به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

موارد مهم در تعیین قیمت 1 مثقال زعفران

موارد مهم در تعیین قیمت 1 مثقال زعفران

یکی از موارد مهم در تعیین قیمت 1 مثقال زعفران محل برداشت آن است. جهت خرید طلای سرخ کشت شده در نقاط مختلف ایران با بالاترین کیفیت و قیمت، با مشاوران فرانیز تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

چه مواردی در تعیین قیمت 1 مثقال زعفران تاثیر دارد؟

موارد مهم در تعیین قیمت 1 مثقال زعفران

زعفران یک ادویه با ارزش و گرانبها می باشد که طرفدارن زیادی در بین کشور ایران و ملت های دیگر دارد و این گیاه با ارزش دارای خواص بی نظیری است.

اگر از مصرف کنندگان بپرسیم که می توانند زرپران اصل را از تقلبی آن تشخیص بدهند یا خیر؟ نمی توانند پاسخ دقیق بدهند درصورتی که راه های زیادی برای فهمیدن اصل بودن آن وجود دارد و با مراجعه به سایت فرانیز لیستی از روش های تشخیص زعفران اصل از غیر اصل در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است و همچنین می توان قیمت 1 مثقال زعفران را از این سایت دریافت کرد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت 1 مثقال زعفران

موارد مهم در تعیین قیمت 1 مثقال زعفران
  • معیار اصلی تعیین قیمت 1 مثقال زعفران کیفیت آن است. پس هر چقدر درصد خلوص این ترکیبات بالاتر باشد کیفیت آن بالتر بوده و نرخ بالاتری دارد.
  • همگی ما می دانیم که زعفران انواع مختلفی دارد که هر نوع آن ویژگی مخصوص به خود را دارد که بر بهای آن ها اثر گذار است.
  • شرایط آب و هوایی می تواند در کیفیت نهایی زعفران تاثیر داشته باشد و این خود یکی از عواملی است که قیمت 1 مثقال زعفران را تعیین می نماید.
  • قیمت مصوب نهادهای کشاورزی طبق بهای کود شیمیایی یا طبیعی و نیروهای کاری در مزرعه نیز می توانند اثرات مستقیمی بر قیمت زعفران داشته باشند.

همچنین از جمله دلایل اختلاف نرخ گذاری می توان به درشت یا ریز بودن قلم های زعفران، مقدار نرمه موجود در آن و شهر محل تولید زعفران اشاره نمود.

صادرات 1 مثقال زعفران ایرانی

موارد مهم در تعیین قیمت 1 مثقال زعفران

یکی از بهترین و اقتصادی ترین محصولات صادراتی ایران، زرپران (زعفران) می باشد که در ارسال آن به خارج از کشور باید شرایط و نکاتی را در نظر بگیریم که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • ارزیابی و بررسی نیاز بازار جهانی به خرید زعفران
  • مرغوبیت در کنار بسته بندی استاندارد و زیبا
  • دریافت مجوزها
  • قوانین صادرات

در داخل کشور فروشگاه هایی وجود دارد که به صورت مجازی درحال فعالیت هستند و طلای سرخ خیلی قیمت بالایی دارد بخاطر همین قیمت 1مثقال زعفران کمتر از یک کیلوی آن است که به صورت انلاین می توان آن مقدار را سفارش داد و درب منزل دریافت نمود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه