به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید پودر زعفران زرین خراسان ۲۵ گرمی

پودر زعفران گرمی درجه یک- ویژه صادرات

برای خرید پودر زعفران ۲۵ گرمی زرین خراسان با کیفیت بسیار بالا و عطر و رنگ دهی عالی می توان به سایت فرانیز مراجعه کرد و محصولات مورد نظر خود را شناسایی و با قیمت مقرون به صرفه خریداری نمود.

خرید پودر زعفران

پودر زعفران بیشتر برای مصارف غذایی کاربرد دارد و خرید آن نسبت به خود زعفران بسیار به صرفه تر است. بسیار از افراد به اشتباه رنگ غذایی که در بازار وجود دارد با پودر زعفران یکی می دانند در صورتی که رنگ غذا حتی توسط دست فروشی ها هم عرضه می شود و کاملا شیمیایی است و از زعفران تهیه نمی شود اما پودر زعفران از آسیاب کردن زعفران اصل بدست می آید. عطر و طعم و قدرت رنگ دهی پودر زعفران همانند خود زعفران هست که از بهترین زعفران سرگل تهیه می شود. این محصول به دور از هر گونه آلودگی و نا پاکی می باشد و از هیچ گونه ماده افزودنی شیمیایی و یا رنگ خوراکی در مراحل تولید آن استفاده نشده است. خرید پودر زعفران نسبت به خرید گل زعفران به صرفه تر می باشد.

از آنجایی که بیشتر غذاهای ایرانی با زعفران رنگ و لعاب دیگری می گیرند و قیمت زعفران بسیار گران می باشد، خرید پودر زعفران راه حل مناسبی به نظر می رسد. از پودر زعفران برای مصارف مختلفی مانند کیک پزی، شیرینی، قنادی، بستنی و غیره استفاده می کنند.

خواص پودر زعفران

پودر زعفران منبع غنی از ویتامین A، اسیدفولیک، آهن و غیره می باشد. پودر زعفران روشن کننده پوست است و آکنه، لکه و جوش را از بین می برد و می تواند اختلالات قاعدگی را درمان کند و از سوی دیگر می تواند به هضم غذا کمک کند و باعث تقویت معده شود. از دیگر خواص پودر زعفران بهبود افسردگی، تقویت حافظه، درمان سرما خوردگی، بهبود گردش خون و غیره می باشد.

پودر زعفران احتیاج به مخلوط کردن با آب و یا دم کردن ندارد و به راحتی رنگ می دهد و می توان آن را در نمک پاش ریخت و از آن استفاده کرد. این محصول باید در جای خشک و خنک و در ظرف در بسته نگهداری شود تا از نفوذ رطوبت و هوا به داخل آن جلو گیری شود و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

پودر زعفران گرمی و فله ای- ظروف عالی - مشتری پسند

تهیه اینترنتی پودر زعفران

مشتریان عزیز هنگام خرید پودر زعفران زرین خراسان ۲۵ گرمی، باید اطلاعات کافی را داشته باشند تا بتوانند اصل بودن آن را تشخیص دهند، یا می توانند با مراجعه به مراکز معتبر فروش پودر زعفران از اصل و با کیفیت بودن این محصول اطمینان حاصل نمایند.

از جمله مراکز مطمئن برای خرید این محصول سایت شرکت فرانیز می باشد که با مراجعه به آن می توان محصول با کیفیت را با نازلترین قیمت ممکن خریداری نمایید. این مرکز به صورت ۲۴ ساعت ها آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. محصولاتی که این مرکز به مشتریان ارائه می دهد به صورت تضمینی می باشد و در صورت عدم رضایت می توانید محصول را مرجوع و هزینه پرداختی را دریافت کنید. هم چنین جهت بازدید از سایر محصولات زعفرانی می توان به صفحه فروشگاه فرانیز مراجعه کرد.

شرکت‌ پودر زرین خراسان

ایران بزرگترین تولیدکننده زعفران در جهان محسوب می‌گردد. این کشور کارخانجات بسیاری را در زمینه تولید فرآورده‌های زعفرانی در خود جای داده است. شرکت پودر زرین خراسان یکی از مراکز موفق در راستای ساخت محصولات گیاهی می‌باشد. خراسان در شرق ایران واقع بوده که از مساحت بالایی برخوردار می‌باشد. اقلیم گرم و خشک این منطقه شرایط مطلوبی را برای پرورش زعفران فراهم نموده است. فراوانی زعفران در این خطه سبب برپایی شرکت‌های متعددی در آن شده است. این کارخانجات محصول موردنیاز خود را به‌طور مستقیم از کشاورزان خریداری می‌نمایند و هزینه پائینی را بابت حمل‌و‌نقل پرداخت می‌کنند.

در کارخانه پودر زرین خراسان، کارشناسان فرآورده‌ها را در اوزان و بسته‌بندی‌های مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. پودر زعفران ۲۵ گرمی یکی از محصولات تولیدی بوده که از کیفیت مناسبی برخوردار است. محصولات زعفرانی تنوع خیلی بالایی دارند. این موضوع سبب شده تا مشتریان عمده و جزئی بتوانند محصول موردنیاز خود را به‌راحتی خریداری نمایند. وجود رنگ‌دهنده‌های طبیعی و سالم در سبد غذایی خانوار سبب پیشگیری از بروز بیماری‌های مزمن خواهد شد. متأسفانه محصولات شیمیایی اثرات جبران‌ناپذیری بر سلامت مصرف‌کننده بر جای می‌گذارند.

عرضه پودر زعفران ۲۵ گرمی و ۵۰ گرمی

شرکت‌های بازرگانی از فروشندگان اصلی زعفران و فرآورده‌های آن محسوب می‌شوند. این مراکز عرضه پودر زعفران ۲۵ گرمی و ۵۰ گرمی را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند. خیلی از مشتریان طالب معامله به‌روش غیر حضوری هستند چراکه هزینه و زمان کمتری صرف می‌شود. فروش اینترنتی در خیلی از کشور‌های پیشرفته برترین راه تجارت محسوب می‌گردد. پودر زعفران یکی از فرآورده‌های پرمصرف بوده که از قیمت مناسبی برخوردار است. خیلی از رستوران‌ها و قنادی‌ها این محصول را به‌عنوان جایگزینی برای زعفران خشک انتخاب کرده‌اند.

حجم ۲۵ گرمی برای مصرف چند ماهه یک خانوار کافی است. اما حجم‌های بالاتر بیشتر برای اماکن پرمصرف انتخاب می‌شود. مشتریان عمده برحسب نیاز مخاطبین خود برای ثبت سفارش اقدام می‌کنند. سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از متقاضیان اصلی این محصول محسوب می‌‌شوند. این مراکز محصولات زعفرانی را به‌صورت جزئی در اختیار مصرف‌کنندگان خانگی قرار می‌دهند. قیمت فرآورده‌های زعفرانی تحت تأثیر کیفیت و بسته‌بندی محصول می‌باشد. طبعا هرچه محصول خالص‌تر و ظرف مورداستفاده شیک‌تر باشد، نرخ آن بالاتر خواهد بود. تجار معمولا نمونه‌های باکیفیت‌تر را برای صادرات برمی‌گزیند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. صادرات محصولاتی از این قبیل می‌تواند سود خوبی را نصیب سرمایه‌گذاران کند.

مزایای استفاده از پودر زعفرانی

یک مصرف‌کننده باتدبیر، قبل از سفارش یک محصول به مزایا و معایب کار خود می‌اندیشد. طبعا زمانی مشتری از خرید خود رضایت خواهد داشت که کالایی سالم تهیه نماید. استفاده از انواع پودر زعفرانی مزایای زیادی در پی دارد که در ذیل به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌نمائیم؛

  • قیمت مناسب: متقاضی با مقایسه قیمت زعفران و پودر آن، می‌تواند به مزایای خرید خود پی ببرد.
  • سهولت در مصرف: زعفران جزء محصولاتی بوده که برای برخورداری از رنگ بی‌نظیر آن، باید ابتدا آن را آسیاب نمود. خرید پودر زعفران ۲۵ گرمی باعث حذف مرحله آماده‌سازی خواهد شد.
  • صرفه‌جویی در مصرف: با وجود این فرآورده، مصرف‌کننده حجم مورد‌نیاز از محصول را دم می‌کند. این درحالی بوده که در زمان آسیاب کلاله، ممکن است رشته‌هایی از آن دور ریخته شود.

رنگ‌دهنده زعفرانی به دو گونه مایع و پودری در بازار موجود است. هرکدام از این محصولات مشتریان خاص خود را دارند. امروزه در هر آشپزخانه ایرانی می‌توان زعفران و مشتقات آن را یافت. مصرف مدام این محصولات باعث پاکسازی سیستم گوارش انسان خواهد شد. پی بردن عموم به خواص طلای‌سرخ، یکی از دلایل بالارفتن آمار مصرفی این محصول گیاهی می‌باشد. فرح‌بخشی و پیشگیری از بروز افسردگی جزء خواص درمانی زعفران محسوب می‌گردد.

پودر زعفران بخریم یا عصاره زعفران

یکی از سوالاتی که ذهن مشتریان را درگیر کرده این است که پودر زعفران بخریم یا عصاره زعفران؟ همانطور که اذعان شد تمام محصولات زعفرانی از خواص و کارایی بالایی برخوردار هستند. مشتری باید بر اساس نیاز خود برای خرید اقدام نمایند. عصاره زعفران مایع بوده و آماده‌به‌مصرف می‌باشد. این محصول نیز جزء رنگ‌دهنده‌های طبیعی محسوب می‌گردد و از تنوع برند بالایی برخوردار است.

خیلی از بانوان و آشپزانی که زمان کافی برای آماده‌سازی و دم‌دادن زعفران ندارند برای خرید پودر زعفران زرین خراسان اقدام می‌کنند. از عصاره می‌توان در آشپزی، قنادی، تهیه بستنی و غیره استفاده نمود. پودر زعفران ۲۵ گرمی نیز طرفداران بسیاری دارد. گروهی از مصرف‌کنندگان معتقدند که باید زعفران را به صورت روزانه دم داد. این افراد طالب خرید محصول به‌صورت پودری هستند تا بتوانند از عطر دلنشین طلای‌سرخ بهره‌مند شوند.

استفاده از زعفران جنبه‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها بهره‌گیری از عطر آن است. خیلی از کارخانجات تولیدکننده کیک و کلوچه از اسانس زعفران در تولید محصولات خود استفاده می‌کنند. کارشناسان با بررسی گیاه زعفران به این نتیجه رسیده‌اند که تنها قسمت کلاله آن دارای قدرت رنگدهی است. اما بخش‌های دیگر گیاه همگی از عطر فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

تجارب خریداران پودر زعفران

گروهی از مشتریان قبل از اقدام برای خرید پودر زعفران تمایل دارند که از تجربه دیگران باخبر شوند. این افراد می‌توانند با مراجعه به سایت‌های فروش و مطالعه نظر کاربران، اطلاعات لازم را کسب نمایند. پودر زعفران ۲۵ گرمی یکی از محصولات مناسب برای تجارت می‌باشد چراکه تقاضا برای عرضه آن زیاد است. این فرآورده را می‌توان در بسته‌بندی دلخواه و قیمت مناسب از طریق سایت‌های معتبر سفارش داد. همچنین افرادی که قصد راه‌‌اندازی کسب‌و‌کار‌های خانگی را دارند می‌توانند محصولات زعفرانی را انتخاب نمایند. این گروه از مشتریان می‌توانند محصول را در اوزان بالا خریداری نمایند و آن را در بسته‌بندی‌های کوچک‌تر به فروش رسانند.

انتخاب برند معتبر از سوی مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. طبعا یک فروشنده زمانی موفق خواهد شد که بتواند با ارائه محصول باکیفیت، مشتری را برای خرید دوباره ترغیب نماید. تعداد شرکت‌های تولیدکننده محصولات زعفرانی در کشور بالا بوده و متقاضی باید تحقیق لازم را در این زمینه انجام دهد. طبعا با گذری در فضای مجازی می‌توان اطلاعات زیادی را به‌دست آورد. کیفیت محصول رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد. هرچه مشتری بهای بیشتری را بابت خرید پرداخت نماید، طبعا محصول مرغوب‌تری را دریافت می‌نماید. ظروف بسته‌بندی نیز تأثیر زیادی بر روی میزان عرضه محصولات دارند. مراکز فروش معتبر باید یک محصول خاص را در انواع بسته‌بندی و در حجم‌های متنوع ارائه نمایند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه