به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش زعفران عمده به تاجران جنوب کشور

فروش زعفران عمده به تاجران جنوب کشور

جنوب ایران یکی از راه های ارتباطی بین کشور های همسایه می باشد که تاجران برای واردات و صادرات کالاهای خود از آن بهره می گیرند. فروش زعفران عمده در سایت فرانیز در حجم دلخواه صورت می پذیرد.

فروش زعفران عمده از طریق شرکت های زعفرانی و همچنین کشاورزان در زمان برداشت محصول انجام می شود. در واقع بهترین زمان برای خرید این کالا فصل برداشت اش محسوب و پس از خشک شدن به وسیله دستگاه های خشک کن می باشد.

بهترین زمان برای خرید زعفران عمده

فروش زعفران عمده به تاجران جنوب کشور

در زمان برداشت محصول چون عرضه از طریق کشاورزان بسیار بوده، پس بدون شک قیمت آن نسبت به دیگر اوقات مناسب تر است. همچنین در این وقت می توان کلاله ها را به صورت فله ای و با نرخ بهتر نسبت به مدل بسته بندی شده خریداری نمود.

تاجران و شرکت های پخش داخلی یکی از مشتریان ثابت طلای سرخ هستند که فروش زعفران عمده به آن ها معمولا با تخفیفات ویژه ای انجام می شود. در فصل برداشت بازار خرید و فروش در این بخش بسیار داغ است و همه در صدد دستیابی به بهترین ها می باشند.

خوشبختانه پتانسیل بالای کشور در زمینه تولید این ادویه، باعث گردیده است تا سالیانه بر تعداد شرکت های فعال در زمینه پخش و صادراتش افزوده شود که این امر به نوبه خود باعث اشتغال زایی می گردد.

فروش زعفران عمده به تاجران جنوب کشور

فروش زعفران عمده به کشور های مختلفی انجام می پذیرد که در این بین عمان، امارات، روسیه، آلمان، اسپانیا و چین بیشترین آمار را دارند. متأسفانه محصولی را که به صورت فله ای از ایران خریداری کرده اند با برند خود بسته بندی و به بازار های جهانی عرضه می کنند.

این فرآورده گیاهی، از تولیدات سنتی کشور است که بیشتر در مناطق شرق و شمال شرق کشت می شود. در کنار استان های خراسان رضوی و جنوبی، استان های یزد و فارس نیز سهم به سزایی را در تولید دارند.

گیاه به آب و هوای گرم و خشک سازگاری بیشتری دارد به همین دلیل بیشتر در بیابان های کم آب رشد می کند و در طول دوره رشد فقط به چند دوره آبیاری لازم دارد. اما با این وجود می تواند تا دمای ۴۰- درجه را نیز تحمل کند.

فرانیز فروشگاهی امن برای فروش زعفران عمده

فروش زعفران عمده به تاجران جنوب کشور

فروش زعفران عمده برای سرمایه گذاران و تاجران در حجم های بالا با ضمانت اصالت کالا و با قیمت درب کارخانه از طریق بازرگانی فرانیز انجام می شود. در این سایت قبل از خرید می توانید از مشاوره کارشناسان فروش بهره مند شوید تا شما را برای خریدی درست راهنمایی کنند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه