به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

مرکز خرید اینترنتی اسانس زعفران

مرکز خرید اینترنتی اسانس زعفران

خیلی از افراد قدرت خرید زعفران اصل را ندارند و به خاطر همین از فراورد های آن استفاده می کنند. بیشتر اوقات محصولات در دسترس نیستند و این مسئله ضرورت خرید اینترنتی اسانس زعفران را بیشتر از پیش آشکار می کند.

این محصول به صورت پودری و مایع و در دو حالت خوراکی و غیر خوراکی تولید می شود. خرید اینترنتی اسانس زعفران باعث صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد. با توجه به اینکه طلای سرخ در دسته گران بها ترین ها قرار دارد؛ بیشتر مردم قدرت خرید ماده خام را ندارند.

قیمت طلای سرخ در بازار کشور

مرکز خرید اینترنتی اسانس زعفران

تا به حال به این مسئله فکر کرده اید، که چرا طلای سرخ قیمت بالایی دارد؟ آیا می دانید برای تولید یک کیلو کلاله خشک شده، چه میزان گل لازم است؟ برای به دست آوردن آن مقدار، چیزی حدود 5 کیلوگرم از گیاه نیاز می باشد. همین مسئله باعث شده این ادویه با ارزش در نرخ بالایی معامله گردد. همچنان که این محصول در کشور بدون هیچ ماده افزودنی ای تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

همانطور که گفته شد، این فرآورده به صورت خوراکی و غیر خوراکی وجود دارد. نوع اول برای کاربرد هایی چون استفاده در آشپزخانه، رستوران ها، تولید بستنی و مواردی از این قبیل می باشد. تا به آن ها طعم ویژه ای ببخشد.

ولی در نوع دوم، خرید اینترنتی اسانس زعفران بیشتر از سوی شرکت های داروسازی برای تولید محصولات آرایشی- زیبایی و تولید مکمل های غیر خوراکی صورت می گیرد.

خواص شگفت انگیز موجود در اسانس زعفران

مرکز خرید اینترنتی اسانس زعفران

این گیاه از نظر طب سنتی داری طبع گرم است. همین باعث می شود که دستگاه گوارش را تحریک کند تا زودتر عمل هضم و جذب را انجام دهد. این گرمی درمان سرما خورگی و بیماری های بوده که از سردی به وجود می آیند.

این ادویه خوش طعم و خوش عطر خواص بی شماری دارد که به سلامت عمومی بدن کمک می کند و بدن را قوی نگه می دارد.  

مراحل پیش رو در خرید اینترنتی اسانس زعفران

مرکز خرید اینترنتی اسانس زعفران

مراکز خرید بی شماری وجود دارد که به صورت حضوری و اینترنتی خدمات خود را ارائه می دهند. انتخاب روش بنا به میزان مورد سفارش، بستگی به دلخواه خریدار دارد.

مراجعی وجود دارند که شرایط خرید اینترنتی اسانس زعفران را به طور 24 ساعته برای مشتریان خود فراهم آورده اند. همچنان که در فروشگاه های اینترنتی تنوع محصول بیشتر بوده و می توان جنس مورد نظر را با قیمت مناسب تهیه کرد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه