به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

ارسال پودر ژله زعفرانی به فروشگاه های زنجیره ای

ارسال پودر ژله زعفرانی به فروشگاه های زنجیره ای

پودر ژله زعفرانی دسری بی نظیر و منحصر به فرد می باشد که ارسال آن به تمامی فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور از طریق سایت فرانیز با تخفیفات ویژه صورت می پذیرد.

ارسال پودر ژله زعفرانی به فروشگاه های زنجیره ای

دسر ها یکی از ملزومات مهمانی به شمار می روند که انواع گوناگون میوه ای و گیاهی را شامل می شوند. پودر ژله زعفرانی یک نمونه از این موارد می باشد که باعث نشاط بخشیدن به مجلس می گردد.

زعفران از جمله محصولات گیاهی است که بذر آن پیاز بوده و هر ۷ تا ۱۰ سال یک بار کشت می شود. برای تولید طلای سرخ در یک منطقه چندین عامل دخیل هستند که در ادامه به تفسیر آن ها خواهیم پرداخت.

عوامل مؤثر بر کشت و پرورش گیاه زعفران

ارسال پودر ژله زعفرانی به فروشگاه های زنجیره ای
  • آب و هوا: این مورد سهم به سزایی در موفقیت عملیات کشاورزی دارا می باشد. مناطق خشک و نیمه گرمسیری مثل شرق و شمال شرق ایران که دارای تابستان های گرم و زمستان های معتدل هستند برای کشت بسیار مناسب خواهند بود.
  • خاک: این گیاه در تمامی خاک ها رشد می کند اما شن و رس زیاد از کمیت و کیفیت آن می کاهد. با مشاهده لایه های سطحی می توان جنس آن را تشخیص داد.
  • پیاز: انتخاب پیاز سالم و به دور از آلودگی به بهره وری بیشتر مزرعه کمک خواهد کرد.
  • زمان کاشت پیاز: در مرحله خواب زعفران باید این کار را انجام داد تا به آن لطمه ای وارد نشود.
  • روش کاشت: دقت در موازی بودن ردیف ها و رعایت فاصله بین آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین جوانه انتهایی پیاز ها باید رو به بالا قرار گیرد.
  • تراکم و عمق کاشت: عمق چاله ها باید به اندازه ای باشد که پیاز ها از سرما حفظ شوند. همچنین تعداد آن ها در هر چاله تعیین کننده میزان برداشت است.

پودر ژله زعفرانی برای استحکام استخوان ها بسیار مؤثر می باشد. طریقه آماده سازی بر روی جلد آن حک شده است و مصرف کننده به راحتی با صرف زمان کوتاهی می تواند آن را آماده کند.

دسر های این چنین که تهیه آن ها بسیار آسان است یک یاری رسان خوب برای بر پایی جشن ها می باشند. این محصول باب میل همگی خصوصا کودکان بوده و برای سلامتی و رشد آن ها نیز مفید خواهد بود.

عرضه پودر ژله زعفرانی در فروشگاه های معتبر

ارسال پودر ژله زعفرانی به فروشگاه های زنجیره ای

پودر ژله زعفرانی در فروشگاه های زنجیره ای با قیمتی مناسب عرضه می شود. خرید از جای مطمئن باعث دستیابی به بهترین محصولات می گردد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه