به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت قطره زعفران ۱۵ میلی

قیمت قطره زعفران ۱۵ میلی

از زعفران علاوه بر مصارف غذایی، فرآورده های دارویی نیز تولید گشته که در داروخانه ها توزیع می شود. برای آگاهی از جزئیات و قیمت قطره زعفران ۱۵ میلی می توانید از طریق این سایت اقدام فرمایید.

قیمت قطره زعفران ۱۵ میلی

زعفران جزء گیاهان دارویی نیز محسوب می شود. از این گل سلامتی؛ شربت، قطره، قرص و کپسول تولید می شود که برای درمان بسیاری از امراض علی الخصوص افسردگی تجویز می گردد.

اعلام قیمت قطره زعفران در سایت فروش

قیمت قطره زعفران ۱۵ میلی

قیمت قطره زعفران در سایت های فروش عنوان شده است. کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قیمت آن را خیلی مناسب تعیین کرده اند. این فرآورده دارویی خاصیت ضد سرطانی دارد که در ذیل چگونگی تأثیر آن بر درمان این بیماری ذکر می گردد.

  1. محدود سازی سنتز RNA و DNA  در سلول های سرطانی
  2. قطع واکنش های زنجیره ای رادیکال های آزاد از طریق فعالیت آنتی اکسیدانی ترکیبات خود
  3. بر هم کنش ترکیبات کارتنوئیدی بر آنزیم توپوایزومراز

تأثیرات زعفران مایع علی الخصوص بر روی سرطان معده بسیار مشهود بوده است. از این رو مصرف آن به صورت قطره بسیار مؤثر می باشد.

قیمت قطره زعفران برای خریداران عمده با تخفیف محاسبه می گردد. این محصول بسیار غلیظ می باشد از این رو برای استفاده از آن باید ۳ الی ۵ قطره را درون یک لیوان آب یا شربت ترکیب نمود. این نوشیدنی را می توان سه بار در روز مصرف کرد.

قیمت قطره زعفران ۱۵ میلی

خرید آنلاین این محصول باعث برخورداری مشتری از یک سری مزایا خواهد شد. صرف کمترین زمان ممکن برای خرید، تنوع محصولات، امکان مقایسه قیمت ها و برخورداری از تخفیفات از جمله این مزیت ها به حساب می آیند.

مصرف دارو های گیاهی در طب سنتی بسیار توصیه گردیده است. در طی سال های اخیر اعتماد مردم به این شیوه درمان بیشتر گشته و افراد برای درمان بیماری های جزئی خود ترجیح می دهند به جای استفاده از قرص های شیمیایی از داروی گیاهی  استفاده کنند.

این محصول را می توان در حجم های عمده و جزئی خریداری نمود. سایت های تولید کننده این محصول یکی از روش های پیشنهادی برای حجم های مختلف می باشد.

اما اگر قصد سرمایه گذاری برای دریافت و پخش داخلی این محصول را دارید باید از جایی معتبر باضمانت اصالت کالا خرید فرمایید. فرانیز از جمله سایت های فروش محصولات به صورت عمده می باشد که برگه سلامت کالا را به همراه محصول در اسرع وقت ارسال می کند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه