به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت زعفران 5 گرمی سحرخیز برای عرضه عمده

قیمت زعفران 5 گرمی سحرخیز برای عرضه عمده

قیمت زعفران 5 گرمی سحرخیز با توجه به مراحلی که پشت سر گذاشته شده و به مرحله بسته بندی رسیده، بسیار به صرفه بوده و برای عرضه عمده می توان روی کیفیت و قیمت آن حساب کرد.

قیمت زعفران 5 گرمی سحرخیز با توجه به نوسانات ارز که در داخل کشور به هیچ وجه ثبات ندارد؛ تغییر می کند و نمی توان یک نرخ ثابت را در نظر گرفت. زیرا هر روز متغیر است. قیمت این ادویه ناب به دلیل کیفیت بی نظیر آن و همچنین داشتن بسته بندی مناسب یک مقدار بالاتر می باشد.

شرکت سحرخیز را بهتر بشناسیم

قیمت زعفران 5 گرمی سحرخیز برای عرضه عمده

این شرکت مجموعه ای است بزرگ که در حدود یک قرن قدمت را با خود به همراه دارد. با این حال بیش از 5 دهه بوده که به طور خاص در بخش فرآورده های زعفرانی ناب و خالص در حال خدمات دهی به مشتریانان می باشد.

با افزایش در خواست های فراوان خریدار ها، این مجموعه تصمیم گرفت که تنوع بیشتری را در سبد کالا های خود به وجود آورد و آن ها را به پنج قاره دیگر نیز صادر کند.

قیمت زعفران 5 گرمی سحرخیز برای عرضه عمده

قیمت زعفران 5 گرمی سحرخیز همچنان در ایران و در خارج از کشور مورد توجه تجار بوده و کیفیت خود را به اثبات رسانده است.

یکی از اعتقادات این شرکت مشتری مداری است و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند کالای اصل و ناب را با کمال احترام به مشتریان خود عرضه کند. این مجموعه اصیل، همیشه سعی دارد فراورده های تازه را به خریداران ارائه دهد. به همین دلیل از مرحله کاشت تا برداشت و بسته بندی محصول که از زیبایی و کیفیت بالایی برخوردار است؛ زیر نظر کارشناسان و مهندسین کشاورزی انجام می شود.

تفاوت زعفران تازه با کهنه

قیمت زعفران 5 گرمی سحرخیز برای عرضه عمده
  • رشته های تازه اگر اصولی خشک شود، بوی مطلوبی دارد و رنگ آن درخشان است. ولی اگر کهنه باشد بوی تندی داشته و رنگش کدر می باشد.
  • کلاله های تازه نرم هستند. طوری که اگر اطلاعات کافی نداشته باشید فکر می کنید که هنوز خشک نشده و پودر کردن آن یک مقدار مشکل است. اما محصول کهنه، حالت شکنندگی دارد و زود خرد می شود.
  • طلای سرخ کهنه رنگ دهی بالایی دارد. اما اگر تازه باشد، خیلی دیر رنگ می دهد.

قیمت زعفران 5 گرمی سحرخیز با توجه به نظارت و مراقبت هایی که از مرحله کاشت تا برداشت بر روی آن صورت می گیرد، بسیار مقرون به صرفه است. این شرکت توانسته با سابقه حدود یک قرن در زمینه زعفران و محصولات دیگر همچنان مشتریان خود را حفظ کند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه