به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش پودر زعفران کیلویی تنظیم بازار

فروش پودر زعفران کیلویی تنظیم بازار

کامل ترین راهنمای فروش پودر زعفران کیلویی، با ارزان ترین قیمتها جهت تنظیم بازار، ارسال مستقیم از درب کارخانه به آدرس مشتری. در ادامه با ما همراه شوید.

فروش پودر زعفران در مشهد

مشهد یکی از قطب های اصلی زیارت و سیاحت در ایران است. این منطقه به دلیل وجود شرایط خاص، مسافرین زیادی را جذب می کند. مردم در هر بار زیارت، قصد خرید سوغات و هدیه برای عزیزانشان را دارند. آنان معمولا محصولاتی مانند زعفران، زرشک و لباس را انتخاب می کنند. البته این ها فقط یک مثال از محصولات در دسترس بود.
امروزه فروش پودر زعفران کیلویی و بسته ای، رونق خوبی در بازار دارد. مغازه داران این کالا را در کنار سایر محصولات خود می فروشند. پودر زعفران به راحتی استفاده می شود. برخی از پودرهای زعفرانی با سایر گیاهان ترکیب می شوند. به همین دلیل این نوع پودرها قیمت ارزان تری دارند. عرضه کنندگان فرآورده های زعفرانی این کالاها را با برندهای مختلفی می فروشند. شرکت ها این روزها در کنار زعفران، سایر تولیدات خود را روانه بازار می کنند.

فروش عمده پودر زعفران

اکثر تولیدکنندگان فرآورده های زعفرانی به صورت عمده کار می کنند. عصاره زعفران و پودرهای زعفرانی یکی از محصولات پر فروش در کشور هستند. این کالا جای زعفران را گرفته است. فروش پودر زعفران کیلویی به صورت عمده سود خوبی دارد. به همین علت بسیاری از مشتریان آن را به صورت فله تهیه می نمایند. سپس آن را در پک های مخصوص به فروش می رسانند.
پودر زعفران انواع مختلفی دارد. می توان آن را به دو دسته کارگاهی و شرکتی تقسیم بندی کرد. همان طور که از نام آنها پیداست، پودرهای کارگاهی مجوزات خاصی ندارند. ترکیبات مصرفی این پودرها، خیلی مشخص نیست.
اما در مقابل پودر زعفران شرکتی زیر نظر نماینده و کارشناس بهداشت تولید می گردد. بنابراین از نظر برخی از مشتریان مطمئن تر خواهد بود. پودرهای شرکتی به دلیل همین مجوزات، طبیعتا قیمت بالاتری هم دارند.

فروش پودر زعفران با قیمت ارزان

این روزها گرانی در کشورها بی داد می کند. پای حرف و درد دل مردم، صحبت از عدم توانایی خرید اجناس است. به همین دلیل مشتریان به دنبال خرید محصولات با قیمت ارزان می باشند. در این راستا شرکت های تولید و فروش پودر زعفران کیلویی، این محصولات را با قیمت مناسب تری عرضه می کنند.
تولید کنندگان با این کار سود کمتری را می گیرند. اما آنان به خوبی می دانند که آمار فروش بیشتر خواهد شد. پس این معاملات باز هم برایشان سودآور است. پودرهای زعفران ارزان قیمت، در حال حاضر طرفداران خاص خود را دارند. برخی از این کالاها، مورد نیاز رستوران ها نیز هستند. رستوران ها این پودرهای زعفرانی را بیشتر به صورت فله سفارش می دهند. آنان برای استفاده نیاز به بسته های خاصی ندارند.

خرید و قیمت عصاره زعفران هاتی کارا 650 گرمی

شرکت پودر زعفران زرین خراسان

شرکت زرین خراسان محصولات خود را با کیفیت عالی روانه بازار نمود. این مجموعه از تجارب ارزنده بزرگان تجارت زعفران استفاده می کند. اصول بازاریابی نیز همین کار را می طلبد. پودر زعفران زرین خراسان یکی از بهترین محصولات در بازار کشور به حساب می آید. این محصول اکثر اوقات در یک بسته بندی ساده عرضه می شود. بسیاری از مشتریان این کالا را به صورت کیلویی می خواهند. تولیدکنندگان تمامی شرایط را برای مشتریان آسان نموده اند.

ترکیبات این محصول کاملا طبیعی است. بدان معنا که با وجود قیمت پایین،، کیفیت محصول حفظ شده است. برخی از مشتریان تمایل دارند انواع پودرهای زعفرانی را با تخفیفات زیادی تهیه کنند. به طور قطع این کار برای سفارشات عمده از سوی مشتری امکان پذیر است. اما گاهی مشتری برای خرید نمونه هم بر سر قیمت چانه می زند. آنان تا جایی که امکان دارد قیمت کف را سوال می کنند. سپس درخواست نمونه آن هم با همان قیمت ها را دارند. طبیعتا چنین کاری میسر نیست. تولید کنندگان و عرضه کنندگان فرآورده های زعفرانی برای حجم سفارشات، میزان تخفیف مشخصی را تعیین کرده اند.

 فروش پودر زعفران کیلویی تنظیم بازار

پودر زعفران

زعفران به دلیل ارزش بالای آن قیمت زیادی دارد. با افزایش روزافزون هزینه ‌ها خیلی از رستوران‌ ها و آشپزخانه‌ های بزرگ به دنبال این مساله هستند که ادویه ‌جات مناسب خود را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنند. قیمت پودر زعفران نسبت‌ به قیمت زعفران بسیار ارزان ‌تر است. همین موضوع سبب شده بسیاری از افراد به سمت خرید پودر زعفران جذب شوند. پودر زعفران بیشتر برای مصارف غذایی کاربرد دارد. استفاده از طعم و رنگ زعفران در تهیه انواع غذاها، دسرها و شیرینی‌ها، در هتل ‌ها و رستوران‌ ها و قنادی ‌ها بسیار مورد استفاده است. پودر زعفران از آسیاب کردن زعفران اصل به دست می ‌آید، بنابراین خواص پودر زعفران همانند خواص زعفران است.

 فروش پودر زعفران کیلویی تنظیم بازار

عطر و طعم و قدرت رنگ دهی زعفران پودر شده مشابه زعفرانی است که از آن به دست آمده ‌است. بنابراین بهترین راه برای افرادی که می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند، اما در عین حال غذای خوش طعم و بویی داشته باشند، این است که پودر زعفران را توسط فرانیز با پرداخت کم ترین هزینه تهیه کرده و از آن در پخت غذاهای مختلف استفاده کنند.

فروش پودر زعفران کیلویی

برندها و شرکت ‌های زیادی به فروش پودر زعفران کیلویی در سراسر کشور مشغول هستند و آن را با قیمت‌ های متفاوتی به خریداران می‌ فروشند. در این ‌بین افرادی که به‌ دنبال کسب درآمد از طریق فروش این محصول هستند، باید به‌ دنبال تولیدکننده ‌ای باتجربه که محصولات باکیفیتی تولید می ‌کند، باشند. تاجران می توانند به خرید و فروش پودر زعفران کیلویی بپردازند که یک فراورده بسیار عالی و درجه یک است.

 فروش پودر زعفران کیلویی تنظیم بازار

امروزه در بسیاری از کالاهای موجود در بازار، تقلب صورت می گیرد. حتی برخی سودجویان در تهیه محصولات از مواد مضر و شیمیایی استفاده می کنند. گزارش ها حاکی از آن است که در حوزه زعفران هم این امر صورت می پذیرد. فروش پودر زعفران کیلویی در حال حاضر، توسط برخی از تاجران و شرکت های پخش صورت می گیرد. شرکت های پخش می توانند جهت عرضه و فروش پودر زعفران کیلویی از طریق تامین کننده های چون فرانیز اقدام کنند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه