به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

تاجران فعال در صادرات زعفران به باکو

تاجران فعال در صادرات زعفران به باکو

تاجران فعال در صادرات زعفران به باکو، بایستی از طریق تامین کننده هایی، حجم مورد نظر زعفران خودشان را دریافت نمایند. آن ها می توانند با مراجعه به سایت فرانیز، عمده محصولات خود را با تخفیف ویژه و با سود بالا دریافت نمایند.

صادرات زعفران به باکو

تاجران فعال در صادرات زعفران به باکو

زعفران، ادویه طلایی با تاریخچه 3 هزار ساله در صنایع غذایی و دارویی است که کاربردهای زیادی دارد. این ادویه  که به طلای سرخ معروف است از گران قیمت ترین ادویه های موجود در جهان به شمار می آید. زعفران، از لحاظ قیمتی در جهان برای صنایع غذایی و دارویی بسیار مهم است. که صادرات یا خرید و فروش آن در بازارهای جهانی از پرسود ترین کسب و کارها به شمار می آید.

از قدیم الایام ایران به عنوان بزرگ ترین تولید کننده زعفران بوده است و در حال حاضر این محصول خود را به 5 قاره و بیش از 47 کشور مختلف صادر می کند. حجم عمده ای از زعفران خود را به باکو که پایتخت آن، آذربایجان است صادر می کند. کشور آذربایجان از همسایگان ایران است که از مهم ترین بازارهای صادراتی ایران به شمار می آید. صادرات زعفران به باکو در طی چند سال اخیر رو به پیشرفت بوده است. ایران توانسته مرغوبیت محصولات خود را به دنیا ثابت کند و با وجود مشکلات و قوانین سخت گیرانه تجاری، همواره تجارت خود را به باکو و سایر کشورها حفظ نماید.

تاجران فعال در صادرات زعفران به باکو

زعفران ایران از دیرباز در باکو محصولی شناخته شده است و در بین مردم آذری زبان به لحاظ رنگ و طعم و کیفیت به خصوص آن زبانزد مردم عام و خاص باکو به شمار می آید. از آن جا که مردم باکو استفاده زیادی از ادویه جات برای طبخ غذا دارند، دریافت زعفران نیز برایشان اهمیت زیادی دارد. لذا کسانی که قصد صادرات زعفران به باکو را دارند، می توانند با مشاوران فرانیز ارتباط برقرار کنند و اطلاعات لازم را در خصوص کیفیت، نوع و قیمت زعفران صادراتی را کسب کنند. اکثر زعفران های صادراتی به باکو از نوع زعفران سرگل است.

تاجران فعال در صادرات زعفران به باکو

کسانی که قصد صادرات زعفران به باکو را دارند باید اطلاعات کاملی در رابطه با چگونگی ارسال و نحوه صادرات داشته باشند و هم چنین داشتن یک سری مدارک و موارد لازم است. از جمله مجوز صادرات از وزارت خانه مربوطه، بارنامه، تدارک و بسته بندی محصولات تولید شده، گواهی کیفیت کالا، عقد قرار دادهای حمل و بیمه نامه های لازم، صدور فاکتور اخذ گواهی مبدا و غیره که بایستی به صورت دقیق فراهم آیند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه