به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

مرکز مایع زعفران زرد طلایی یک لیتری

مرکز مایع زعفران زرد طلایی

برای خریداری مایع زعفران زرد طلایی می توان به صورت اینترنتی و از طریق سایت فرانیز نیز اقدام نمود و حتما نیاز به مراجعه به مرکز فروش مایع زعفران نیست. همچنین با خرید از مرکز فرانیز می توان از تخفیفات ویژه این مجموعه نیز برخوردار شد.

خرید اینترنتی مایع زعفران زرد طلایی از مرکز فروش

در خرید مایع زعفران زرد طلایی و هر نوع دیگر از محصولات زعفران باید اول از همه به اعتبار مرکز فروش که محصول از آنجا تهیه می شود توجه داشت. در گذشته که امکان خرید اینترنتی میسر نبود خریداران با گزینه های فراوانی رو به رو بودند و انتخاب از میان آنها کار دشواری بود.

اما امروزه می توان فروشگاه ها و مراکز خرید معتبری را در سطح اینترنت یافت که اقدام به فروش زعفران و همچنین ارائه مشاوره در زمینه خرید و فروش و صادرات این محصول می کنند. اگر تنها زعفران را برای مصارف خانگی و آشپزی نیاز داشته باشید و یا نیاز به اطلاعات در مورد تجارت خود دارید می توانید همین الان از مشاوران فرانیز مشاوره دریافت کنید و یا با مطالعه مقاله های موجود در سایت از میان انواع محصولات پودری و مایع زعفران انتخاب خود را نهایی کرده و تصمیم بگیرید.

خرید مایع زعفران زرد طلایی بسیار باکیفیت

یکی از انتخاب های موجود برای مصارف تجاری و غیر تجاری زعفران خرید مایع زعفران زرد طلایی می باشد که در ادامه به معرفی مزایا و ویژگی های این محصول تجاری باکیفیت می پردازیم.

این محصول از انواع مایع زعفران است که با توجه به حالت شیمیایی ای که دارد مصرف ادویه زعفران را به مراتب آسان تر نموده و قابلیت استفاده در غذاهای مختلف را دارد.

همانطور که می دانید برای مصرف طلای سرخ باید ابتدا با روش های مخصوص آن را با آب ترکیب کرده و به شکل مایع در آورد که با وجود مایع زعفران زرد طلایی دیگر نیاز به چنین کاری نبوده و به راحتی می توان آن را برای تزئین پلو و یا طعم دار کردن خوراک هایی مانند جوجه کباب و حتی تهیه شربت های خوشمزه زعفران مورد استفاده قرار داد.

بنابراین مایع زعفران زرد طلایی مورد مصرفی خاصی ندارد. گستره استفاده از آن وسیع است. مایع زعفران انتخاب بسیار مناسبی برای رستوران ها و کافه ها و از این دست مراکز برای سرعت بالا و کیفیت در کار است.

مایع زعفران زرد طلایی همچنین از کیفیت بالایی برخوردار است که آن را جهت صادرات نیز مناسب نموده و عطر و رنگ بی نظیر زعفران را به خوبی دارا است.

تولید‌کننده موفق مایع زعفران

شرکت زرد طلایی یکی از تولیدکنندگان موفق در زمینه ساخت فرآورده‌های زعفرانی، علی‌الخصوص مایع زعفران می‌باشد. این مرکز با بهره‌گیری از دانش روز و بهترین مواد اولیه، محصولاتی درخور مشتریان تولید می کند.

کارایی بالای زعفران آن را به یک محصول همه‌جانبه تبدیل نموده است. امروزه زعفران جزء مواد کاربردی در ساخت اجناس شرکت‌های مختلف غذایی و دارویی می‌باشد.

مرکز مایع زعفران زرد طلایی با عرضه فرآورده‌‌ای ارزشمند تحولی در آشپزی ایجاد کرده است. این محصول عطر و رنگ فوق‌العاده‌ای دارد.

مصرف‌کننده با یک‌بار استفاده از آن، متوجه متفاوت بودن آن با محصولات مشابه می‌شود. از مایع زعفران می‌توان در تولید انواع کیک، دسر، بستنی و همچنین طبخ و تزئین غذا استفاده نمود.

درصد بالایی از شرکت‌های تولیدکننده محصولات زعفرانی، ماده اولیه خود را از خراسان تهیه می‌کنند. محصول تولیدشده در این خطه نسبت به دیگر مناطق باکیفیت‌تر بوده و دلیل آن را می‌توان تجربه بالای کشاورزان دانست.

گناباد یکی از شهرهای زعفران‌خیز که ثبت میراث جهانی شده است. دلیل این امر، آبیاری زمین‌های کشاورزی به‌‌وسیله قنات می‌باشد.

تولید مایع زعفران زرد طلایی

فروش استثنایی مایع زعفران برای مراکز طبخ غذا

مرکز مایع زعفران زرد طلایی فروش این فرآورده را در حجم یک لیتری با تخفیفات استثنایی در سایت خود قرار داده است. رستوران‌ها، مراکز طبخ غذا و دیگر اصناف پرمصرف می‌توانند برای ثبت سفارش اقدام نمایند.

غذاهای ایرانی در داخل و خارج از کشور طرفداران بسیاری دارند. یکی از دلایل این امر، استفاده از ادویه‌های معطر و سالم می‌باشد. در ذیل به چند مورد از غذاهای سنتی و محبوب می‌پردازیم:

  • ته‌چین: ته‌چین با گوشت و یا مرغ یکی از غذاهای خوشمزه و خاص است. زعفران جزء مواد اصلی آن بوده چراکه رنگ طلایی و عطر خاص خود را مدیون این محصول ارزشمند می‌باشد.
  • زرشک پلو با مرغ: غذایی اصیل و محبوب بوده که معمولا پای ثابت مراسمات شادی و عزاداری است. آشپزان از زعفران در پخت مرغ و تزئین پلو استفاده می‌کنند.
  • ماهی زعفرانی: چگونگی پخت ماهی تأثیر زیادی بر روی طعم آن دارد. آشپز با طعم‌دار کردن ماهی با زعفران و دیگر ادویه‌های معطر می‌تواند آن را به‌صورت حرفه‌ای پخت کند.

استفاده از مایع زعفران مرغوب در پخت انواع غذا در رستوران‌ها می‌تواند باعث جذب بیشتر مشتری گردد.

خرید مستقیم زعفران و فرآورده‌های آن از شرکت‌های بازرگانی

شرکت‌های‌ بازرگانی با عرضه مستقیم زعفران و فرآورده‌های آن، باعث انجام خریدی امن و به‌صرفه می‌شوند. این مراکز تمامی برند‌های معتبر را در صفحه خود قرار می‌دهند تا مشتری برحسب نیاز و سلیقه خود برای خرید اقدام کند.

مصرف‌کنندگان تمایل دارند که محصول را با مناسب‌ترین قیمت ممکن و البته با شرط ضمانت کیفیت خریداری نمایند. طبعا انتخاب مرکز فروش معتبر در دستیابی  به این مقصود بسیار مهم است.

شرکت‌های بازرگانی محصولات زعفرانی را در حجم عمده در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. متقاضیان می‌توانند با مشاوره‌ گرفتن ار کارشناسان فروش این مراکز اطلاعات لازم را در مورد این محصولات کسب نمایند.

مرکز مایع زعفران زرد طلایی محصولات خود را در وزن‌ها و پاکت های مختلف در اختیار مشتریان قرار دهد. فروش آنلاین در این مرکز سبب شده تا تمامی مشتریان از سراسر کشور بتوانند از آن خرید کنند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه