به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

راه و روش صادرات زعفران به عمان

راه و روش صادرات زعفران به عمان

یاد گرفتن راه و روش صادرات زعفران به عمان کار بسیار سختی نیست اما نیازمند تجربه و مشورت است. برای ارتباط با یک تامین کننده فوق العاده و دریافت توصیه های ویژه در این زمینه بهتر است سری به این سایت بزنید.

صادرات زعفران به عمان به چه صورت است؟

راه و روش صادرات زعفران به عمان

روش صادرات زعفران به عمان تا چند سال پیش متاسفانه بیشتر به صورت فله ای صورت می گرفت. به این شکل که این محصول با ارزش را از زمین های کشاورزی جمع می کردند و بعد در کارگاه های کوچک و بزرگ شروع به جدا کردن شاخک های اصلی از گل می کردند و بدون فرآوری و بسته بندی به صورت فله ای به عمان و سایر کشورها صادر می کردند. آن کشور ها نیز محصولات را به اسم خود و بسته بندی و برند شرکت های خود تهیه می کردند و سپس با قیمت بسیار بالایی به دیگر ایالت ها و ملت ها می فروختند. در حال حاضر صادرات زعفران به عمان به این دو صورت در حال انجام شدن است:

راه و روش صادرات زعفران به عمان
  • صادرات چمدانی: این مدل صادرات نیاز به مجوز خاصی ندارد و می ‌تواند به نوعی بسیار سودآور باشد. با افزایش مسافرت های گردشگری و تجاری ایرانیان به عمان این نوع صادرات نیز در حال پیشرفت است. اما توصیه می شود که از این روش استفاده نشود چرا که می تواند به اقتصاد کشور لطمه وارد نماید.
  • صادرات گمرکی: این مدل صادرات در قالب هوایی یا دریایی می باشد که باید مجوز ها اخذ و تعرفه های گمرکی پرداخت شود. این نوع صادرات سازمان یافته در حجم های بالاتر انجام می‌ شود. تاجرانی که صادرات زعفران به عمان یا دیگر ملل را به این روش انجام می دهند، در طولانی مدت سود بسیار بالایی به دست می آورند و اعتبار بیشتری کسب می کنند.

خرید حجم عمده برای صادرات زعفران به عمان

راه و روش صادرات زعفران به عمان

طلای سرخ فقط در ایران طرفدارن زیادی ندارد بلکه در ملت های دیگر نیز افرادی طالب خرید این محصول گران بها از ما هستند. کشورهای عرب زبان هم مصرف داخلی دارند و هم اینکه زعفران ما را به کشور های دیگر مخصوصا کشور های قاره افریقا می فروشند. معمولا زعفران های نگین، سرگل و حتی زعفران دخترپیچ به دلیل اصالت بالایی که دارند، گزینه های خوبی برای صادرات هستند. تاجران ایرانی نیز این محصولات را برای صادرات زعفران به عمان بر می گزینند تا مشتریان زیادی را به خود جلب کنند اما بایستی این نکته را مد نظر بگیرند که اگر قصد این امر را دارند، بهتر است که از نمایندگی های معتبر فرانیز به خرید حجم عمده محصولات بسته بندی شده بپردازند تا خارجی ها به فکر دستبرد و سوء استفاده از آن ها نباشند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه