به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت خرید اسپری زعفران بهرامن

قیمت اسپری زعفران بهرامن و میزان ظرفیت خالی تولید با برند مشتری اعلام گردید. تکنیک های کاربردی جهت سرمایه گذاری را از ما بخواهید.

بسته بندی اسپری زعفران بهرامن

در هنگام خرید اسپری زعفران بهرامن اولین نکته پس از تعیین قیمت، نوع بسته بندی آن است که برای متقاضیان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در حال حاضر بسته بندی اسپری زعفران بهرامن به صورت جعبه های ۶ تایی بوده که هر کارتن تعداد ۱۲ جعبه را در بر می گیرد. یعنی با سفارش یک کارتن اسپری زعفران بهرامن، دقیقا تعداد ۷۲ عدد خریداری می گردد.

معیار تعیین قیمت خرید اسپری زعفران بهرامن

اکثر مشتریان محصولات بهرامن می خواهند این کالای باکیفیت را به قیمت خوبی خریداری کنند چرا که از درجه مرغوبیت این کالا مطمئن هستند. معیار تعیین قیمت خرید اسپری زعفران بهرامن، میزان سفارش اعلام شده از سوی مشتری است که معمولا به سفارشات جعبه ای قیمت جزئی و به سفارشات کارتنی قیمت عمده تعلق خواهد گرفت که توضیحات بسته بندی این کالا در بالا بدان اشاره گردید.

زعفران یا اسپری زعفران بهرامن

معمولا به دلیل قیمت بالای زعفران، امروزه اکثر مردم روی به استفاده از فرآورده های زعفرانی جهت تزیین و خوش طعم نمودن غذا آورده اند. اسپری زعفران بهرامن به صورت آماده بوده و حتی عصاره آبی زعفران به کار رفته در آن هیچ گاه ته نشین نمی گردد.
هم زعفران و هم اسپری زعفران بهرامن هر دو از دیدگاه مشتریان کیفیت خوبی دارند اما مسئله اساسی قیمت خرید این دو کالا می باشد.
اساسا قیمت اسپری زعفران و انواع عصاره پودری و مایع زعفران از زعفران بسته بندی شده پایین تر بوده و همین عامل سبب گرایش بیشتر مردم به استفاده از آن شده است.

کاربردهای اسپری زعفران بهرامن

تمامی فرآورده های زعفرانی کاربردهایی شبیه به یک دیگر دارند که در خصوص اسپری زعفران بهرامن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خوش طعم و رنگ کردن انواع خورشت
  • تزیین شله زرد
  • استفاده در درست کردن بستنی
  • جهت ساخت کیک و کلوچه خانگی
  • تزیین برنج

علاوه بر مواردی که در بالا بدان اشاره شد، اکثر مردم مهمان نواز ایرانی در مراسمات و حتی مهمانی های کوچک، از این اسپری به عنوان هدیه و سوغات استفاده می کنند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه