به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

بازار اصلی عصاره زعفران طبیعی

بهترین رنگ زعفران درجه یک ایرانی - عصاره زعفران - مایع زعفران

بازار اصلی عصاره زعفران طبیعی در خراسان، ارسال از مشهد و تهران، فروش رنگ خالص با برندهای نشاط و گلبان. همراه با تخفیف و اشانتیون.

عصاره زعفرانی در سراسر کشور عرضه می گردد. ایران از قدیم الایام یکی از مناطق مهم زعفران خیز در سطح دنیاست. رنگ زعفران مایع از جمله کالاهای جدید در این حوزه به حساب می آید. تاجران حوزه زعفران، افقی روشن در جهت سرفرازی نام ایران در پیش جهانیان دارند. فروش رنگ زعفران مایع در کنار زعفران و معرفی آن به سرمایه گذاران خارجی، ارزش افزوده خوبی برای کشور در بر دارد.

صادرات عصاره زعفران به اروپا

شرکت سی سیب از جمله بزرگترین صادر کنندگان محصولات زعفرانی به حساب می آید. بازار اصلی عصاره زعفران، محصولات سی سیب را با قیمت مناسب عرضه می کند. شرکت sisib  با این بازار همکاری دارد. این شرکت در برخی از کشورهای همسایه نمایندگی فعال دارد. مشتریان اروپایی نیز به تولیدات مایع زعفران سی سیب چراغ سبز نشان داده اند.

تولیدات زعفرانی مجوزات لازمه جهت صادرات به اروپا را دارند. مخاطبین عزیز می توانند جهت اخذ نمایندگی اقدام نمایند. برخی از مشتریان از تغییر رنگ این کالاها سوال می کنند. قطعا مایع زعفران مرغوب شرایط نگهداری خاصی دارد. نباید آن را در حجم عمده خریداری و انبار کنید. بلکه خریداران عمده آن را به محض تهیه، برای مصارف مختلف به فروش می رسانند. مشتریان خانگی نیز می توانند با شرکت فرانیز ارتباط برقرار نمایند تا نزدیک ترین نمایندگی به آنان معرفی گردد.

نحوه خرید از بازار اصلی عصاره زعفران

عصاره زعفران یکی از اساسی ترین کالاهای مصرفی رستوران ها به حساب می آید. همان طور که در قدیم زعفران جزء جدایی ناپذیر آشپزخانه های ایرانیان بود. رنگ زعفران مایع انواع مختلفی در کشور دارد. شرکت های ذیل این کالا را تولید می کنند:

  • گلبان
  • آترینا
  • سرخ گل
  • زرد طلایی
  • سی سیب
  • آریانا

شرکت های تولیدی برای توزیع در تمامی شهرهای ایران تلاش خود را به کار می گیرند. صاحبان آن یکی از دلایل رونق بازار اصلی عصاره زعفران را کیفیت خوب این کالا بیان داشته اند. مجموعه فرانیز یکی از بزرگترین مراکز عرضه کننده انواع عصاره زعفران است. این مرکز به صورت مستقیم تمامی فرآورده های زعفران را به شهرهای مختلف ارسال می کند. مراکز بسیاری این موضوع را پیگیری می نمایند. مشتریان حق انتخاب دارند. آنان با مقایسه محصولات و قیمت آنان خرید خود را انجام می دهند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه