به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

تهیه ارزان قیمت عصاره زعفران در تهران

عصاره زعفران در تهران با بهترین قیمت و شرایط عاللی

عصاره زعفران در تهران و کلان شهرهای ایران با قیمت ارزان و به صرفه عرضه می شود. برای تهیه اینترنتی محصولات زعفرانی با ما همراه شوید.

در این هفته تماسی از کلان شهر تهران داشتیم. ایشان محصولات رستوران ها را پخش می کردند. مشتریان این شرکت پخش، تقاضای مایع زعفرانی داشتند. البته در این صنوف، داشتن مجوز و سیب سلامت برای کالا ضروری است.

نمایندگی عصاره زعفران در تهران

ایشان تقاضای اعطای نمایندگی در سراسر استان همدان را داشت. کارشناسان و همکاران ما در دفتر فروش تهران جهت ملاقات حضوری، هماهنگی لازم را انجام دادند. مشتری برای معرفی محصولات زعفرانی نیاز به ظروف Test  کوچک داشت. شرکت فرانیز با قبول شرایط مشتری و اهدای نمونه، وی را متقاعد ساخت.

به طور کلی مشتریان ما دغدغه مجوزهای بهداشتی را همیشه در سر دارند. آنان تمایل به شفافیت کار دارند و نمی خواهند بابت این موضوع زیر سوال باشند. نمایندگی عصاره زعفران در تهران این اطمینان خاطر را با عرضه کالای باکیفیت و مجوز دار به آنان می دهد. قطعا این حرکت شایسته تقدیر است. این را نیز بگوییم که همیشه قیمت ارزان نشان از کیفیت پایین کالا نیست. بلکه شاید قیمت اعلامی از سوی شرکت ها، واقعی باشند و شما نقطه درستی را انتخاب کرده اید.

تولیدکنندگان مایع زعفران مدارک مربوط به فعالیت خود را در اختیار مشتریان عمده قرار می دهند. این مدارک دغدغه های مشتریان را برطرف می کنند. برخی از مشتریان فرانیز در سفرهای بین شهری، این عصاره ها را با خود به همراه دارند. آنان برای عزیزان خویش سوغات و هدیه در نظر می گیرند. البته دلیل دیگر این کار تاخیر زیاد در باربری ها است. باربری ها معمولا تا پر شدن تریلی ها و کامیون ها صبر می کنند و این کار گاهی اوقات زمانبر است. بنابراین مشتری سفارش خود را توسط اقوام خویش تحویل می گیرد.

قیمت عصاره زعفران در تهران، مایع و آب زعفران درجه یک و غلیظ

عصاره زعفران مایع و آترینا

متقاضیان عصاره زعفران در تهران، حتما نام های آترینا و سوینچ را می شناسند. این دو برند در واقع کیفیت یکسانی دارند. شرکت آترینا محصولات خود را در سه حجم یک لیتری، نیم لیتری و 250 سی سی روانه بازار می کند. مشتریان بنا به نیاز خود، حجم موجود را انتخاب می کنند. مایع زعفران امروزه جزء کالاها و موارد ضروری در طبخ غذای رستورانی به شمار می آید. این کالا در تزیین برنج به وفور استفاده می شود. کاربرد آن در مراسمات مذهبی ما ایرانیان نمود بیشتری دارد.

محصولات و فرآورده های زعفرانی به شکل های مختلفی در بازار کشور پخش می شوند. برای تهیه اصلی ترین مایع زعفرانی می توانید با ما تماس بگیرید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه