به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

شرایط خرید زعفران عمده با تخفیف

شرایط خرید عمده زعفران با تخفیف

قیمت خرید زعفران عمده بسیار مناسب تر از قیمت جزئی آن می باشد. در واقع فروش عمده این محصول نوعی تخفیف برای مشتریان محسوب می شود. نرخ خرید آن بسته به قیمت دلار در ایران و همچنین شرایط اقتصادی کشور مدام در حال تغییر است.

خرید عمده زعفران

شرایط خرید عمده زعفران با تخفیف

مراکز فروش عمده زعفران در تهران زیاد هستند. در بازار تهران مغازه های زیادی در حوزه پخش زعفران فعالیت می‌کنند. اما اکثر این مراکز خودشان تولید کننده زعفران نیستند، برای تامین زعفران خودشان از سایر مراکز فروش عمده یا از تولید کنندگان زعفران در سایر استان ها کمک می گیرند.

بنابراین کیفیت و قیمت زعفرانی که در مراکز فروش زعفران در تهران عرضه می شود با قیمت خرید زعفران عمده از کشاورز متفاوت است.

اگر بخواهید زعفران ارزان قیمت آن هم با کیفیت بالا بخرید حتماً باید با زعفران آشنایی کامل داشته باشید. زیرا ممکن است زعفرانی با کیفیت پایین تر را ارزان قیمت بخرید. از ویژگی های زعفران اصل و درجه یک می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

شرایط خرید عمده زعفران با تخفیف

• طول و ضخامت کلاله ها هر چه قدر بیشتر باشد زعفران مرغوب تر است.

• زعفران باید قرمز خوشرنگ باشد. (تیره یا رنگ پریده نباشد)

• درصد خامه به سفیدی آن بسیار ناچیز است.

• تکه های به هم چسبیده در زعفران وجود نداشته باشد.

• قدرت رنگ دهی زعفران بالا باشد.

شما می توانید از زعفران عمده بهره ببرید چرا که بسیاری از هزینه های اضافی حذف شده و می توانید این محصول را به قیمت به صرفه تری خریداری کنید.

مزیت خرید زعفران از کشاورز این است که زعفران را با کیفیت اولیه دریافت خواهید کرد. زعفران پس از اینکه از مزارع کشاورزی برداشت می شود توسط کشاورزان پس از مراحل پاکسازی و خشک کردن وارد بازار می شود.

شرایط خرید عمده زعفران با تخفیف

در بازار خرید و فروش زعفران واسطه های زیادی وجود دارند که زعفران را از کشاورزان خریداری کرده و به مراکز فروش زعفران ، شرکت ها و کارخانه ها تحویل می دهند. در این مراکز روی زعفران فرایند هایی انجام می شود و به صورت بسته بندی شده و به نام شرکت، وارد بازار می گردد.

خرید عمده زعفران به صورت فله ای و بسته بندی شده از فروشگاه امکان پذیر است. اگر قصد خرید زعفران درجه یک و اصل از کشاورز را دارید و می خواهید از قیمت خرید زعفران عمده مطلع شوید می‌ توانید از طریق سایت فرانیز و صحبت با مشاوران ما دیگر اطلاعات لازم را به دست آورید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه