به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خریدار رنگ زعفران نیلگون

رنگ زعفران نیلگون طبیعی و خوراکی

خریدار رنگ زعفران نیلگون چگونه می‌تواند برای سفارش این محصول اقدام نماید؟ آیا عرضه عمده این فرآورده به‌صورت آنلاین انجام می‌گیرد؟

رنگ زعفران جایگزین زعفران

بسیاری ازافراد برای طعم ورنگ بخشیدن به غذای خود از رنگ های خوراکی استفاده می کنند. این رنگ ها به دودسته تقسیم می شوند:
1. رنگ های خوراکی طبیعی:
این دسته رنگ ها از مواد خوراکی مثل زعفران، لیمو و اسفناج تهیه می شوند.
2. رنگ های خوراکی مصنوعی:
این رنگ ها از موادشیمایی و در آزمایشگاه و صنعت تهیه می شوند.
با توجه به اینکه رنگ زعفران جز رنگ های طبیعی محسوب می شود درنتیجه مضرات رنگ های مصنوعی را ندارد و به سلامتی شما آسیبی نمی رساند.

رنگ های خوراکی برند نیلگون

نیلگون یکی ازبرند های نام آشنا در میان تولیدکنندگان رنگ های خوراکی است که توانسته با ارائه محصولات مرغوب و باکیفیت نام خود را بر سر زبان خریداران این رنگ ها ماندگار کند.

اگرشما به عنوان یک بانوی خوش سلیقه درحال خواندن این مطلب هستید به خوبی میدانید که سفره های شما زمانی خواهد توانست زبانزد فامیل و آشنایان باشد که درعین خوش طعم بودن از رنگ و بوی جذب کننده نیز برخوردار باشد و این همان وظیفه ای است که رنگ خوراکی برعهده دارد.

مارک نیلگون مفتخر به تولید رنگ های خوراکی باکیفیت مورد رضایت مشتری است و توانسته از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد. که نام آشناترین رنگ خوراکی آن رنگ زعفرانی است .

نحوه عرضه رنگ های خوراکی زعفرانی

تولیدکنندگان رنگ زعفران همیشه به دنبال این هستند که بهترین و آسان ترین راه را برای عرضه این رنگ های خوراکی فراهم کنند. ازجمله به صورت اسپری، پودر و قطره. که شرکت نیلگون با تولید رنگ زعفران به صورت قطره ای و مایع توانسته راحتی استفاده از این محصول را برای مصرف کننده فراهم کند.

از آنجایی که این محصول بصورت مایع فراوری شده است قبل ازمصرف آن را تکان دهید و به مقدار لازم از آن را به غذای خود اضافه کنید.

کاربرد رنگ زعفرانی

رنگ و عطر زعفران باب میل بسیاری از مردم است و تقریبا هیچ خانواده ایرانی نیست که از کاربرد و اهمیت آن آگاه نباشد. اما بخاطر قیمت بالای زعفران شاید هرکسی نتواند آن رابه صورت خام فروشی تهیه کند. به همین خاطر بسیاری از افراد از رنگ زعفران برای کاربرد های زیر استفاده می کنند:

  • زیبا سازی غذاها ازجمله تزیین برنج
  • در کترینگها، قنادی ها، رستوران ها، برای طعم و رنگ دادن به غذا
  • در صنعت کیک و شیرینی

نکته مورد توجه درخرید رنگ زعفران نیلگون

طبیعی است که وقتی یک محصول درمیان مشتریان خود جلب رضایت کند بسیاری از افراد منفعت طلب به فکر تولید محصولات تقلبی با برند همان محصول بیفتند و با توجه به این که این رنگ هاخوراکی هستند و با سلامتی مصرف کننده سر و کار دارند محصولات مشابه و تقلبی بخاطر اصل نبودن و افزودن مواد مضر می تواند سلامتی شما را بطور جدی تهدید کند. پس سعی کنید رنگ زعفران را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.
خوشبختانه مارک نیلگون، رنگ های خوراکی خود را در سایت های اصلی عرضه می کند. اگرشما نیز خواهان داشتن تجربه ای ناب از رنگ های خوراکی نیلگون هستید می توانید با دسترسی به سایت های معتبر از محصولات اصل و باکیفیت بهره ببرید.

برترین برند‌های تولیدکننده رنگ زعفران

رنگ زعفران یکی از فرآورده‌های پرمصرف و بی‌نظیر می‌باشد که می‌توان آن را در برند‌های مختلف از بازار خریداری نمود. متقاضی باید با تحقیق و بررسی دقیق، بتواند برترین برند را انتخاب کند. رنگ زعفران نیلگون یکی از محصولات باکیفیت و پرطرفدار بوده که از فروش بالایی برخوردار است. این فرآورده دارای عطر و رنگ فوق‌العاده‌ای بوده که مشتری می‌تواند با خیالی آسوده آن را خریداری نماید.

فرآورده‌های زعفرانی مرغوب، جایگزین مناسبی برای کلاله خشک هستند. این محصولات را باید در بسته‌بندی‌های استاندارد خریداری نمود تا بتوان از نمونه اصل آن برخوردار شد.

باتوجه به قیمت بالای زعفران و تقاضای زیاد برای عرضه آن، متأسفانه افراد سودجو نمونه‌های تقلبی آن را وارد بازار می‌نماید. همواره شاهد نشر اخباری در خصوص کشف محموله‌های تقلبی زعفران در بازار هستیم که سعی در کسب سود کلان دارند.

خرید فروش رنگ زعفران نیلگون اصل

اصول کشت صحیح زعفران

زعفران یک محصول گیاهی بومی ایران بوده که در تولید آن باید یک‌سری اصول رعایت شود. اولین مسئله در کشت طلای‌سرخ، آماده‌سازی زمین کشاورزی می‌باشد. کشاورز باید ابتدا زمین را از وجود سنگ‌ها، کلوخ و علف‌های هرز پاکسازی نماید. بعد از آماده‌سازی زمین، انتخاب پیاز سالم و باکیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

بذر گیاه زعفران، غده و یا به‌اصطلاحی پیاز می‌باشد که دارای جرم‌های مختلفی است. کمترین وزن ممکن برای کشت سنتی ۸گرم و برای گلخانه‌ای ۱۵ گرم می‌باشد. همچنین شکل غده و سلامت آن از نظر وجود بیماری باید بررسی شود. پیازهای اعلا دارای ظاهری گرد مانند هستند که هیچ‌گونه کنه و یا عوامل بیماری‌زا بر روی آن‌ها مشاهده ‌نمی‌گردد.

کشت عده باید در زمان خواب گیاه انجام گیرد تا به رشد آن آسیبی وارد نشود. همچنین ردیفی بودن کرت‌ها، تراکم و عمق کشت نیز بسیار مهم است. کسب دانش لازم در زمینه پرورش صحیح طلای‌سرخ، می‌تواند به کشاورز در این زمینه کمک شایانی کند. امروزه کلاس‌های آموزشی زیادی در مورد زراعت زعفران برگزار می‌گردد.

فروش رنگ زعفران نیلگون به‌صورت آنلاین

مراکز فروش عمده، رنگ زعفران نیلگون را به‌عنوان یک فرآورده پرخاصیت، به‌صورت آنلاین عرضه می‌نمایند. این محصول از سراسر کشور متقاضی دارد لذا از فروش بالایی برخوردار است.

روش فروش آنلاین در طی سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌ است. در کشوری مانند آلمان، این شیوه از فروش، کاملا جا افتاده و بیشتر معاملات به‌صورت آنلاین صورت می‌گیرد.

خیلی از مشتریان شاغل هستند و زمان کافی برای صرف خرید حضوری ندارند لذا این روش می‌تواند مؤثر واقع شود. در طی سال‌های اخیر در داخل کشور، درصد بالایی از معاملات عمده و جزئی به این طریق صورت گرفته است.

محصولاتی مانند رنگ زعفران در آشپزخانه‌های ایرانی دارای کارایی بالایی هستند. بیشتر کدبانوها تمایل به پخت کیک و شیرینی‌های زعفرانی و خوش‌طعم در منزل دارند. استفاده از این فرآورده به‌عنوان جایگزینی برای زعفران، می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب باشد.

این محصول آماده‌به‌مصرف بوده و نیازی به طی مراحل آماده‌سازی سنتی ندارد. در واقع قنادان می‌توانند سرعت خود را در پخت شیرینی‌جات بالا برده و از کار خود لذت ببرند.

گسترش کشت گلخانه‌ای زعفران در جهان

زعفران کالایی ارزشمند و گران‌قیمت بوده که تمامی کشورها تمایل به کشت آن دارند. برای پرورش طلای‌سرخ، همانند دیگر محصولات دو روش سنتی و گلخانه‌ای وجود دارد. کشت گلخانه‌ای زعفران در طی سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است.

این گیاه در اقلیم گرم و نیمه خشک بهترین بازدهی را دارد لذا در تمامی مناطق جهان قابل پرورش نیست. با وجود کشت گلخانه‌ای، این محصول را می‌توان در سراسر جهان تولید کرد.

چین ابداع‌کننده این روش از کشت برای زعفران است که هم‌اکنون سالانه حجم بالایی از این محصول را برداشت می‌نماید. این روش از کشت به دو صورت انجام می‌گیرد که در ذیل به‌اختصار بیان می‌گردد:

  1. هیدروپونیک: کشاورز در این روش باید ریشه گیاه را در محیطی مرطوب و در داخل خاک قرار دهد. در واقع این شیوه متکی بر آب است تا مواد موردنیاز گیاه تأمین گردد.
  2. ایروپونیک: در این شیوه از کشت، ریشه در هوا معلق می‌باشد و از خاک استفاده نمی‌گردد. محصول برداشت‌شده در این روش کمتر بوده اما کیفیت آن بسیار بالا است.

خیلی از کشور‌ها با بهره‌گیری از این روش، نیاز خود را تأمین می‌کنند و بهایی بابت واردات زعفران پرداخت نمی‌کنند.

خرید رنگ زعفران نیلگون از شرکت‌های بازرگانی

شرکت‌های بازرگانی یکی از عرضه‌کنندگان اصلی رنگ زعفران نیلگون در حجم عمده هستند. محصول ارائه‌شده از سوی این مراکز اصل بوده و با اطمینان از سلامت کالا، می‌توان خرید کرد.

این شرکت‌ها حجم مورد‌نیاز از محصول را با قیمت مناسب در اختیار تجار قرار می‌دهند تا معامله‌ای سودمند صورت گیرد. در این مراکز کارشناسان خبره، اطلاعات لازم را در مورد کالای عرضه‌شده در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

انتخاب مرکز فروش معتبر در بین تعدد فروشگاه‌ها، یک برگ‌برنده محسوب می‌گردد. خیلی از افراد سودجو و کلاهبردار با راه‌اندازی سایت‌های فروش نامعتبر سعی در اغفال مشتریان دارد.

رنگ زعفران دارای مصارف بالایی است. از این فرآورده در تهیه کیک، شیرینی، خوراک، آبنبات، دسر، بستنی و غیره استفاده می‌گردد. هنگام مصرف این محصول، می‌توان عطر زعفران را به‌خوبی استشمام کرد.

مصارف دارویی گیاه زعفران

زعفران جزء گیاهان دارویی محسوب می‌گردد. این محصول در صنعت داروسازی کاربرد بالایی دارد و از آن کپسول‌ها و شربت‌های دارویی تولید می‌شود.

گیاه زعفران در درمان افسردگی و آلزایمر بسیار مؤثر می‌باشد. استفاده روزانه از این محصول می‌تواند باعث القای حس سرزندگی به مصرف‌کننده گردد و تصمین‌کننده سلامت فرد باشد.

علاوه بر زعفران، فرآورده‌های آن نیز این خواص را به‌همراه دارند. رنگ زعفران نیلگون یکی از این محصولات بوده که مصرف روزانه آن می‌تواند به سلامت خانواده کمک کند. از زعفران در تهیه دمنوش و چای زعفرانی استفاده می‌شود. مصرف این نوشیدنی‌ها در پایان یک روز کاری، می‌تواند انرژی تحلیل‌رفته را بازیابی کند.

همچنین تهیه پودر‌های نوشیدنی و شربت زعفران در تابستان، می‌توان باعث پیشگیری از آفتاب‌زدگی شود. زعفران عطش را برطرف می‌کند و از بی‌حالی و کسلی جلوگیری می‌کند.

بر اساس تحقیقات انجام‌گرفته، ترکیبات مؤثر در گیاه زعفران باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود دستگاه گوارش می‌شود. استفاده از این محصول به تمام افراد و گروه‌های سنی به‌غیر از زنان باردار توصیه می‌گردد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه