به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز در کرج

قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز در کرج

قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز در کرج بر طبق نرخ مصوب کشور می باشد. تمام محصولات این شرکت بزرگ در سراسر ایران عرضه و در اختیار مشتریان قرار داده می شوند.

قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز در کرج

کشور ما دومین تولید کننده گیاهان دارویی در جهان می باشد که محصولات خود را علاوه بر استفاده برای مصرف داخلی، به بازار های خارجی نیز صادر می کند. دمنوش ها را از گیاهان معطر و دارویی تولید می کنند و به جای فراورده های شیمیایی از آن ها استفاده می شود.

قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز در محدوده مناسبی قرار دارد و مصرف کنندگان فراوانی می توانند به جای خرید ماده خام گه نرخ بالایی دارد آن را تهیه کرده و از خواصش بهره مند شوند. این محصول از کرم خوردگی دندان جلوگیری کرده و عفونت بلغمی را از بین می برد.

در بین ادویه جات، طلای سرخ از لحاظ وزنی با ارزش ترین است. همچنان که حاوی بیش از ۱۵۰ ترکیب مفید مانند سافرانال، کروسین، کارتنوئید ها و آنتی اکسیدان ها می باشد. مصرف آن برای درمان آلزایمر و بیماری پارکسیون مؤثر است.

سحرخیز با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت توانسته جایگاه خود را در بازار داخل و خارج اثبات کند. قدمت این شرکت به حدود یک دهه می رسد که با کسب تجربه بالا و کادر متبحر بهترین محصولات را تولید می نماید.

این مجموعه در شهرک توس واقع در مشهد می باشد و علاوه بر زعفران انواع ادویه جات، خشکبار، نبات و چای نیز بسته بندی و تولید می کند.

اطلاع رسانی روزانه قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز

قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز در کرج

قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز به صورت روزانه در سایت های معتبر و مرجع قرار داده می شود که یکی از مزیت های خرید اینترنتی به حساب می آید. در این روش نرخ و مشخصات از جمله: وزن، تاریخ تولید و انقضا، شماره پروانه بهداشت و نوع بسته بندی ذکر شده است.

راه های تقلب در تولید و عرضه زعفران

قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز در کرج

این گیاه و فراورده هایش را باید از مراکز معتبر خریداری کرد. زیرا راه های زیادی برای تقلب در آن وجود دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آغشته کردن رشته ها به عسل و چربی برای اضافه وزن
  • رنگ کردن قسمت های ریشه با رنگ زعفران
  • قرار دادن گلرنگ به جای کلاله های اصلی
  • مخلوط کردن پوشال با نگین و سرگل

برای تشخیص نمونه اصل از بدل راه های بسیاری وجود دارد که فرد باید اطلاعات و یا تجربه کافی را داشته باشد. از جمله آن ها می توان به بوییدن و چشیدن محصول اشاره کرد که بویی بین عسل و یونجه و طعمی تلخ دارد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه