به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

پودر زعفران زرین خراسان برای صادرات به هند

پودر زعفران زرین خراسان برای صادرات به هند

استقبال خریداران از پودر زعفران زرین خراسان در کشور های آسیایی به مراتب بسیار بهتر از دیگر نقاط دنیا است. به همین جهت برای صادرات به هند شرایط مناسبی برای تجار در نظر گرفته شده تا مبادلات خود را صورت دهند.

خرید پودر زعفران زرین خراسان عمده

محصولات شرکت زرین خراسان کیفیت خوبی دارند. فعالان در این حوزه، کاربردهای بی نظیر آن را تایید کرده اند. این کالا در حال حاضر به صورت عمده در بازار کشور خرید و فروش می گردد. کسب و کارهای خانگی می توانند روی سود بالای آن حساب باز کنند. صاحبان این مشاغل در زمان سفارش پودر زعفران زرین خراسان از تولید کننده تخفیف می گیرند. به همین دلیل آنان در هنگام خرده فروشی می توانند به قیمت خوبی آن را حساب کنند.

این محصول در بسته های متنوعی روانه بازار می شود. معمولا شرکت اصلی، آن را به صورت وکیوم عرضه می کند. البته این پودها به صورت فله نیز وجود دارند و خرید و فروش می گردند. اما خرید آن به صورت بسته ای مورد اطمینان بیشتری است.

دیار خراسان از دیرباز مهد کشت و کار زعفران است. این منطقه آب و هوای مساعدی نیز جهت کشت زعفران دارد. فرآورده های زعفرانی نیز در اینجا به وفور یافت می شود. محصولاتی از قبیل عصاره زعفران، رنگ های زعفرانی و اکسترکت های باکیفیت و همچنین اسپری زعفرانی.

معمولا مردم در سفرهایشان به خراسان، از زعفران و زرشک به عنوان سوغاتی یاد می کنند. این طیف از کالاها در قدیم نزد پادشاهان نیز اجر و قرب داشته است. آنان در مراسمات خود خصوصا از زعفران استفاده می کردند. بوی خوش زعفران مجالس آنان را زینت می داد.

هندوستان در مصرف زعفران و فرآورده های آن

پودر زعفران زرین خراسان برای صادرات به هند

وقتی تاریخ و فرهنگ ملل و مناطق مختلف را مورد بررسی قرار دهید متوجه نکات و آداب بسیار جالبی در آن ها خواهید شد. رسومات خاصی که شاید در دیگر کشور ها، اصلا مرسوم نبوده و مورد درک افراد آن مرز و بوم واقع نگردد. در این راستا کار شناسایی توسط افراد متخصص صورت می گیرد. آنان برای شناخت بیشتر، به صورت ریز بینانه کارهای مطالعاتی می کنند.

در کشور هندوستان این مسئله کمی پیچیده تر است. این منطقه مهد آیین های فراوان با پیروان خاص خود می باشد. اما مسئله مهم در صادرات پودر زعفران زرین خراسان به این نقطه، توجه به خوراک و مدل تغذیه ای شان می باشد. مردمان آن ها با مصرف غذا های گوناگون و رفتار های متفاوت، اما در یک چیز اشتراک کلی دارند. آن اشتراک، وجود ادویه های بسیار در زمان طبخ هست.

پودر زعفران زرین خراسان برای صادرات به هند

ادویه های مورد مصرف شان بسیار متعدد است اما از مهم ترین آن ها می توان به فلفل، زردچوبه و زعفران اشاره نمود. تنوع بالای موجود یک امتیاز مثبت برای تجار زعفران است تا به خود بجنبند و این کشور را به عنوان یک همتای تجاری خوب انتخاب کرده و از دستش ندهند. تعداد بالای جمعیت نیز از دیگر موارد مناسب کننده آن ها برای سرمایه گذاری می باشد.

قیمت پودر زعفران در کشور هند

پودر زعفران زرین خراسان برای صادرات به هند

درست است که مصرف زعفران به خاطر خواص ویژه اش اینکه این منطقه یک کشور پر مصرف ادویه ای است اما هند به عنوان یک تولید کننده زعفرانی نیز مشغول به فعالیت می باشد. به خاطر جمعیت بالا و حجم کم کاشت، هیچ گاه محصولشان را به عرضه جهانی و صادرات نرسانده اند بلکه به خاطر کمبود، باقی نیاز خود را از طریق واردات جبران می نمایند.

حال باقی مسیر با بازرگانانی می باشد که می خواهند روابط تجاری و صادرات خود با این کشور را از سر بگیرند. اینکه چگونه و با چه لحن و بیان، برنامه ریزی حساب شده و چه رفتاری زمینه همکاری های مستمر را فراهم آورند، به هنر مخفی تجار باز می‌گردد که بتوانند پودر زعفران زرین خراسان را با تلاش لازم در صدر لیست کالا های ارسالی هند قرار دهند.

شرکت پودر زعفران زرین خراسان

زعفران فروشی ها معمولا در تمام شهرهای ایران فعالیت دارند. به همین خاطر رقابت در بازار آن نیز بسیار سنگین است. شرکت ها به فکر تولید فرآورده های جانبی زعفران هستند. آنان همانند شرکت پودر زعفران زرین خراسان محصولات باکیفیتی تولید می کنند. رقابت در حوزه محصولات زعفرانی، بسیار شدید است.

قطعا همه مردم نمی توانند زعفران تهیه نمایند. زعفران خواص بسیاری دارد. تقریبا وجود زعفران برای سفره های ایرانیان ضروری است. اما چند سالی است که قیمت بالایی به خود گرفته است. مصرف کنندگان به ناچار فرآورده های جانبی زعفران را استفاده می کنند. این فرآورده ها به سهولت استفاده می شوند. شرکت پودر زعفرانی این روزها فعالیت خود را بیشتر نموده است. این فعالیت بیشتر به خاطر افزایش سفارش از جانب مشتری می باشد.

مردم و خصوصا جوانان این روزها به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستند. برخی از آنان به صورت حضوری مغازه داری می کنند. برخی از آنان صاحب یک کار اینترنتی و مجازی هستند. هر کدام از آن امور مزایا و معایب خاص خود را دارد. قطعا جوانان خود به این مسئله اشراف دارند. هر چند که دنیا روز به روز به سمت و سوی اینترنت و فضای مجازی سوق پیدا می کند.

مردم پس از یک عمر کار و تلاش، تمایل دارند بقیه عمر را در رفاه کامل باشند. آنان می توانند بعد از گذران یک برهه زمانی طولانی، به صورت مجازی نیز به فعالیت خود ادامه دهند.

پودر ساقه زعفران زرین خراسان اصل

تعدادی از مشتریان شرکت فرانیز، در تماس های خود طالب پودر ساقه زعفران هستند. مجموعه فرانیز این مهم را برایشان فراهم کرده است. این مجموعه، پودر ساقه زعفران زرین خراسان را با بهترین کیفیت عرضه می کند. قطعا در سفارشات بالا و عمده قیمت ها جای تخفیف هم دارند. مجموعه فرانیز در زمینه فرآورده های زعفران فعالیت چشمگیری دارد. کارشناسان سایت فرانیز، جلب رضایت مشتری را هدف اصلی خود قرار داده اند.

مشتریان می توانند در تمامی روزها با مشاوران اینترنتی این سایت ارتباط بگیرند. برخی از سوالات قاعدتا فقط به صورت تلفنی حل می شود. اما این مهم برای کاربران سایت نیز فراهم است. عزیزان می توانند از نقطه نظرات ارزنده خود ما را یاری رسانند و در انتهای همین مطلب نظر خود را بیان نمایند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه