به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

جدیدترین قیمت ۵ مثقال زعفران

جدیدترین قیمت ۵ مثقال زعفران

با توجه به نوسانات بازار ارز و تغییرات نرخ اجناس، شما عزیزان می توانید برای آگاهی از جدیدترین قیمت ۵ مثقال زعفران به سایت های فروش و مراکز اطلاع رسانی این محصول، مراجعه فرمایید.

جدیدترین قیمت ۵ مثقال زعفران

زعفران را چون دیگر محصولات با ارزش می توان در بسته بندی هایی با وزن های متنوع و مخصوص یافت. واحد تقسیم بندی آن در بخش خرده دو نوع مثقال و گرم می باشد.

هر مثقال از نمونه خام و آماده شده این محصول، معادل ۴.۶.۸ گرم است. پس قبل از خرید به وزن آن دقت نمایید.  قیمت ۵ مثقال زعفران بسته به نوع آن و شرکت تولید کننده در موارد مختلفی، متفاوت می باشد.

عوامل تأثیر گذار بر قیمت ۵ مثقال زعفران

جدیدترین قیمت ۵ مثقال زعفران

پس بدین ترتیب عوامل تأثیر گذار بر نرخ های اعلامی شامل: نوع، بسته بندی و برند محصول می باشد. این حجم به صورت فله ای و بدون بسته بندی نیز به فروش می رسد که قیمت پایین تری را دارا است.

زعفران پس از خرید باید به خوبی نگهداری شود تا خراب نگردد. بهترین ظروف برای نیل به چنین هدفی، جنس های فلز و شیشه تیره می باشد که باعث تازه ماندن محصول تا مدت ها خواهد شد.

اما در مورد مکان مناسب باید گفت که قرار دادن مستقیم در برابر آفتاب باعث کاهش ترکیبات مؤثر آن خواهد شد. پس بهترین فضا برای این منظور، جای خشک و خنک می باشد.

برای استفاده بهتر از آن باید ابتدا به وسیله آسیاب، به پودر تبدیل کرد. دو روش برای انجام این کار وجود دارد:

  • روش سنتی: که از دیرباز مورد استفاده قرار می گرفته است. با استفاده از هاون های سنگی انجام می شود و باید همراه آن کمی پودر قند و یا شکر ریخت تا به خوبی آسیاب گردد. انجام این کار باید در محیطی خشک و بدون رطوبت صورت گیرد.
  • روش مدرن: که استفاده از آن راحت تر است. بهره گیری از دستگاه های آسیاب که دارای تیغه های تیزی می باشد. برای نتیجه گیری بهتر در اینجا نیز پیشنهاد می شود یک حبه قند را اضافه کنید.

قیمت ۵ مثقال زعفران در بازار روز

جدیدترین قیمت ۵ مثقال زعفران

اگر در پی خرید عمده محصول هستید، بهتر است تغییراتی که همواره به علت تحول در شرایط داخلی و منطقه ای صورت می گیرد؛ را در نظر داشته باشید. برای این منظور به بازار های روز و نرخ های اعلامی توجه کامل نمایید.

قیمت ۵ مثقال زعفران توسط مراجع تعیین کننده به صورت لحظه ای اعلام و در دسترس تاجر ها و خریداران قرار می گیرد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه