به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

ارسال بی واسطه کارخانه عصاره زعفران به کانادا

ارسال بی واسطه کارخانه عصاره زعفران به کانادا

کارخانه عصاره زعفران در طی دهه اخیر توانسته با افزایش تولید خود علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی محصول خود را بی واسطه به چندین کشور جهان علی الخصوص کانادا ارسال کند.

ارسال بی واسطه کارخانه عصاره زعفران به کانادا

کارخانه ها معمولا با هدف تأمین نیاز جامعه به وجود می آیند. بدون شک یک سرمایه گذار قبل از تأسیس تولیدی یک محصول، به میزان تقاضای موجود در بازار برای آن می نگرد و بعد برای این منظور اقدام می کند.

جلوگیری از واردات با راه اندازی کارخانه عصاره زعفران

در سال های اخیر شاهد احداث و تاسیس بزرگ ترین خط تولید، بعد از سه سال تحقیقات گسترده برای اولین بار در کشور بودیم. این مجموعه دستگاه هایی را به کار گرفت که با استفاده از آن ها در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را بتوان داشت.

شرکت فوق از دیرباز در عرصه تولید فراورده های زعفرانی فعال بوده است اما با تجهیز نمودن ماشین آلات و با به کار گیری متخصصان خبره در امر تحقیق و تهیه، اقدامات جدیدی را صورت دادند.

در کارخانه عصاره زعفران بعد از قرار دادن گیاه داخل دستگاه، به آن گاز ازت اضافه می کنند که دلیل آن تخلیه اکسیژن موجود در دستگاه و تولید بهترین محصول می باشد. این فرآورده طوری تهیه شده است که تا دو سال عطر و طعم آن به خوبی حفظ خواهد شد.

موارد کاربردی عصاره زعفران

ارسال بی واسطه کارخانه عصاره زعفران به کانادا

هر یک از فرآورده های طلای سرخ در زمینه ای کاربرد دارند. اگر می خواهید سرمایه گذاری خود را بر عصاره زعفران قرار دهید بهتر است از کاربری های متنوعش اطلاع داشته باشید:

  • ساخت مکمل های لاغری
  • تهیه کپسول های دارویی
  • تولید ژل های درمانی
  • فراوری سازی قطره های خوراکی

در کارخانه عصاره زعفران بعد از تولید، آن را در اختیار شرکت های متقاضی برای تولیدات جدید قرار می دهند. این محصول بسیار غلیظ بوده و دارای قیمت مناسبی است پس استفاده از آن می تواند به صرفه می باشد.

برای صادرات عصاره زعفران می توان از طریق سایت فرانیز به راحتی حجم دلخواه را خریداری کرد. خریداران کانادایی یکی از مشتریان ثابت این محصول بوده پس گزینه خوبی برای تجارت به حساب می آید.

ارسال بی واسطه کارخانه عصاره زعفران به کانادا

برای صادرات باید به نکته مهمی توجه گردد. همیشه دو گروه مشتری وجود دارد: اول آن که به مشتریان قیمت محور معروف اند، بیشتر از هر چیزی نرخ محصول برای آن ها اهمیت دارد. یعنی مایلند جنس با کیفیت پایین تر ولی قیمت مناسب تر را خریداری کنند.

اما گروه دوم که به مشتریان کیفیت محور لقب دارند بیش از هر چیزی سلامت و مرغوب بودن کالا برای آن ها حائز اهمیت است. پس قبل از صادرات باید به این مسئله دقت کرده و فراورده را از کارخانه عصاره زعفران مطمئنی تهیه نمایید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه