به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

سبد کالا رنگ زرد زعفران

رنگ زرد زعفران از بخش انتهایی رشته ها گرفته و ارزش و کیفیت کمتری نسبت به ابتدای کلاله دارد. در عین کمتر بودن رنگ و عطرش ولی همان خواص را داراست. به همین دلیل با قیمت پایین تر معامله می شود.

رنگ زرد زعفران در صنایع غذایی و آرایشی

سبد کالا رنگ زرد زعفران

مصرف رنگ زرد زعفران در جهان مدرن به خصوص در صنایع غذایی کاربرد بسیاری دارد. تولید کنندگان مختلف در این بخش، از محصول در تهیه انواع سوسیس و مارگارین استفاده می کنند.

کارخانه های زیادی هستند که برای تولید فراورده های خود نیاز به این چاشنی دارند. به خاطر طعم دهنده و رنگ دهندگی طبیعی آن در نوشابه ها، ژله، بستنی، شکلات و تولیداتی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد.

در جامعه های امروزی که بازار لوازم آرایشی داغ می باشد؛ استفاده از رنگ زرد زعفران در ساخت چنین محصولاتی کاربرد بسیاری دارد. همین باعث گشته تا همگی خریدار ها به دنبال برند هایی باشند که مواد شیمیایی کمتری در آن ها به کار گرفته شده است.

با توجه به خواص ویژه ای مانند حالت آنتی اکسیدانی که در طلای سرخ وجود دارد؛ ضد پیری بسیار بوده و می توان به خوبی از آن در ساخت فرآورده های آرایشی بهره برد.

خواص دارویی زعفران

سبد کالا رنگ زرد زعفران

این گیاه از نظر طب قدیم، گرم و خشک است. مهم ترین خواصش را می توان در درمان افسردگی دانست. با توجه به اینکه در جامعه امروز بیشتر اقشار به مشکلاتی از این دست گرفتار هستند؛ به خوبی می شود در بخش سلامت به تجارت رنگ زرد زعفران پرداخت.

همچنین از این فرآورده، در درمان اختلالات جسمی مانند نفخ، سوء هاضمه و نیز به عنوان یک ماده اشتها آور، نشاط آور و محرک معده بهره بردای می شود.

گل سلامتی یکی از ادویه های با ارزش و گران قیمت می باشد، که در کشور پهناورمان کشت می شود و قدمت آن به سال های قبل از میلاد باز می گردد. در مناطق بسیار کم باران که دارای زمستان سرد و تابستان گرم هستند به خوبی پرورش پیدا می نماید.

 داد و ستد های رنگ زرد زعفران در بازار

سبد کالا رنگ زرد زعفران

اگر بخواهیم تاریخ کشت این محصول را بررسی کنیم، اولین زمین های پرورش دهنده این گیاه در اطراف همدان و کرمانشاه وجود داشته است و بعد ها به نقاط مختلف ایران از جمله خراسان رسیده و تولید آن به شکل انبوه آغاز گشت. که همین مسئله شروعی برای کار برند های مختلف شد و محصول نهایی را در اختیار مشتریان قرار دادند.

رنگ زرد زعفران که از فراورده های طلای سرخ است؛ در فروشگاه و بازار های زیادی یافت می شود. آن ها این محصول را در سبد کالا های مورد عرضه خود جا داده و با قیمتی مناسب در اختیار خریدار ها قرار می دهند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه