می نماید.

اما اگر مشکل بوجود آمده مربوط به نحوه نگهداری یا تمام شدن انقضای محصول باشد، این موضوع متوجه مشتری است.

سوال دهم: تاریخ انقضای مایع زعفران فرانیز چقدره؟

عموم شرکت های تولید کننده مایع زعفران، این محصولات را با انقضای یک سال روانه بازار می کنند. اما مشتریان بایستی فضای نگهداری مناسبی را برای آن فراهم آورند.

برخی از مردم پس از خرید، آن را فریز می کنند. این کار جلوی فاسد شدن را می گیرد.

سوال یازدهم: هر کارتن چند عدد دارد؟

تعداد در کارتن برای هر برند به شکل زیر است:

عصاره زرد طلایی یک لیتری ۱۵، نیم لیتری ۲۸ و  ۳۰۰ سی سی تعداد ۶۰ عدد دارد.

مایع زعفران سرخ گل و شاه گل یک لیتری ۱۵ و نیم لیتری ۲۸ عدد دارد.

آب زعفران گلبان یک لیتری ۱۳ عددی، نیم لیتری ۲۶ عددی و ۲۵۰ سی سی ۲۶ عددی است.

رنگ زعفران سی سیب نیز یک لیتری و ۲۵۰ سی سی دارد که هر کدام ۱۲ تایی است.

خرید مایع زعفران فرانیز

سوال دوازدهم: امکان خرید عصاره زعفران به صورت حضوری هم میسر است؟

پایه معاملات شرکت فرانیز در فضای مجازی انجام می شود. این شرکت در اصفهان، تهران و مشهد دفتر دارد. این شرکت مشتریان عمده را برای مذاکره دعوت می کند. اما برای خرید حضوری فعلا دفتر فروش نداریم. مشتریان عزیز می توانند از طریق راه های ارتباطی برای سفارش خود هماهنگ کنند.

سوال سیزدهم: نحوه نگهداری مایع زعفرانی به چه صورته؟

با وجود اینکه مایع زعفران به مدت یک سال انقضاء دارد اما برخی از مشتریان در تماس هایشان می گویند: «پس از گذشت ۴ ماه این محصول تغییر رنگ می دهد»

می توان گفت: بهتر است پس از باز شدن درب بطری ظرف مدت یک ماه استفاده گردد. عصاره زعفران باید در جای خنک و به دور از نور خورشید باشد. چنانچه امکان آن را دارید که مایع را فریز نمایید، بهترین کار را انجام داده اید.

سوال چهاردهم: آیا شما محصولات دیگری هم دارید؟

مجموعه فرانیز سال هاست که در حوزه فرآورده های زعفرانی فعال است. در این شرکت علاوه بر عصاره زعفران، محصولاتی همچون اسپری زعفرانی، شربت زعفران، پودر زعفران و قطره زعفرانی نیز عرضه می شود. شما می توانید برای دیدن محصولات به صفحه فروشگاه محصولات مراجعه نمایید.

 

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه