به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت عصاره زعفران مایع در ارومیه و تبریز

قیمت عصاره زعفران مایع در ارومیه و تبریز

قیمت مایع زعفران چگونه محاسبه می‌شود؟ آیا نرخ عصاره در ارومیه و تبریز با دیگر مناطق برابری می‌کند؟ با ما همراه باشید.

قیمت عصاره زعفران مایع 

قیمت عصاره زعفران مایع با وجود کیفیت بالایی که این محصول درجه دارد، بسیار قابل توجه است. خرید از طریق اینترنت همیشه باعث صرفه جویی در سفر، مسئله پارکینگ و سایر مشکلات می شود.

 علاوه بر این، در زمان هایی از سال که خرید های بیشتری انجام می شود؛ مانند مهمانی ها، خرید آنلاین می تواند شما را از رنج ترافیک، ازدحام مردم یا ساعت ها از دست دادن صف برای یافتن و خرید اقلام مختلف زعفران رها کند.

یکی دیگر از مزایای خرید این محصول درجه یک این است که قبل از خرید می توانید قیمت ها و پیشنهادات را بدون مراجعه به فروشگاه ها یا خروج از خانه یا هر کجا که هستید مقایسه کنید. به این ترتیب می توانید با خیالی آسوده تر، ارزان تر خرید کنید و در زمان صرفه جویی کنید. قیمت فرآورده های زعفرانی به دلیل نوسات قیمت زعفران، ثابت نیست.

خرید به صرفه عصاره زعفران مایع

خرید به صرفه عصاره زعفران مایع را از طریق این مجموعه معتبر امتحان کنید. به خریداران محترم این وعده را می دهیم که پایین ترین قیمت عصاره زعفران مایع برای آنان در نظر گرفته شده است. برخلاف تجارت سنتی، در اینترنت می توانید در هر زمانی از روز خرید کنید، بدون اینکه به ساعات کاری خاصی وابسته باشید.

یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از مردم ترجیح می دهند به صورت آنلاین خرید کنند این است که می توانند معاملات بهتر یا قیمت های پایین تری پیدا کنند. فروش آنلاین به معنای صرفه جویی در هزینه برای فروشگاه است که در بسیاری از موارد به قیمت های بهتر ترجمه می شود. راه های مجازی خرید، گاها سبب نزول قیمت ها در سراسر کشور می شود. رقابت بین بازار سنتی و آنلاین از سلامت کافی برخوردار است.

تولید فرآورده‌های زعفرانی در خراسان

خراسان بزرگترین تولیدکننده طلای‌سرخ در کشور می‌باشد. این موضوع سبب تأسیس کارخانجات بسیاری در زمینه تولید فرآورده‌های زعفرانی شده است. اقلیم خراسان سازگاری بالایی با گیاه زعفران دارد. همچنین زمین‌های مسطح و آفتاب‌گیر این منطقه، بهترین شرایط را برای پرورش طلای‌سرخ فراهم نموده است.

پیاز زعفران برای جوانه‌زنی و رشد به شرایط ویژه ای نیاز دارد. اگر آبیاری و تابش نور آفتاب به میزان کافی صورت نگیرد، نباید انتظار بازدهی بالا را داشت. کشاورزان خراسانی با علم و آگاهی کامل، اقدام به پرورش این محصول می‌نمایند.

شهر قائنات واقع در خراسان جنوبی، مفتخر به تولید برترین نمونه زعفران در جهان است. این شهر به پایتخت زعفران معروف بوده و نرخ محصول آن بالاتر می‌باشد.

ملاک‌های تعیین قیمت زعفران

کمیسیون نرخ‌گذاری برای تعیین قیمت مایع زعفران ملاک‌هایی مانند کیفیت و ظرف بسته‌بندی را مدنظر قرار می‌دهد. کیفیت یک فرآورده سهم بسزایی در میزان فروش آن دارد. مشتریان تمایل بیشتری به پرداخت بهای بیشتر، در ازای دریافت محصول مرغوب خواهند داشت. موادغذایی نقش بسزایی در سلامت افراد دارند لذا باید نمونه‌های سالم و ارگانیک آن‌ها را انتخاب نمود.

گاها هنگام مراجعه به فروشگاه، شاهد تفاوت قیمت در یک محصول مشابه هستیم. باید بدانیم این تفاوت‌ها دلایلی دارد که با مصرف آن‌ها می‌توان به موضوع پی‌ برد. همچنین ظرفی که برای بسته‌بندی انتخاب می‌گردد بسیار مهم است. می‌توان اذعان داشت که در برخی مواقع زیبایی ظرف، باعث ترغیب مشتری برای خرید می‌گردد.

این موضوع علی‌الخصوص در مورد محصولات صادراتی از اهمیت بالایی برخوردار است. یک شرکت تولید‌کننده برای موفقیت در کسب‌‌و‌کار‌ خود، باید تمام جوانب را بسنجد.

بهترین قیمت عصاره زعفران مایع

خرید مایع زعفران از نمایندگی

اگر به‌دنبال مشاهده مناسب‌ترین قیمت مایع زعفران هستید، می‌توانید آن را در نمایندگی‌ها یافت کنید. در این مراکز می‌توان این فرآورده ارزشمند را با شرایط باورنکردنی خریداری نمود. فرآورده‌های زعفرانی جزء محصولات پرمصرف هر آشپزخانه ایرانی محسوب می‌گردند. این امر سبب تقاضا برای عرضه زیاد این مواد به بازار شده است. اما اکثر مشتریان عمده، تمایل به خرید مستقیم این محصولات از کارخانه دارند.

نمایندگی‌ها به‌عنوان یک پل ارتباطی بین کارخانه و مشتری عمل می‌کنند. در این مراکز، محصول به‌طور مستقیم از کارخانه به دست متقاضی می‌رسد.

قیمت محصول در نمایندگی و شرکت یکسان بوده که باعث جذب بیشتر مشتری می‌گردد‌. همچنین مشتریان از تمام نقاط کشور نمی‌توانند برای خرید به کارخانه مراجعه نماید چراکه هزینه حمل‌و‌نقل زیاد خواهد بود.

برخی از برند‌های پرطرفدار در بیشتر استان‌ها نمایندگی دارند که باعث سهولت در خرید می‌گردد. افراد واجد شرایط می‌توانند برای دریافت این امتیاز اقدام نمایند و کسب‌و‌کاری سودآور را برپا کنند.

فروش بی‌نظیر عصاره زعفران در تبریز

مردم تبریز از جمله طرفداران اصلی زعفران و فرآورده‌های آن محسوب می‌شوند. در این منطقه عصاره زعفران فروش بی‌نظیری داشته و از عرضه آن استقبال بالایی صورت می‌گیرد.

در این شهر غذا‌ها و شیرینی‌های محلی بسیاری پخت می‌شود که زعفران در آماده‌سازی آن‌ها نقش بسزایی دارد. قیمت مایع زعفران و دیگر فرآورده‌ها در این منطقه، براساس نرخ مصوب می‌باشد.

لوز زعفرانی تبریز یکی از شیرینی‌های سنتی و معروف آذربایجان شرقی می‌باشد. قنادان در ترکیب این شیرینی بسیار خوشمزه، از زعفران و بادام استفاده می‌کنند.

اقلیم این منطقه به دلیل سردی زیاد در فصل پاییز، با گیاه زعفران سازگار نیست. این موضوع سبب شده تا پرورش این محصول در تبریز به‌ندرت صورت گیرد.

خواص بالای طلای‌سرخ آن را به یک محصول گیاهی محبوب در بین مردم جهان تبدیل نموده است. زعفران در درمان خیلی از امراض مانند بیماری‌های قلبی، فشار خون، افسردگی و غیره مؤثر است.

قیمت عصاره زعفران مایع در شهرهای ایران

سرمایه‌گذاری بر روی محصولات زعفرانی

خیلی از افراد سرمایه‌دار به‌دنبال یافتن یک محصول مناسب برای سرمایه‌گذاری هستند. فرآورده‌های زعفرانی می‌توانند گزینه‌ای مطلوب برای این منظور باشند. این محصولات در بین آشپزان محبوبیت بالایی دارند. همچنین قیمت مناسب این محصولات، باعث جذب بیشتری مشتری می‌گردد.

قیمت مایع زعفران نسبت به کلاله خشک بسیار مناسب است. این فرآورده همان خواص طلای‌سرخ را به‌همراه دارد لذا می‌توان از مصرف آن بهره برد. فروش فرآورده‌های زعفرانی محدود به داخل کشور نبوده بلکه سالانه حجم بالایی از آن‌ها صادر می‌گردد. تنوع این محصولات بسیار بالا بوده و می‌توان از سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها اطمینان داشت.

فروش زعفران در اوزان مختلف

شرکت‌های تولیدکننده آب زعفران، برای جلب رضایت مشتریان این محصول را در اوزان مختلف عرضه می‌نمایند. این کار سبب می‌شود تا هر فردی بر اساس نیاز مصرف خود اقدام به خرید کند.

اصنافی مانند رستوران‌ها از مشتریان اصلی مایع زعفران هستند که خرید خود را در حجم عمده انجام می‌دهند. این مشتریان طالب فرآورده در اوزان بالاتر هستند تا بتوانند در صرف هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

قیمت مایع زعفران در اوزان بالا و در حجم عمده بسیار مناسب‌تر می‌باشد. این فرآورده اگر در جای خشک و خنک نگهداری شود، ماندگاری بالایی دارد.

خواص بالای زعفران سبب محبوبیت آن در بین عموم شده است. ادویه‌آفتاب یکی از القاب زعفران بوده که دلیل این نامگذاری، تأثیر آن بر خلق‌و‌خو می‌باشد.

این گل‌سلامتی در درمان افسردگی بسیار مؤثر بوده که می‌توان با مصرف روزانه آن، نشاط خود را به‌دست آورد. مصرف قطره و قرص‌های گیاهی به‌عنوان دارو، یک گزینه بسیار مناسب برای بهبود کامل است.

مصرف زعفران مایع باعث جلوگیری از بروز سرطان معده می‌شود. بیش از ۲۰ درصد افراد جهان به این بیماری مبتلا هستند که عامل آن، مصرف مواد ناسالم می‌باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه