به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش زعفران در وان ترکیه به صورت غیرمستقیم

فروش زعفران در وان ترکیه به صورت غیرمستقیم

با فراهم شدن تمهیدات تازه ای بین دو کشور، فروش زعفران در وان ترکیه به صورت  غیرمستقیم با روند جدیدی مواجه شد. باراز تاجران ایرانی و خریدار های این شهر بسیار داغ و پر سود می باشد.

مرز های موجود جهت فروش زعفران در وان ترکیه

فروش زعفران در وان ترکیه به صورت غیرمستقیم

داشتن مرز های مشترک خواه و ناخواه زمینه روابط های نزدیک را برای مناطق به وجود می آورد. در اکثر موارد این مسئله نتایج مثبتی را در پی داشته و باعث پیشرفت منطقه ای می گردد و در برخی موارد انگشت شمار نیز به مشکلات و قطع همکاری ها می انجامد.

در مورد روابط بین کشور ما و همسایه نزدیک ترکیه، موضوع اول صادق می باشد. این قرابت باعث شده که در موارد بسیار، ارتباطات خوبی فی ما بین صورت بگیرد و نتایج پر باری را نیز به همراه داشته باشد.

بر همین اساس طبق آمار های دریافتی، فروش زعفران در وان ترکیه شاخص های خوبی را از خود ثبت نموده است. یکی از علل های این پیشرفت را می توان همکاری های خوب سیاسی- تجاری دو کشور در رابطه با ایجاد مرز های بیشتر خصوصا در بخش زمینی دانست.

این گونه در مدت زمان کوتاه تر، حجم و مقادیر بیشتری از محموله های تجاری به مقاصد در کشور همسایه صادر می گردد. علاوه بر اینکه احداث این مسیر های بیشتر، در بخش گردشگری نیز مفید بوده و افزایش مسافرت های تفریحی را هم در پی داشته است.

اهمیت آگاهی از قوانین فروش زعفران در وان ترکیه

فروش زعفران در وان ترکیه به صورت غیرمستقیم

از آن جا که هر داد و ستد و روابط تجاری نیازمند یک سری از پیش نیاز ها می باشد؛ برای انجام کار به بهترین شکل و نتیجه بخشی اش باید نسبت به قوانین خاص هر منطقه ای اشراف کامل پیدا نمود.

این مسئله می تواند علاوه بر قانون ها در حیطه فرهنگ، آداب، رسوم و سنت های اجتماعی نیز پیگیری گردد. چرا که تاجران با آگاهی از این موارد می توانند در مناسب ترین حالت فروش زعفران در وان ترکیه را صورت دهند و قطعا بازخورد بهتری را نیز به دست آورند.

نکات طلایی صادرات بین المللی از ایران

فروش زعفران در وان ترکیه به صورت غیرمستقیم

به همین منظور برای بالا بردن سطح اطلاعاتی شما عزیزان در ادامه، به بیان مهم ترین موارد از نکات لازم برای شروع یک داد و ستد فرا منطقه ای علی الخصوص فی ما بین کشور های همسایه پرداخته می شود:

  • بررسی و توجه داده های حال حاضر در تجارت
  • تحلیل رفتار مشتریان و خریدار ها
  • گزینش یک محصول با دقت در سلیقه متقاضیان
  • آشنایی کامل با قوانین صادراتی داخلی
  • صرف زمان کافی برای انجام امورات گمرکی و ترخیص کالا
  • اهمیت به شیوه فروش زعفران در وان ترکیه

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه