به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خریداران زعفران سرخ فام شرق عمده

خریداران زعفران سرخ فام شرق عمده

بعضی از برند های داخلی در زمینه طلای سرخ بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان قرار می گیرند که دلیل آن کیفیت بالای اجناس می باشد. خریداران زعفران سرخ فام شرق در حجم عمده می توانند از طریق این سایت اقدام فرمایند.

خریداران زعفران سرخ فام شرق عمده

گناباد نام اولیه سرخ فام شرق است که در سال ۱۳۸۰ تأسیس گردید و سپس در سال ۱۳۹۰ با انتخاب این نام تجاری به فعالیت خود ادامه داد و در حال حاضر یکی از موفق ترین تولید کنندگان کشور می باشد‌.

یک تولیدکننده زمانی موفق خواهد بود که قبل از هر چیزی رضایت مصرف کننده را سر لوحه کار خود قرار دهد و این امر فقط با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب میسر خواهد شد.

تهیه زعفران سرخ فام شرق از گناباد

خریداران زعفران سرخ فام شرق عمده

شهرستان گناباد یکی از قطب های تولید طلای سرخ در جهان می باشد. زعفران سرخ فام شرق از کشتزار های این شهر به دست آمده است تا بتواند زیبایی و سلامتی را مهمان خانه های مردم کند.

 زعفران سرخ فام شرق قبل از ورود به خط تولید گلچین و جداسازی می شود چون محصول نا مرغوب جایگاهی در آنجا ندارد. این شرکت علاوه بر بسته بندی، تولید فرآورده های زعفرانی را نیز انجام می دهد.

زعفران گیاهی است که برای پرورش آن آب چندانی مصرف نمی شود. در واقع در طول یک سال کشاورزی این محصول فقط به ۵ مرحله آبیاری نیازمند است که در ذیل عنوان می شود؛

  1. اولین مرحله که بسیار حائز اهمیت است بعد از کشت پیاز ها می باشد که باید به موقع انجام شود چرا که آبیاری دیر هنگام باعث مواجه شدن گل ها با یخبندان خواهد شد.
  2. دومین آبیاری باید بعد از برداشت گل ها یعنی حدوداً چهل روز پس از آبیاری اول انجام شود.
  3. اوایل اسفند و بعد از انجام عملیات کود دهی باید آبیاری را انجام داد.
  4. اواخر اسفند گیاه احتیاج به آبیاری دارد.
  5. اواخر فروردین آخرین مرحله انجام می شود و بعد از آن گیاه به خواب رفته و به آبیاری نیازی ندارد.
خریداران زعفران سرخ فام شرق عمده

آبیاری جزء مرحله داشت محسوب می شود و یکی از عوامل تأثیر گذار بر رشد زعفران به حساب می آید. از دیگر لزومات این دوره سله شکنی و حذف علف های هرز می باشد چرا که هموار بودن زمین باعث آبیاری یکدست و متناسب خواهد شد. همچنین علف های هرز کشتزار از آب و مواد مغذی خاک همانند گیاه اصلی تغذیه می کنند پس برای بازدهی بهتر است از بین بروند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه