به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

فروشگاه اسپری زعفران سحرخیز ۶ عددی

فروشگاه اسپری زعفران با برندهای معروف کشوری

برای خرید از فروشگاه اسپری زعفران سحرخیز می‌توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید که این محصول را در بسته‌بندی ۶ عددی روانه بازار می‌کند.

اسپری زعفران سحرخیز یکی از محبوب ترین ها در بازار فرآورده های زعفرانی به حساب می آید و طرفداران مختص به خودش را دارد. این محبوبیت به علت بهره وری راحت تر از زعفران می باشد و علت ساخت و طرح ریزی آن نیز، همین بوده است.

آیا اسپری زعفران سحرخیز از زعفران ارزان تر است

برای استفاده از زعفران خیلی راحت تر می توان اقدام کرد و اسپری زعفران سحرخیز سرعت بیشتری را به مصرف کننده می دهد.

به طور کلی خرید این فرآورده برای کسانی که به مشاغلی چون رستوران داری و یا شیرینی پزی مشغول می باشند، بسیار توصیه می شود؛ چرا که از کیفیت و مرغوبیت کافی برخوردار است.

اسپری زعفران سحرخیز با وجود ماندگاری بالایی که دارد، کاملا طبیعی و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده و اسانس شیمیایی می باشند به طوری که تا ۱۸ ماه قابل استفاده اند و در صورت نگهداری آن در شرایط مناسبی چون یخچال تا ۲ سال نیز ماندگاری خواهد داشت.

گاز استفاده شده در اسپری زعفران که گاز نیتروژن می باشد هیچ ارتباطی به محلول زعفران ندارد. زیرا محلول زعفران با محفظه ای آلومینیومی در داخل قوطی از گاز جدا شده است و این گاز حتی بعد از اتمام انواع اسپری زعفران توانایی خروج از قوطی را نخواهد داشت. به این سبب مایع زعفران نمی تواند با عوامل تجزیه کننده ارتباطی داشته باشد که دچار فساد و خرابی شود.

فروشگاه اسپری زعفران با خدمات ارزنده

فروشگاه اسپری زعفران با خدمات ارزنده‌ای که برای مشتریان خود دارد توانسته اعتماد آنان را جلب نماید. این مرکز بهترین برند‌ها را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

با خرید در حجم‌های بالا از این مرکز تخفیفات ویژه‌ای را برای مشتریان عزیز در نظر می‌گیرند. فروشگاه اسپری زعفران یکی از معتبر‌ترین مراکز جهت خرید به صورت عمده و خرده می‌باشد.

در این مرکز تنوع در ظاهر، کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب، همکاری مداوم خریداران را در پی دارد. اسپری زعفران یک فرآورده خارق‌العاده بوده که از عطر، طعم و قدرت رنگ دهی بالای برخوردار می‌باشد. در مراحل تولید آن از زعفران و آب خالص استفاده می شود.

بسته‌بندی اسپری زعفران

ظروف مناسب اسپری زعفران از آن در برابر نور، رطوبت و ضربه محافظت می کند. همچنین باعث می‌شود در طی مدت زمان ارسال و نیز مدت زمان نگهداری زعفران، کیفیت آن حفظ گردد.

از اسپری زعفران در آشپزخانه‌ها، قنادی‌ها، رستوران‌ها و غیره استفاده می‌شود. استفاده از این محصول بسیار ساده و راحت می‌باشد و دیگر نیازی به ساییدن و دم کردن زعفران نمی باشد.

هر چه بسته‌بندی‌ها در طرح‌های زیبا، مناسب و مستحکم عرضه شوند توجه مشتریان بیشتری را به خود جلب می‌کنند. صادرات اسپری زعفران با بسته‌بندی‌های شیک و زیبا قطعا می‌تواند سود‌آور باشد و همچنین به اقتصاد کشور کمک شایانی کند.

صادرات اسپری زعفران

فروشگاه اسپری زعفران این فرآورده با‌کیفیت را با پایین‌ترین قیمت ممکن به فروش می‌رساند. افرادی که مایل هستند صادرات این محصول را انجام دهند بهتر است آن را از مراکز معتبر خریداری نمایند.

آن‌ها در این صورت می‌توانند از اصل بودن و کیفیت کالا مطمئن باشند و آن را به مشتریان خارجی معرفی کنند. تمامی محصولات فروشگاه اسپری زعفران دارای استاندارد و نشان سیب سلامت از سازمان غذا و داروی ایران می‌باشند.

با صادرات چنین کالا‌های که مرغوب و اصل هستند می‌توانید سود‌آوری خوبی را داشته باشید. همچنین باعث کسب اعتبار خود در بازار‌های داخلی شوید.

صادرات مهم‌ترین بخش اقتصادی هر کشوری است و کیفیت کالای صادراتی نیز از اهمیت بالای برخوردار می‌باشد. پس باید در انتخاب محصول صادراتی دقت لازم را داشته باشید.

مزایای خرید از فروشگاه اسپری زعفران سحرخیز

از مزایای خرید از فروشگاه اسپری زعفران سحرخیز می‌توان به ارسال مستقیم بار برای مشتری اشاره نمود. این فروشگاه در حال حاضر انواع محصولات و فرآورده‌های زعفرانی را به فروش می‌رساند.

این شرکت با مجهز شدن به دستگاه‌های صنعتی، توانست تمامی مجوزات لازم جهت صادرات انواع زعفران را به سراسر دنیا کسب نماید. این مجموعه به علت داشتن شرایط صادرات محصولات خود را به نقاط مختلف جهان صادر می‌کند.

از دیگر مزایای خرید از فروشگاه اسپری زعفران این است که تمامی محصولات به قیمت کارخانه به فروش می‌رسد. علاوه بر خرید این کالا می‌توانید برای خرید دیگر فرآورده‌های زعفرانی به این مرکز خرید بزرگ مراجعه نمایید.

قیمت محصولات فروشگاه اسپری زعفران

خرید آنلاین اسپری زعفران

نحوه خرید این محصول از طریق سایت پیش‌رو بسیار ساده و راحت است. افراد با خرید آنلاین اسپری زعفران می‌توانند بهترین نوع این محصول را با قیمت مناسب و بسته‌بندی شیک دریافت کنند. هر مشتری برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی دلایلی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • ارسال به موقع بار
  • پاسخگویی همه جانبه
  • قیمت مناسب

این موارد از جمله آیتم‌های هستند که بر میزان خرید مشتری تاثیر می‌گذارند. با استقبال مردم از یک محصول خاص، روز به روز بر تعداد نمایندگی‌های آن افزوده می‌شود.

کاربرد، خواص و فواید این گیاه ارزشمند آن را به یک ادویه گرانبها برای آشپزی در جهان تبدیل کرده است. اسپری زعفران نیز از زعفران مرغوب تهیه شده و دارای خواص بیشماری می‌باشد. از جمله فواید آن‌ می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • تنظیم دستگاه گوارش
  • تحریک هورمون‌ها
  • شادابی و نشاط پوست
  • کاهش درد‌های قاعدگی

مصرف رنگ‌ زعفران و عوارض آن

مصرف پودر‌های زعفران که با نام صفار الزعفران و صفار البیض در کشور عربستان تولید و عرضه می‌گردد بسیار خطرناک می‌باشد. افرادی که در آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها مشغول به کار هستند از مصرف آن‌ها امتناع کنید. این محصولات مورد تایید وزارت بهداشت نمی‌باشند.

 به علت افزایش قیمت زعفران از این ماده رنگی در مراکزی مانند آشپزخانه‌ها و حتی توسط خانواده‌ها مصرف می‌شود. استفاده از این رنگ‌ها آسیب جدی به کلیه و کبد انسان وارد می‌کند و برای سلامتی بسیار مضر می‌باشند.

افراد می‌تواند با پرداخت همان هزینه رنگ‌های مصنوعی، یک محصول باکیفیت و مرغوب را خریداری کنند.

فروش اسپری زعفران برای سوپرمارکت‌ها

یکی از مراکزی که شاهد فروش اسپری زعفران در آن هستیم سوپر مارکت‌ها می‌باشند. این مکان‌ها می‌توانند از طریق سایت پیش‌رو محصولات خود را از فروشگاه اسپری زعفران خریداری کنند.

شما از طریق این مرکز می‌توانید محصولاتی متناسب با سلیقه مشتریان خود خریداری کنید. سوپرمارکت‌ها با خرید به صورت عمده و فروش جزئی می‌توانند سود‌آوری خوبی را داشته باشند. از جمله مزیت خرید از فروشگاه اسپری زعفران می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • دریافت ضمانت مرجوعی و تعویض
  • اطمینان از اصالت کالای خریداری شده
  • خریدی به صرفه و با قیمت مناسب
  • دریافت تخفیفات ویژه

سوپر مارکت ها با داشتن چنین محصولاتی در قفسه‌های خود سبب جذب مشتریان بیشتر می‌شوند. برای این که عموم با چنین فراورده‌های به خوبی آشنا شوند باید به طور گسترده تبلیغات صورت گیرد.

کاربرد اسپری زعفران

از اسپری زعفران برای مصارف مختلفی مانند تهیه انواع خورشت بهره می گیرند. همچنین با استفاده از این چاشنی شگفت انگیز می‌توان جذابیت سفره را چندین برابر کرد.

بزرگترین ویژگی این محصول امکان استفاده آسان در هر موقعیتی می‌باشد. تنها کافی است اسپری را نزدیک سطح مورد نظر قرار داده و افشانه را فشار دهیم. برای استفاده درست از این افشانه آن را در پنج سانتی متری غذا، دسر یا شیرینی جات قرار دهید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه