به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

صادرات زعفران فله ای و بسته بندی اقلیم خراسان

صادرات زعفران فله ای و بسته بندی اقلیم خراسان

با شیوه های نوین در صادرات زعفران فله ای و بسته بندی اقلیم خراسان می توانید در نهایت توان تجاری این کار را پیش ببرید. در این حالت دست یابی به سود حداکثری به سادگی امکان پذیر خواهد شد.

فرصت و تهدید موجود در صادرات زعفران فله ای

صادرات زعفران فله ای و بسته بندی اقلیم خراسان

در مبحث تجارت های برون مرزی، تنها ارسال محصول نیست که با اهمیت باشد. بلکه موارد دیگری نیز در کنار آن مهم خواهند شد. گاهی محصولاتی هستند که مختص به یک منطقه خاص می باشند و یا در یک محدوده، تولید آن ها با کیفیت تر صورت می گیرد. وضعیت زعفران در کشور ما هم از همین قبیل است.

رقبای دیگر در سطح جهانی می دانند با رشد تجار ایرانی در این زمینه به هیچ وجه نمی توانند بازار را به نفع خود پیش برند. در طرف دیگر یا چنین تولیداتی را در مناطق خود نداشته و یا به مرغوبیت اعلای کالا های ما نمی باشد. پس به راه حل های دیگری برای فرار از مشکل فکر می کنند. یکی از عمده ترین روش هایی که وجود دارد و در برخی مواقع به درستی نتیجه می دهد؛ استفاده از روش خریداری محصول در حجم های بزرگ از کشور مورد نظر به شکل خام و فله می باشد.

صادرات زعفران فله ای و بسته بندی اقلیم خراسان

متاسفانه برخی بازرگانان ایرانی بدون توجه به این نکته و تنها با نگاه به سود محدودی که در این کار است، اقدام به صادرات زعفران فله ای در وزن های بالا می کنند و مناطق دریافت کننده با زیرکی این محصول را در کشورشان با برند و نام و نشان خود بسته بندی می نمایند. سپس با ارزش افزوده بیشتر و بهه اسم خودشان آن را به دیگر بلاد دنیا صادر می فرمایند.

اگر بتوان با زیرکی بیشتری این کار را پیگیری نمود، می  شود از دل تهدید ها فرصت های ناب تجاری ای را خلق کرد که هم عمل صادرات به خوبی اتفاق بی افتد و هم چنین عواقب نامناسب این مدلی، گریبان گیر تجار و کالا های ایرانی نشود.

مقاصدی با بیشترین حجم صادرات زعفران فله ای

صادرات زعفران فله ای و بسته بندی اقلیم خراسان

به خاطر قیمت پایین تر در این مدل از داد و ستد و به صرفه بودنش، بیشتر بازرگانان خارجی طرفدار این شیوه از کار هستند و می توانند در میزان های زیادی اقدام به ثبت سفارش کنند. به همین علت کشور های بسیاری خواستار صادرات زعفران فله ای بوده و به خوبی با همتایان ایرانی خود کنار می آیند. در زمره این مناطق، کشور های همسایه در حوزه قاره آسیا و برخی از منطقه های اروپایی از خریداران بزرگ محسوب می گردند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه