به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

۱۰ نکته مهم در خرید مایع زعفرانی سرخ گل

تا حالا از مایع زعفرانی سرخ گل خرید کردین؟ بهتره این ۱۰ نکته ناب رو حتی قبل از خرید مطالعه کنید. اینجا معدن عصاره است.

خرید مایع زعفرانی با قیمت مناسب

سال های زیادی از تولید مایع زعفرانی در کشورمان می گذرد. شرکت ها در این دوران برای حفظ رقابت خود تلاش زیادی می کنند. موارد زیادی در خرید انواع مایع و عصاره زعفران موثر است:

  • نوع بسته بندی
  • قیمت فروش
  • حاشیه سود
  • کیفیت
  • اصل بودن

مشتری قطعا به موارد فوق توجه می کند. اما قبل خرید باید به چه نکاتی توجه کرد:

نکته اول: کیفیت انواع عصاره زعفرانی

کیفیت را تست کنید. شما می توانید در ابتدای سفارش خود، فقط یک کارتن را با همان قیمت عمده تهیه نمایید. پس از توزیع بطری های زعفران مایع در بین مشتریانتان، بازخوردش را بررسی کنید. با یک نتیجه گیری کلی می توانید به راحتی و با خیالی آسوده برای خرید مایع زعفرانی سرخ گل اقدام نمایید.

شرکت فرانیز در این زمینه همکاری تمام و کمال را خواهد داشت.

نکته دوم: ظاهر محصول

برخی از مشتریان به هنگام خرید عجله دارند. آنان فقط می خواهند خیلی سریع بار بدستشان برسد. بهتر است قبل خرید، تصاویر محصول را از طریق شبکه های اجتماعی دریافت کنید. حداقل با این کار می دانید چه بطری هایی رو تهیه می کنید.

بهترین سایت خرید مایع زعفرانی سرخ گل

نکته سوم: قیمت آب زعفران

قیمت آب زعفران با برندهای مختلف اعلام می شود. شما می توانید برای استعلام دقیق مایع زعفرانی سرخ گل با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار نمایید. قطعا با خرید کلی و کارتنی از فرانیز، تخفیفات ارزنده ای شامل شما می گردد.

نکته چهارم: تعداد در کارتن

این عامل در میزان سفارش شما موثر است. خرید کارتنی برای مشتریان خانگی خیلی توصیه نمی شود. شاید آنان نتوانند در یک مدت یکسال کل کارتن را استفاده نمایند. بهتر است تعداد در کارتن و شرایط نگهداری را قبل از خرید جویا شوند.

نکته پنجم: نحوه نگهداری

مشتریان عمده معمولا خودشان دارای انبار و سردخانه هستند. مایع زعفران معمولا در محیط تاریک و سرد نگهداری می شود. قطعا فریز کردن آن در مدت نگهداری بیشتر آن موثر است.

نکته ششم: نحوه ارسال مایع زعفرانی سرخ گل

مایع زعفران سرخ گل برای شهرستان ها فقط از طریق باربری ارسال می شود. باربری ها معمولا به ازای هر کارتن یک مبلغ را به عنوان هزینه حمل در نظر می گیرند. اما می توان قبل از خرید قطعی، یک استعلام ساده گرفت. باربری های طرف قرارداد با شرکت فرانیز، به طور معمول تمام تلاش خود را در راستای حفظ و سلامت بار تا مقصد به کار می گیرند.

نکته هفتم: بررسی فاکتور ارسالی توسط شرکت

در هر سفارش، یک فاکتور از طریق شبکه های اجتماعی برای مشتریان ارسال می شود. آنان می توانند به صورت شفاهی نیز خرید کنند. اما داشتن فاکتور خیلی بهتر است. در واقع برخی از مشتریان بدون آنکه نام برند را بدانند و صرف آنکه فقط تصویر آن را در سایت دیده اند تصور می کنند که ما می دانیم آنان از چه برندی سفارش دارند.

پس از رسیدن سفارش متوجه می شوند که برند دیگری را خواسته اند. بنابراین به فاکتور ارسالی توجه نمایید.

همچنین شما می توانید جهت مشاهده محصولات ما به بخش فروشگاه محصولات فرانیز مراجعه کنید.

فروشگاه مایع زعفرانی سرخ گل

نکته هشتم: نحوه پرداخت فاکتور

پس از دریافت فاکتور و تایید آن توسط مشتری، شماره حساب های مربوطه ارسال می گردد. مشتری پس از پرداخت و ارسال تصویر فیش واریزی، سفارش خود را قطعی می کند. کارکنان بخش حسابداری شرکت فرانیز با تایید واریزی ها، اقدام به صدور حواله از انبار می کنند. سفارش های داخل تهران از طریق پیک و شهرستان ها از طریق باربری تحویل می گردد.

نکته نهم: قضاوت سریع

باربری ها روال کاری خود را به خوبی انجام می دهند. بعضا پیش می آید که سفارش مشتری با چند روز تاخیر بدستش می رسد. این یک امر طبیعی است. گاهی خودورهای سنگین در مسیر و جاده های کشور مجبور به سرویس و تعمیرات می گردند. یا باربری برای مسیر مربوطه باید صبر کند تا اندازه یک ماشین محموله جمع آوری کند و سپس ماشین خود را بفرستد.

این امر نباید شما را نگران کند. البته طی این سال ها خیلی کم این اتفاق افتاده که متشریانمان ما را قضاوت کنند.

مایع های زعفرانی کیفیت های یکسانی ندارند. گاهی پشت تلفن از ما می پرسند که آیا کیفیت فلان برند مثل آن محصولی که ما تهیه کرده ایم هست یا خیر؟ واقعا تا مشتری استفاده نکند، از روی ظاهر قابل تشخیص نیست.

نکته دهم: زمان سفارش مایع زعفرانی سرخ گل

سعی کنید قبل از اتمام موجودی مجدد سفارش دهید. مشتریان زیادی متاسفانه به هر دلیلی سفارش خود را دقیقه ۹۰ قطعی می کنند. سپس انتظار دارند که خیلی سریع به دستشان برسد.

در ایام تعطیل کارشناسان فرانیز پاسخگو هستند و حتی سفارش می گیرند. اما در روزهای تعطیل باربری ها نیز کار نمی کنند.

 

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه