به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

انتخاب هوشمندانه پودر نوشیدنی فوری زعفرانی

در دنیای متنوع نوشیدنی ها انتخاب یک نوشیدنی پر خاصیت و نشاط آور کار هوشمندانه ای است. پودر نوشیدنی فوری زعفرانی یک انتخاب درست و به جا می باشد که از امتحان آن هیچ گاه پشیمان نخواهید شد.

پودر نوشیدنی فوری زعفرانی و ترکیبات آن

پودر نوشیدنی فوری زعفرانی

گرد زعفران یک محصول نوین از سری فرآورده های زعفرانی است که محصول شرکت های داخلی می باشد. بعد از یک روز کاری فشرده و خسته کننده و یا یک شب کم خواب، میل کردن این نوشیدنی زعفرانی می تواند مناسب ترین گزینه باشد.

در ترکیب پودر نوشیدنی فوری زعفرانی از پودر زعفران و مقدار کمی شکر استفاده شده است. که بعضی از شرکت ها مقداری هل نیز برای خوش عطر شدن استفاده می کنند.

بسته بندی مناسب و قابل حمل بودن این کالا باعث شده است که بتوان راحت آن را در سفر و یا سر کار با خود همراه داشت و از نوشیدن آن لذت برد. این محصول، در رستوران ها و کافی شاپ ها هم خیلی کاربرد دارد.

پودر نوشیدنی فوری زعفرانی را می توان به دو گونه ی شربت و دمنوش میل نمود. در هر دو صورت کافیست مقداری از پودر را در یک لیوان آب سرد یا جوش مخلوط کرده و چند دقیقه فرصت داد تا رنگدانه های آن از هم باز شوند.

خواص زعفران

پودر نوشیدنی فوری زعفرانی

پودر نوشیدنی فوری زعفرانی همانند خود زعفران دارای خواص بی شماری است پس بهتر است به جای نوشیدنی های مضر از این محصول سالم و پر خاصیت استفاده نمود. از جمله خواص زعفران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای زیبایی پوست و در درمان لک و جوش پوستی اثر گذار است.
  • کروسین و کروچتینگ موجود در زعفران از زردی چشم در پیری جلوگیری می کند.
  •  سلول های مغز و ذهن را تحریک و باعث تقویت قدرت یادگیری می شود.
  • روی غدد برون ریز اثر گذاشته و در کاهش استرس و اضطراب نقش دارد.
  •  از بروز آلزایمر پیشگیری می نماید.

این موارد فقط چند نمونه از خواص بی شمار زعفران می باشد. که با گذشت زمان دانشمندان خواص جدیدی از آن را کشف می کنند.

برای سفارش پودر نوشیدنی فوری زعفرانی، برای امر صادرات و یا پخش در داخل کشور، می توان از طریق سایت به نام فرانیز اقدام نمود تا با خیالی آسوده مرغوب ترین کالا را در اختیار شما قرار دهد. شما با این خرید میتوانید سود بیشتری کسب نمائید چرا که مستقیما از کارخانه خرید خود را انجام داده اید.

 تهیه پودر نوشیدنی فوری زعفرانی طبیعی

زعفران گیاهی است که از آن فرآورده‌های فراوانی تولید می‌شود. یکی از محصولاتی که از این گیاه به دست می‌آید پودر نوشیدنی فوری زعفرانی است. با نزدیک شدن به فصل گرما، اغلب مردم به فکر می‌افتند که انواع نوشیدنی‌های پرخاصیت را تهیه نمایند.

این نوشیدنی‌ها می‌توانند جایگزین نوشابه‌های گازدار شوند. همان‌طور که می‌دانید مصرف نوشابه‌ها برای سلامتی بدن بسیار مضر هستند و می‌توانند افراد را با مشکلات کمبود کلسیم مواجه سازند. اما نوشیدنی‌هایی که از گیاه زعفران تهیه می‌شوند دارای خواص فوق‌العاده‌ای بر روی سلامت بدن هستند.

پودر نوشیدنی فوری زعفرانی

 

زعفران از بسیاری از مواد مفید و مغذی تشکیل شده است. این گیاه سرشار از انواع ویتامین‌ها است. بنابراین مصرف زعفران و فرآورده‌های آن می‌تواند جبران بسیاری از کمبودهای مواد غذایی در بدن باشد.

 با خرید پودر زعفران می‌توانید در عرض چند ثانیه شربت گوارایی تهیه کنید. این شربت می‌تواند هم عطش شما را برطرف سازد و هم به علت داشتن زعفران، سبب بهبود خلق‌وخوی شما شود. زعفران به دلیل خواصی که دارد برطرف‌کننده کسالت و خستگی در افراد است.

 در نظر داشته باشید که در حال حاضر برندهای زیادی اقدام به تولید انواع محصولات جانبی از زعفران کرده‌اند. شما می‌توانید محصول پودر نوشیدنی فوری زعفرانی را از معروف‌ترین برندها خریداری نمایید.

 خرید محصولات زعفرانی ارگانیک در بسته‌بندی‌های بهداشتی

 به طور معمول محصولات برندهای مشهور از بهترین بسته‌بندی‌ها برای تهیه محصولات زعفرانی استفاده می‌کنند. همین امر سبب می‌شود تا ماندگاری این محصولات بالاتر رود و دیرتر خراب شوند. لازم است که پودر نوشیدنی فوری زعفرانی را در جای خشک و خنک نگه‌داری نمایید.

این محصول عاری از هر گونه مواد شیمیایی و رنگی است. توجه داشته باشید محصولاتی که با مواد افزودنی و نگه‌دارنده ترکیب می‌شود برای دستگاه گوارش افراد بسیار مضر هستند. بنابراین لازم است که مشتریان از خرید این محصولات خودداری نمایند.

 محصولات زعفرانی در انواع بسته‌بندی‌های بهداشتی قرار می‌گیرند. با توجه به حجم بسته‌بندی و جنس آن قیمت پودر زعفران مشخص می‌شود. برندهای مورد تایید وزارت بهداشت همواره سعی دارند که محصولات ارگانیک و طبیعی را تولید و روانه بازار نمایند.

پودر نوشیدنی فوری زعفرانی

شما می‌توانید پودر نوشیدنی فوری زعفرانی را به صورت حضوری از مغازه‌های شهر خود تهیه نمایید. همچنین باید بدانید که امکان تهیه انواع محصولات زعفرانی از جمله این پودر نوشیدنی از طریق اینترنتی نیز برای خریداران فراهم است. با خرید آنلاین فرآورده‌های زعفرانی می‌توانید در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی نمایید.

شما می‌توانید در مورد محصولی که خریداری می‌کنید به اندازه کافی مطالعه نمایید. زیرا بیشتر سایت‌هایی که محصولات گیاهی و خوراکی را به فروش می‌رسانند درباره هر محصول و نحوه استفاده از آن به اندازه کافی توضیح داده‌اند.

 لازم است بدانید که پودر نوشیدنی فوری زعفرانی دارای قیمت بسیار مناسبی است. بنابراین برای همه افراد امکان خریداری این محصول امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با خرید هر بسته‌بندی از این پودر تا مدت‌ها از محصول موردنظر استفاده نمایید.

کیفیت بالای پودر نوشیدنی دلیل خرید بالای محصول

 بسیاری از کسب‌وکارها پودر نوشیدنی زعفران را برای پذیرایی از میهمان‌های خود خرید می‌نمایند. این محصول دارای طعم و عطری بی‌نظیر است. مشاغلی که نیاز بالایی از این محصول دارند می‌توانند آن را به صورت عمده و در حجم‌های بالا خریداری نمایند. در این صورت این محصول با قیمت پایین‌تری برای آن‌ها محاسبه می‌شود.

 در نظر داشته باشید که پودر نوشیدنی فوری زعفرانی محصول بسیار خوبی برای صادرات است و مشتریان خارجی فراوانی دارد. با توجه به این‌ که این محصول از زعفران اصل ایرانی به دست می‌آید، لذا محبوب بسیاری از کشورهای اروپایی و خاورمیانه است. بسیاری از رستوران‌ها و کترینگ­ ها این محصول را همراه با غذا به مشتریان خود می‌دهند.

 لازم است بدانید که در محتویات بسته‌بندی پودر نوشیدنی زعفرانی از اندکی شکر و پودر زعفران استفاده شده است. برخی از مارک‌های تولیدکننده این محصول از مواد معطر دیگری مانند هل یا گل محمدی در بسته‌بندی استفاده می‌کنند.

 این کار سبب می‌شود تا محصول عطر و طعم بهتری به خود بگیرد. به دلیل این ‌که بسته‌بندی این محصول به راحتی قابل حمل است، بنابراین شما می‌توانید آن را همراه با خود به مسافرت ببرید. این نوشیدنی می‌تواند بهترین همراه شما در سفر در روزهای گرم سال باشد.

 شما می‌توانید این محصول پرکاربرد را هم به صورت دم‌نوش و هم به صورت شربت تهیه نمایید. برای تهیه شربت می‌توانید بر روی مقداری پودر نوشیدنی آب خنک بریزید و اندکی زمان دهید تا نوشیدنی شما رنگ بگیرد. اما برای تهیه دم‌نوش در روزهای سرد سال می‌توانید کمی از پودر نوشیدنی زعفران را در آب جوش بریزید و زمان کمی صبر کنید تا چای شما آماده شود.

 خواص بی‌نظیر فرآورده‌های زعفرانی

 همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم محصولات زعفرانی اصیل همه خواص بی‌شمار گیاه زعفران را دارا هستند. اما به دلیل این ‌که از زعفران با سایر مواد در ترکیب آن‌ها استفاده می‌شود لذا قیمت پایین‌تری در قیاس با خود گیاه دارند.

 همچنین این محصولات جانبی نیازی به آماده‌سازی از سمت مصرف‌کنندگان ندارد. بنابراین مصرف آن‌ها بسیار راحت است و نیاز به‌ صرف زمان زیاد ندارد.

 زعفران گیاهی خدادادی است که با نام طلای سرخ در ایران شهرت دارد. این گیاه بیشتر در استان خراسان می‌روید. با تهیه انواع فرآورده‌های زعفرانی طبیعی و اصل ایرانی می‌توانید از تمام خواص این گیاه بهره‌مند شوید. در واقع می‌توان چنین گفت که مصرف محصولات زعفرانی برای بسیاری از ارگان‌های بدن بسیار مفید است.

پودر نوشیدنی فوری زعفرانی نیز همه این خواص را برای سلامتی بدن ایفا می‌کنند. مصرف زعفران یا سایر فرآورده‌های آن سبب روشن شدن پوست می‌شود و همه لک‌ها یا جوش‌های پوستی را از بین می‌برد. به دلیل مواد مفیدی مانند کروسین که در این گیاه وجود دارد از ایجاد زردی در چشم در سنین بالا جلوگیری می‌کند.

زعفران تاثیر شگفتی بر روی غدد می‌گذارد و از بروز استرس در افراد جلوگیری می‌کند. این گیاه به دلیل تاثیراتی که بر روی کارکرد سلول‌های مغزی دارد از بروز برخی بیماری‌ها مانند آلزایمر پیشگیری می‌کند.

همچنین مصرف این ماده سبب جلوگیری از بسیاری از بیماری‌ها مانند حملات قلبی می‌شود. مصرف زعفران برای افرادی که دچار کلسترول یا فشارخون بالا هستند توصیه می‌شود. لازم است بدانید که این محصول دارای خاصیت آنتی‌بیوتیک است. بنابراین برای رفع عفونت بدن بسیار مفید است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه