به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش زعفران در ترکیه با حاشیه سود بالا

فروش زعفران در ترکیه با حاشیه سود بالا

فروش زعفران در ترکیه با حاشیه سود بالا، سبب ترغیب کردن مردم عادی به این کار شده است. چرا که این کشور از طرفداران فراورده های ایرانی بوده و از وارد کننده های اصلی در این زمینه محسوب می شود.

ترکیه یکی از مقصد های اصلی زعفران ایران

فروش زعفران در ترکیه با حاشیه سود بالا

این همسایه در بین چند کشوری می باشد که بیشترین واردات این ادویه را از ایران دارند. چنین کشور بزرگی، با داشتن دانش و همچنین ابزار لازم برای استفاده از خواص زعفران، آن را در صنایع مختلف غذایی، دارویی و بهداشتی به کار می گیرد.

این منطقه از جمله کشورهای همسایه می باشد که برای ورود به آن نیازی به گرفتن ویزا نیست. از این رو یکی از مقصد های خوب برای فروش زعفران در ترکیه  توسط تجار ما به شمار می رود.

به گونه ای که حتی بدون گرفتن کارت بازرگانی و مجوز امور گمرکی به عنوان یک مسافر عادی می توان تا سقف ۱۰۰ گرم طلای سرخ را از طریق مسافرتی انتقال داد.

عوامل تأثیر گذار بر بازار فروش زعفران در ترکیه

فروش زعفران در ترکیه با حاشیه سود بالا

بازار عرضه در این کشور، با نوسان قیمت ارز و تغییرات روزمره حول محور طلای سرخ مطمئناً ثابت نمی باشد. از این رو کسی که قصد انجام چنین کاری را دارد باید از قبل اطلاعات لازم را کسب کند.

برای اطلاع از قیمت فروش زعفران در ترکیه بایستی به کمیسیون های نرخ گذاری مراجعه کرد تا با آگاهی لازم داد و ستد خود را انجام داد.

فروش زعفران در ترکیه با حاشیه سود بالا

پایتخت این کشور در واقع مرکز اقتصادی مهمی به حساب می آید که سالانه توریست ها و مسافران بسیاری به آن مراجعه می کنند. در این شهر بزرگ هتل ها و رستوران های ترکی، عربی، ایرانی و هندی فراوانی وجود دارد که مشتریان اصلی زعفران در آن جا هستند.

در این رستوران ها غذا های پر ادویه آماده می شود. یکی از خوراک های خوشمزه پر طرفدار، دسر برنج ترکیه با طعم زعفران می باشد که یک نمونه با قدمت محسوب شده و در اکثر رستوران های این کشور به مشتریان عرضه می گردد.

بیشترین فروش زعفران در ترکیه مربوط به نوع سرگل و نگین است که هر کدام دسته های متنوعی را دارا می باشند. نوع بسته بندی این محصول نقش به سزایی در فروش آن دارد.

از این رو برای کسب موفقیت بیشتر در این زمینه باید تمام جوانب کار را سنجید تا با شکست رو به رو نشد. خرید فروش زعفران در ترکیه و شهر های مهم آن به صورت آنلاین در حجم عمده و یا جزئی انجام می گیرد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه