به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

صادرات شربت زعفران به کشور کانادا

صادرات شربت زعفران به کشور کانادا

کشور کانادا یکی از مقصد های صادرات شربت زعفران می باشد‌. سالانه مقادیر زیادی از زعفران و فراورده های زعفرانی به کشور های اروپایی از جمله کانادا صادر می شود.

صادرات زعفران و فراورده های آن

صادرات شربت زعفران به کشور کانادا

ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان می باشد که به دلیل عدم تکنولوژی پیشرفته در بسته بندی زعفران، درصد خیلی بالایی از آن به کشور های متقاضی به خصوص کانادا صادر می شود. صادرات یک محصول گران بها مانند زعفران، اگر با بسته بندی و به اسم کشور ایران صادر شود باعث مطرح شدن کشور در سطح جهان می شود.

شربت زعفران یکی از فرآورده های زعفرانی می باشد که با بسته بندی مناسب توانسته در بازار جهانی مرغوبیت زعفران ایران را به همگان نشان دهد. صادرات شربت زعفران به دلیل کیفیت مطلوب آن، از نمونه های موفق در امر تجارت می باشد.

شربت زعفران از جمله نوشیدنی های مناسب برای تمام سنین خانواده می باشد. گروهی از نوشیدنی ها مناسب کودکان و بزرگسالان نمی باشند اما این محصول برای تمام سنین فواید خاص خود را دارد.

صادرات شربت زعفران به کشور کانادا

سیر صعودی صادرات شربت زعفران در سال های گذشته نشان از رضایت مصرف کننده می دهد، که با گذشت زمان تقاضا برای عرضه بیشتر نیز می شود. تهیه شربت زعفران در منزل با این غلظت و رنگ خاص، مشکل می باشد، چون باید نسبت های ترکیبی را رعایت کرد تا مبادا شکرک بزند.

آماده سازی و مصرف شربت زعفران بسیار راحت می باشد فقط کافیست به ازای یک لیوان شربت، شش لیوان آب اضافه شود تا شربتی با غلظت مناسب و دلخواه مصرف کننده حاصل شود.

مراحل تولید شربت زعفران در کارخانه

صادرات شربت زعفران به کشور کانادا

شربت زعفران در کارخانه طی سه مرحله تولید می شود:

  1. در مرحله اول محلول تهیه شده از مواد اولیه را در دیگ های بخار حرارت می دهند.
  2. در این مرحله محلول را در دمای محیط سرد می کنند در حدی که به دمای مد نظر برسد.
  3. در مرحله آخر محلول سرد شده را به اصطلاحی قرنطینه می کنند تا رنگدانه های زعفران به خوبی از هم باز شوند.

اگر قصد صادرات شربت زعفران دارید و به دنبال یک راه مناسب و به صرفه برای خرید هستید ما به شما همین سایت پیش رو یعنی فرانیز را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید خریدی مطمئن و مناسب را انجام دهید.

خرید از این مجموعه بازرگانی و صادرات آن یک گام بلند در پیشرفت خواهد بود چون گزینه مناسبی را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه