به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

پودر زعفران مهنام با جرم ۶۴ گرم

پودر زعفران مهنام با جرم ۶۴ گرم

اگر مایلید طعم متفاوتی را در غذا های خود تجربه کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از پودر زعفران مهنام می باشد که با جرم ۶۴ گرم تولید و بسته بندی شده است و توسط سایت مجموعه معتبر فرانیز با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می شود.

پودر زعفران مهنام با جرم ۶۴ گرم

زعفران در بین ایرانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. قدیمی ترین اسنادی که نشان از مصرف این ادویه سلامتی بدهد وجود کتیبه هایی مربوط به دوره هخامنشیان است که مصرف زعفران برای دربار را ۱ کیلو گرم ثبت نموده اند.

موارد مصرف پودر زعفران مهنام

پودر زعفران مهنام با جرم ۶۴ گرم

پودر زعفران مهنام به صورت فشرده تولید شده است. از این محصول در تهیه خوراک و خورشت ها استفاده می شود. با اضافه نمودن آن به غذا دیگر لزومی به افزودن نمک نیست چرا که در ترکیبات آن نمک نیز وجود دارد‌.

شرکت بزرگ مهنام ابتدا کار خود را با تولید سوپ های خشک آغاز نمود که در ادامه با مشاهده استقبال بازار، اقدام به راه اندازی خط های تولید دیگر مواد غذایی همچون؛ انواع سس ها، ترشی و شوری، پودر های فشرده(گوساله، گوسفندی، مرغ و سبزیجات)، طعم دهنده ها و کنسرو ها نمود.

پودر زعفران مهنام علاوه بر طعم بی نظیری که به غذا می دهد بر روی رنگ آن نیز تأثیر گذار می باشد. این محصول را باید در ده دقیقه پایانی به غذا اضافه نمود. برای رنگدهی بهتر می توان آن را قبل از استفاده کردن در آب گرم ترکیب نمود.

زعفران از جمله محصولات کشاورزی چند ساله است که کشت آن هر ۷-۱۰ سال یک بار انجام می شود. لازمه موفقیت در پرورش این محصول فراهم بودن یک سری شرایط می باشد. از جمله عوامل مؤثر در این زمینه در ذیل عنوان گردیده است؛

  • آب و هوا: باید گرم و خشک باشد تا بالاترین بازدهی را نشان دهد.
  • خاک: حاصلخیز، یکدست و عاری از قلوه سنگ باشد.
  • پیاز: سالم، جوان و وزن مناسبی را دارا باشد‌.
  • زمان کاشت: وقتی گیاه در خواب قرار دارد صورت بگیرد.
  • تراکم و عمق کاشت: باید فاصله بین بوته ها و ردیف ها رعایت شود.

با رعایت تمام این نکات می توان به مرغوب ترین نوع زعفران دست یافت. در سال اول کشت نسبت به سال های دیگر میزان برداشت کمتر می باشد. ولی با گذشت زمان بر تعداد پیاز ها و در نتیجه گل ها افزوده خواهد شد.

فروش پودر زعفران مهنام در فرانیز

پودر زعفران مهنام با جرم ۶۴ گرم

 پودر زعفران مهنام در کنار سایر فرآورده های زعفرانی بر روی سایت فرانیز موجود است تا متقاضی بتواند محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و در اسرع وقت در مکان انتخابی تحویل گیرد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه