به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

خرید چاشنی حاوی عصاره زعفران ۴۰ گرمی گلستان

خرید چاشنی حاوی عصاره زعفران ۴۰ گرمی گلستان

گلستان یکی از برند های مطرح در زمینه مواد غذایی می باشد. برای خرید چاشنی حاوی عصاره زعفران ۴۰ گرمی گلستان می توانید از طریق همین سایت پیش رو اقدام کنید.

چاشنی ها در طعم های متفاوت جزء ضروریات هر آشپزخانه ای می باشند. اگر متمایلید که غذای شما هم تراز با آشپز های نمونه شود حتما از طعم دهنده مخصوص آن خوراک استفاده کنید.

خرید چاشنی حاوی عصاره زعفران ۴۰ گرمی گلستان

زعفران به دلیل عطر و طعم متفاوتی که دارد در پخت خیلی از خوراک ها به خصوص خورشت ها استفاده می شود که برای استفاده از آن قبل از مصرف باید ابتدا آن را به خوبی آسیاب نمود و بعد از دم دادن آن را به غذا اضافه کرد.

برای آماده سازی زعفران شاید همواره زمان لازم و یا هاون مخصوص آسیاب زعفران در دست نباشد به همین منظور شرکت بزرگ گلستان با ارائه چاشنی حاوی عصاره زعفران این کار را برای شما آسان نموده است. با این پودر آماده دیگر لزومی به سائیدن زعفران نیست.

رستوران ها خریداران اصلی چاشنی حاوی عصاره زعفران

خرید چاشنی حاوی عصاره زعفران ۴۰ گرمی گلستان

چاشنی حاوی عصاره زعفران می تواند یک کمک آشپز برای سرآشپز های رستوران ها و کترینگ ها باشد و به آشپزی سرعت ببخشد. به همین دلیل است که بیشترین خرید این محصولات مربوط به رستوران ها می باشد.

خرید زعفران به دلیل قیمت خیلی بالای آنبرای همه قشر های جامعه امکان پذیر نیست اما فرآورده های زعفرانی به دلیل قیمت مناسب تر و به همراه داشتن همان خواص زعفران می توانند جایگزین مناسبی برای زعفران باشند.

چاشنی حاوی عصاره زعفران بر خلاف دیگر طعم دهنده ها بر روی رنگ خورشت نیز تأثیر می گذارد به همین دلیل است که درصد فروش آن مدام رو به فزونی می باشد. استفاده از چاشنی حاوی عصاره زعفران در ۲۰ دقیقه آخر پخت اضافه می شود تا عطر  و رنگ آن به خوبی حفظ شود.

مشخصات چاشنی عصاره زعفران

خرید چاشنی حاوی عصاره زعفران ۴۰ گرمی گلستان

بسته بندی چاشنی حاوی عصاره زعفران در بسته های مشمایی در وزن های ۴۰ گرمی با درج تاریخ تولید و انقضاء و همچنین علامت استاندارد و شماره پروانه بهداشت می باشد که اگر در جای خشک و خنک نگهداری شود از ماندگاری بالایی برخوردار است.

فروش این محصول از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های فروش به صورت حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد که در حال حاضر با توجه به اوضاع وخیم شیوع کرونا خرید غیر  حضوری از فروشگاه های به نام بیشتر رواج پیدا کرده است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه