به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن جهت صادرات

قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن جهت صادرات

قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن جهت صادرات از آنجا که از بسته بندی و کیفیت مناسب تری نسبت به انواع دیگر برخوردار می باشد؛ بالاتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت های فروش مراجعه فرمایید.

قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن در ظروف کریستال

قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن جهت صادرات

قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن بنا به انتخاب خریدار در نوع بسته بندی اش می تواند متفاوت باشد. این محصول در ظروف  کریستال نرخی مختلف با دیگر جنس های ظاهری دارد. اگر به جخت داد و ستد های عمده این کار را در نظر دارید، بهتر بوده جعبه ۱۲ عددی اش را امتجان نمایید. در این نوع، به دلیل عدم راه ورود هوا و نور به درون ظرف کیفیت محصول حفظ خواهد شد.

زعفران جز محصولات کشاورزی خاص می باشد که برداشت آن باید با حساسیت بسیار بالایی صورت گیرد. به طوری که یک نفر به تنهایی هیچ وقت نمی تواند عملیات نهایی را انجام دهد و باید توسط یک گروه اتفاق بی افتد.

برداشت در اوایل آبان یا آذر بسته به اقلیم منطقه زمانی که دما به ۸ درجه سانتی گراد برسد با پدیدار شدن اولین گل ها انجام می شود. برای برداشت گل ها فقط یک روز فرصت است. چون که خیلی زود بر اثر تابش نور خورشید از بین می روند. چیدن آن ها معمولا قبل از طلوع آفتاب انجام می گیرد.

قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن جهت صادرات

سپس رشته ها پس از خشک شدن معمولا در اختیار شرکت های تولید و بسته بندی قرار داده می شود. بهرامن از جمله این شرکت ها می باشد که از ماده اولیه فراورده های فراوانی می سازد.

بهرامن در حدود نیم قرن پیش، با هدف تولید و بسته بندی مواد غذایی بنا گردید و در طی این پنج دهه توانسته خود را اثبات کند. قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن به نسبت کیفیت و نوع بسته بندی آن بسیار مناسب می باشد. چون می توان ظرف آن را برای دوره های بعدی که آن را به صورت فله ای یا با بسته بندی نا مناسب خریداری کنید نگه دارید.

قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن نسبت به محصولات مشابه دیگر شرکت ها متعادل است. رشته های سرخ استفاده شده در این محصول از نوع نگین می باشد که در بین تمامی انواعش در رتبه اول قرار دارد و جز گروه صادراتی برتر می باشد.

مزیت اطلاع رسانی قیمت روز محصولات زعفرانی

قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن جهت صادرات

اطلاع رسانی قیمت زعفران ۳ گرمی بهرامن به صورت روزانه در سایت های فروش، احترام به مشتری می باشد. زیرا از این طریق مصرف کننده می تواند برای میزان خرید خود برنامه ریزی کند و با سنجیدن قیمت دیگر محصولات زعفرانی خریدی به صرفه انجام دهد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه