به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

بهترین روش برای صادرات زعفران فله ای

بهترین روش برای صادرات زعفران فله ای

امروزه صادرات زعفران فله ای یکی از بهترین روش ها برای انجام یک تجارت پرسود است. مجموعه فرانیز با سابقه چندین ساله در پخش زعفران و محصولات زعفرانی عمده، به تاجران این امکان را می دهد تا محصولات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت خریداری کنند.

صادرات زعفران فله ای کسب و کاری پررونق

بهترین روش برای صادرات زعفران فله ای

این موضوع که بهترین محصول برای صادرات زعفران چه نوعی است برای اکثر افرادی که به تازگی وارد حوزه داد و ستد طلای سرخ شده اند سوالی مشکل است.

زعفران به صورت فله ای نیز صادر می شود اما در سال های اخیر محدودیت هایی برای آن ایجاد شده است. با تامین گسترده زعفران، آن هم زعفران درجه یک و مرغوب زمینه فروش عمده زعفران، برای مشتریان داخل و خارج کشور فراهم می شود. استان خراسان با بیشترین میزان  تولید زعفران، شناخته شده ترین و اصلی ترین صادر کننده زعفران فله محسوب می شود.

در واقع منظور از صادرات زعفران فله ای ارسال زعفران در مقادیر نیم یا یک کیلویی و بیشتر می باشد. افرادی که می خواهند زعفران را در مقادیر کیلویی خریداری کنند، ترجیح می دهند زعفران فله ای را خریداری کنند. برخی از افراد به دنبال صادرات زعفران فله ای می باشند. زعفران باید در محیط خشک، سرد و به دور از نور و رطوبت نگهداری شود تا در طی زمان نگهداری، عوامل بیرونی روی کیفیت عطر و رنگ زعفران، اثر نکند.

صادرات زعفران فله ای با بسته بندی

بهترین روش برای صادرات زعفران فله ای

صادرات زعفران فله ای به دلیل اینکه هزینه بسته بندی را ندارد بسیار مقرون به صرفه تر از صادرات زعفران بسته بندی خواهد بود البته این امر ضررها و مشکلاتی را نیز به دنبال دارد. با این حال به همین دلیل که صادرات زعفران فله ای کم هزینه تر بوده و سود حاصل از صادرات آن بیشتر است، بسیاری از افراد به دنبال این هستند تا از راه و روش های این موضوع اطلاع یابند. زعفران فله فاقد بسته بندی بوده و قیمت ارزانتری دارد.

با این وجود در خرید عمده زعفران فله، انتخاب یک مرکز معتبر و اعتماد کردن به آن دشوار است. زعفران یکی از گرانترین ادویه های موجود در جهان است که صادرات یا خرید و فروش آن در بازارهای جهانی یکی از کسب و کارهای پرسود به ویژه برای ایرانیان به شمار می رود. با بالا بردن کیفیت زعفران فله تولید شده، می توان بیشتر در بازار فروش زعفران و عرصه صادراتی آن، وارد شد و با کشورهای دیگر به ارتباطات تجاری پرداخت.

بهترین روش برای صادرات زعفران فله ای

شما با مراجعه به سایت ما می توانید بهترین زعفران متناسب با کشور مقصد را خریداری کنید. ما متناسب با حوزه کاری شما و کشوری که می خواهید زعفران را به آن صادر کنید، بهترین زعفران را به شما معرفی خواهیم کرد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه