به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

اعلام قیمت پودر زعفران ۲ گرمی

قیمت پودر زعفران

پودر زعفران در شرکت های تولید کننده بر حسب نیاز و قدرت خرید مردم در وزن های متفاوت بسته بندی می شود. اعلام قیمت تمام محصولات زعفرانی به خصوص قیمت پودر زعفران ۲ گرمی در سایت فرانیز صورت می پذیرد.

ملاک قیمت گذاری پودر زعفران چیست؟

پودر زعفران معمولا از ترکیب کلاله ی گل زعفران و ساقه ی آن بدست می آید. اما تعدادی از شرکت های به نام، پودر زعفران را فقط از زعفران خالص تهیه می کنند. طبعاً قیمت آن نیز گران تر می باشد. چون قیمت پودر زعفران بر اساس کیفیت و مرغوبیت کالا تعیین می شود.

در بازار عده ای سودجو رنگ های خوراکی را به نام پودر زعفران به قیمت پائین می فروشند. رنگ های خوراکی فقط به خاطر وجود رنگ های مصنوعی به غذا رنگ می دهند و گرنه از هیچ گونه کیفیتی برخوردار نیستند. پس چه بهتر با پرداخت کمی هزینه بیشتر جنس ممتاز را دریافت کنید.

یک ملاک دیگر برای تعیین قیمت پودر زعفران نوع پاکت آن است. پودر زعفران در ظروف پلاستیکی، کریستال و نایلون گذاشته می شود. طبعاً نوع کریستال گران تر می باشد، چون دارای ماندگاری بیشتری است.

پودر زعفران در هر آشپزخانه ای اعم از: منزل، قنادی، رستوران، کترینگ، هتل، کافی شاپ، آبمیوه فروشی کاربرد دارد.

 قیمت مناسب پودر زعفران باعث جذب متقاضیان زیادی شده است. کافیست مقدار مورد نیاز را در یک فنجان آب گرم یا چند قطعه یخ قرار دهید تا رنگ دلخواه حاصل شود. حتی اگر زمان پخت غذا فرصت لازم برای این کار را ندارید می توانید به همان صورت پودر در لحظات آخر به غذا اضافه کنید.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت پودر زعفران، می توانید به سایت های فروش محصولات زعفرانی سری بزنید. در سایت های فروش با تنوع برندها در وزن ها و پاکت های متفاوت انتخاب برای شما آسان می شود.

خرید پودر زعفران

در روش خرید اینترنتی، همه افراد جامعه در تمامی نقاط می توانند پودر زعفران مورد نظر خود را سفارش دهند. بعداز سفارش  با توجه به طی مسافت نهایتاً طی پنج روز درب منزل تحویل بگیرند.

پودر زعفران می تواند یک گزینه ی عالی برای عمده فروشی و یا تجارت باشد. تمامی سایت های فروش نمی توانند این محصول را به صورت عمده در اختیار شما قرار دهند. اما سایت فرانیز با خرید مستقیم از کارخانه و اعطای تخفیفات ویژه برای خریدار عزیز این امر را آسان کرده است.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت پودر زعفران

کمیسیون نرخ‌گذاری برای اعلام قیمت پودر زعفران ملاک‌هایی در نظر می‌گیرد. از جمله عوامل تأثیرگذار در این زمینه، می‌توان به کیفیت محصول، برند تولیدکننده و نوع بسته‌بندی آن اشاره نمود.

طبعا مصرف‌کننده تمایل دارد سالم‌ترین و باکیفیت‌ترین ماده غذایی را در آشپزخانه‌ خود استفاده نماید. پرداخت مبلغی بالاتر در ازای خرید جنس باکیفیت می‌تواند تضمین‌کننده سلامت مصرف‌کننده باشد.

یک تولید‌کننده موفق باید تمام نکات را برای تولید یک کالای مرغوب مدنظر قرار دهد. انتخاب مواد اولیه سالم در درجه اول از نظر حائز اهمیت بودن قرار دارد.

پودر زعفرانی که از کلاله‌های مرغوب تهیه شود طبعا بهترین جایگزین برای زعفران خواهد بود. نوع بسته‌بندی يکی ديگر از عوامل دخیل در قیمت‌گذاری زعفران و فرآورده‌های آن است.

خوشبختانه شرکت‌های تولیدی در طی سال‌های اخیر طرح‌های شیک و زیبایی را در بسته‌بندی پودر زعفران بکار برده‌اند. با نگاهی در سایت‌های فروش می‌توان متوجه این قضیه شد.

بسته‌بندی به‌صورت کپسول‌های کوچک در جعبه و یا استفاده از ظروف سنگی، کریستال و خاتم باعث جلب نظر مشتریان شده است. ظاهر زیبای کالا می‌تواند آن را به یک محصول صادراتی تبدیل نماید.

پودر زعفران ۲ گرمی از بسته‌بندی مناسبی برخوردار بوده و حجم پایین آن برای مصرف خانوار بسیار مناسب است.

برندهای فعال در حوزه پودر زعفران

کشت بالای زعفران در ایران سبب برپایی کارخانجات بسته‌بندی و تولید فرآورده‌های زعفرانی شده است. در حال حاضر چندین برند در این زمینه فعال هستند و توانسته‌اند رضایت مصرف‌کننده را کسب کنند.

اعتبار این شرکت‌ها در گرو کیفیت محصولات آن‌ها می‌باشد. از جمله برندهای موجود در بازار می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • مصطفوی
  • اصل قائنات
  • شاهسوند
  • سی‌سیب
  • زرین خراسان

خرید پودر زعفران

قیمت پودر زعفران در مارک‌های مختلف متفاوت بوده و مشتری باید از طریق سایت‌های فروش اطلاعات لازم را کسب کند. خاصیت این گیاه در مقابل قیمت آن بسیار ناچیز است. تحقیقات اخیر نشان از تأثیر فوق‌العاده‌ این محصول بر روی سلامت دستگاه گوارش دارد.

زخم معده یکی از بیماری‌های شایع در جهان است که استرس باعث تشدید آن می‌شود. مصرف روزانه زعفران می‌تواند از بروز این بیماری پیشگیری کند و البته در روند درمان نیز موثر باشد.

شرکت‌های معتبر در جهت دستیابی عموم به خواص این گیاه، اقدام به تولید فرآورده‌های مختلفی نموده‌اند. این موضوع سبب شده تا مشتری برحسب سلیقه خود، این محصول را به‌ شکل دلخواه مصرف نماید.

تجارت مشتریان از خرید پودر زعفران

زعفران و مشتقات آن جزء کالا‌های صادراتی سودآور محسوب می‌شوند. در حال حاضر کشور ایران بزرگترین تولیدکننده و البته صادر‌کننده در سطح جهان می‌باشد. اقلیم شرق کشور دارای بالاترین میزان از سازگاری با گیاه زعفران است.

مشتریان عمده می‌توانند برای خرید انواع زعفران به‌صورت آنلاین اقدام نمایند. طلای‌سرخ دارای نمونه‌های مختلفی بوده که طبعا قیمت‌های متفاوتی دارند.

کشت زعفران در خراسان به‌صورت سنتی انجام می‌گیرد. کشاورزان در پرورش این محصول از کودهای شیمیایی به میزان خیلی کم استفاده می‌کنند.

پودر زعفرانی که از کشت‌زارهای این مناطق تولید می‌گردد سالم و باکیفیت است. درجه کیفی زعفران ایرانی به‌حدی بوده که از بیش از ۶۰ کشور جهان طالب دارد.

قدرت رنگدهی زعفران قاینات در جهان بی‌همتا است. این ادویه ارزشمند هم‌اکنون یکی از کالا‌های صادراتی پررونق در  ایران بوده که تجارتی سودمند به‌همراه دارد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه