به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

پخش زعفران قائنات توسط بازاریان اینترنتی

پخش زعفران قائنات توسط بازاریان اینترنتی

طلای سرخ خراسان به همه نقاط کشور ارسال می شود. پخش زعفران قائنات توسط بازاریان اینترنتی یکی از راه های دستیابی متقاضیان به این محصول ناب و بی نظیر می باشد.

پخش زعفران قائنات توسط بازاریان اینترنتی

راه های بسیاری برای پخش و عرضه یک محصول وجود دارد که بعضی از آن ها بیشتر مورد استقبال مشتری قرار می گیرند. کلیدی ترین نکته برای موفقیت در این راه جلب اعتماد متقاضی با ارائه بهترین محصولات می باشد.

پخش زعفران قائنات از طریق سایت اصلی

پخش زعفران قائنات توسط بازاریان اینترنتی

پخش زعفران قائنات از طریق سایت اصلی فروشگاه، نمایندگی ها، فروشگاه های معتبر و همچنین بازاریان اینترنتی صورت می گیرد که غرفه های فروش خود را در فضای مجازی ایجاد کرده اند.

قائنات در خراسان جنوبی واقع بوده که اصلی ترین محصولات تولیدی در این شهر زعفران و زرشک می باشد. آب و هوای بسیار مناسب و زمین های مسطح و آفتاب گیر، این شهرستان را به یکی از بزرگترین تولید کننده های طلای سرخ تبدیل نموده است.

بهترین زمین برای کشت زعفران زمین های هموار با خصوصیت تابش مستقیم آفتاب در تابستان و زمستان معتدل می باشد. این محصول در تمامی خاک ها رشد می کند اما کاشت در زمین های خیلی رسی و شنی از میزان بازدهی آن می کاهد.

امکان پخش زعفران قائنات در تمامی نقاط کشور باعث دستیابی راحت به این محصول شده است. در گذشته برای خرید طلای سرخ باید به شهر محل کاشت سفر می کردند اما امروزه محصول هر نقطه از جهان را می توان از طریق سایت های فروش به دست آورد.

خواص درمانی زعفران

پخش زعفران قائنات توسط بازاریان اینترنتی

در طب سنتی از زعفران در درمان خیلی از امراض استفاده شده است. برای کسب آرامش و داشتن خوابی راحت قبل از خواب نوشیدن شیر ولرم به همراه زعفران را توصیه نموده اند. همچنین برای درمان اسید معده، ابتدا شیر را جوشانده و به آن زعفران دم کرده اضافه می کنند در انتها برای بهتر شدن طعم آن مقداری عسل می توان اضافه نمود‌.

منگنز موجود در زعفران قند خون را پائین می آورد و کروسین مقاومت بدن را نسبت به انسولین بهبود می بخشد. پس زعفران برای کسانی که درگیر دیابت و قند خون می باشند خاصیت درمانی دارد.

در جهان حدود ۱۲۲ هزار هکتار سطح زیر کشت زعفران وجود دارد که ۱۱۵ هکتار از آن متعلق به ایران می باشد. یعنی حدود ۹۵ درصد از طلای سرخ در ایران تولید و به کشور های دیگر صادر می گردد.

فرانیز یکی از مراکز پخش زعفران قائنات در کشور است که محصول این شهر را در حجم بالا در اختیار متقاضی قرار می دهد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه