به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

نمایندگی و سایت زعفران مصطفوی مشهد

نمایندگی و سایت زعفران مصطفوی مشهد

شما برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زعفران و شرایط صادرات، می توانید به سایت فرانیز، نمایندگی و سایت زعفران مصطفوی مشهد مراجعه کنید.

 نمایندگی و سایت زعفران مصطفوی مشهد

تولید زعفران در ایران

بی شک زعفران ایران، بهترین زعفران دنیا می باشد و این موضوع برای همه مردم به اثبات رسیده است. سایت های متعددی در حال حاضر به صورت اینترنتی در حوزه زعفران، مشغول به کار و فعالیت هستند. فرانیز یکی از شرکت های خوش نام و معتبر در کشور است که توانسته رضایت و اعتماد بسیاری را از آن خود کند.

مراکز فروش زعفران زیاد هستند و انواع زعفران را با نام های مختلف به بازار عرضه می‌ کنند. در بین نام های متفاوتی که برای زعفران وجود دارد، انتخاب بهترین زعفران  و اعتماد به یک مرکز فروش معتبر، کار اسانی نیست.

 نمایندگی و سایت زعفران مصطفوی مشهد

برخی از تاجران سعی می کنند که محصولات زعفرانی را با شیوه های گوناگون صادر کنند. برای این امر بایستی با یکسری وارد کننده خارجی ارتباط بگیرند و محصولاتی را که در اختیار دارند معرفی کنند. برای جلب نظر آن ها بایستی محصول با کیفیت و مرغوبی در دست داشته باشند.

لازم به ذکر است که شرکت فرانیز خدمات مختلفی دارد و آن‌ ها را به‌ طور کاملاً رایگان در اختیار مشتریان قرار می ‌دهد. ما عمده فروش زعفران هستیم و در زمینه صادرات زعفران به کشورهای مختلف فعالیت داریم.

تاجران برای این‌ که بخواهند زعفران را از برند مورد نظرشان خریداری کرده و آن را در حجم ‌های بالا سفارش دهند، بهتر است که از طریق نمایندگان فروش همین سایت اقدام کرده و در سریع ‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرند.

سایت زعفران مصطفوی

مصطفوی یکی از برندهایی است که در زمینه ارائه کالاهای زعفرانی مشغول به فعالیت می باشد. در حال حاضر یکی از فروشگاه هایی که به عنوان سایت زعفران مصفوی نیز شناخته می شود، سایت فرانیز است.

این فروشگاه محصولات زعفرانی از برند مصطفوی را می تواند به مشتریان خود عرضه کند. محصولی که خریدار از فرانیز تحویل می گیرد، یک محصول اصل و با کیفیت است.

 نمایندگی و سایت زعفران مصطفوی مشهد

سایت زعفران مصطفوی کاملا معتبر است، چرا که سال هاست در این زمینه فعالیت می کند و هنوز هم مشتریان زیادی دارد. مشتریان فرانیز و سایت زعفران مصطفوی می توانند از طریق تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان فروش فرانیز، اطلاعات خود را در این زمینه و قیمت محصولات افزایش دهند و می توانند از خدمات مشاوره ای فرانیز بهره ببرند. خدماتی که فرانیز به مشتریان خود ارائه می کند، کاملا رایگان هستند و از هرجای ایران می توانید از این خدمات استفاده کنید.

فروشگاه و پخش زعفران مصطفوی نیم مثقالی

سایت زعفران مشهد از به نام ترین فعالان در حوزه  تولید و پخش زعفران میباشد.

زعفران مصطفوی نیز مانند اکثر تولید کنندگان  صنعتی دنیا مبنای کار خود را رضایت مشتری، کیفیت، قیمت مناسب قرار داده است و تلاش میکند محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی روانه بازار کند.

پخش زعفران مصطفوی در کنار تولید زعفران مرغوب برای در دسترس بودن محصولات خود شبکه  پخش گسترده ای اعم از فروشگاه های آنلاین و فروشگاه های فیزیکی معتبر را فراهم آورده تا مصرف کنندگان بتوانند بدون دغدغه اصل بودن کالا به محصولات متنوع این شرکت دسترسی داشته باشند.

محصولات مصطفوی در پاکت هایی با مقادیر متنوع در بازار موجود می باشند. یکی از پرفروشترین و محبویب ترین محصولات زعفران نیم مثقالی مصطفوی است.

قیمت زعفران کیلویی در بازار مشخص نیست قیمت این ادویه با ارزش به طور روزانه اعلام می گردد و قیمت گذاری آن بستگی به نوسانات دلار و کیفیت همچنین منبع خرید این محصول بستگی دارد.

زعفران مصطفوی نیم مثقالی

پخش زعفران مصطفوی زعفران نیم مثقالی را در پاکت و جعبه در بازار ارائه می کند.

زعفران نیم مثقالی پاکتی مصطفوی: زعفران مصطفوی از زعفران های سرگل تولید و با بالاترین کیفیت و در پاکت های اقتصادی خدمت مشتریان ارائه می شود.

به همین دلیل برای خریدارانی که هدف آنها خرید زعفران با کیفیت بالا و در عین حال مقرون به صرفه است، گزینه مناسب و انتخاب مطلوبی می باشد. این محصول  کاملا اصل و مرغوب بوده و توانایی رنگ دهی بالایی را  داراست و طعم و عطر مورد قبولی ایجاد می نماید.

زعفران نیم مثقالی پاکتی مصطفوی در پاکت لمینیت و نایلون ترس، نفوذ ناپذیری کاملی در مقابل آلودگی و گرد و غبار دارد. با توجه به ابعاد پاکت، حمل و نگهداری آن آسان است.

زعفران نیم مثقال جعبه ای مصطفوی: این محصول نیز از باکیفیت ترین نوع زعفران سرگل تولید شده است. این گیاه دارای بالاترین استاندارد از نظر طعم و رنگ دهی است. زعفران جعبه ای برای افراد با مصرف زیاد زعفران مناسب است. زعفران به علت پاکت نفیس مناسب سوغات یا کادو نیز می باشد.

اصل بودن محصولات پخش زعفران مصطفوی

از هر صد و هفتاد هزار گل زعفران، به طور متوسط  یک کیلوگرم زعفران خشک حاصل می شود. یک کارگر به طور متوسط باید پنجاه ساعت در مزرعه کار کند تا بتواند این مقدار گل را فراهم آورد.

این موضوع نشانه با ارزش بودن زعفران است و میتواند باعث کلاهبرداری در فرآورده های زعفران شود. پیشنهاد می شود برای تهیه زعفران از منابع معتبر مانند سایت زعفران مشهد استفاده کنید.

صادرات زعفران کیلویی با کیفیت

سالانه صادرات حجم زیادی از زعفران کیلویی صورت می گیرد به دلیل اینکه در خارج از کشور این ادویه دارای متقاضی بسیاری است کشور هایی مانند دبی، آلمان و چین بزرگترین وارد کننده های زعفران می باشند.

صادرات زعفران برای تجار به دلیل متقاضیان بسیار و ۹۰ درصد حجم تولید زعفران در جهان که متعلق به ایران می باشد بسیار سودمند است.

افراد و تجار بسیاری از سود صادرات این محصول استفاده می نمایند اما تجاری هم وجود دارند که به دلیل پیدا نکردن زعفران با کیفیت در حجم عمده و کیلویی از سود صادرات این محصول بهره نمی شوند.

راحت ترین روش خرید زعفران کیلویی اصل و با کیفیت

با گذشت زمان فروشگاه های آنلاین بسیاری به دلیل راحتی مشتریان تاسیس شدند. این فروشگاه ها دارای سود بسیاری برای مشتریان و یکی از فواید آن ها صرفه جویی در وقت می باشد.

مجموعه فرانیز که یکی از همین فروشگاه های آنلاین می باشد و در میان مشتریان دارای اعتبار بسیاری است این مجموعه کمک شایانی در تهیه زعفران به تجار می نماید.

تجار و افراد می توانند از طریق مجموعه فرانیز محصولات مورد نظر خود را در اندازه مورد نیاز به راحت ترین روش ممکن نهیه نمایند کافیست با مشاوران فروش سایت زعفران مشهد ارتباط برقرار کنند از اطلاعاتی همچون قیمت، نحوه ارسال آگاه شوند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه