به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

فروش اسپری زعفران به قیمت کارخانه

خرید و فروش اسپری زعفران در مشهد

فروش اسپری زعفران به قیمت کارخانه برای شرکت های پخش و فروشندگان خانگی میسر شد. برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص شرایط خرید این کالا با وزن های خالص ۱۱۰ گرم و ۸۰ گرم می توانید با کارشناسان این سایت ارتباط بگیرید.

اسپری زعفران چیست؟

خیلی از مردم به جای استفاده از زعفران به دلیل قیمت بالای آن، از سایر فرآورده های زعفرانی با همان کیفیت و البته قیمت مناسب تر استفاده می کنند. با این که ایران تولید کننده اصلی اسپری زعفران در جهان می باشد اما به دلیل نا به سامانی هایی که در این حوزه وجود دارد، هنوز آن طور که باید و شاید برندسازی و صادرات آن با مشکلاتی مواجه است.

البته توان گفت از جمله مزایای اسپری زعفران این است که در هر جا و هر زمان می توان از آن استفاده کرد و دیگر نیازی به ساییدن یا دم کردن زعفران نخواهد بود و همین عامل باعث شده تا هر روزه تعداد مصرف کنندگان بیشتری برای خرید آن ترغیب گردند.

انواع اسپری زعفران

عموما در فروش اسپری زعفران توجه به این نکته ضروی به نظر می آید که بسته بندی و حجم این تیپ از محصولات در انتخاب مشتری موثر است. همچنین انواع اسپری زعفران با برندهای مختلفی در سطح گسترده پخش می شوند. می توان به مهم ترین برندهای این حوزه به مانند زیر اشاره نمود:

  • بهرامن
  • زرافشان
  • زرپاش
  • حمید
  • زرشاد
  •  اسلی
  • دکتر بیز
  •  ملل
  •  مصطفوی

فروش انواع اسپری زعفران به قیمت عالی

فروش اسپری زعفران در بازار ایران با قیمت های مختلفی در حال انجام است که با توجه به میزان سفارش از سمت مشتریان توسط تولید کنندگان و عرضه کنندگان اصلی آن تعیین می شود. برخی از مشتریان این گونه عنوان می کنند که برای هر بار خرید از محصولات برخی از شرکت ها حتما بایستی مبالغ بالایی را در نظر بگیرند تا این شرکت برایشان سفارش را ارسال کند. اما مجموعه فرانیز  به دلیل همکاری لازم با شرکت های فعال و با استفاده از اعتبار خود، امکان خرید و سفارش های جزئی تر را نیز فراهم نموده است.

خیلی از مشتریان به هنگام فروش اسپری زعفران این دغدغه را دارند که چگونه بایستی آن را نگهداری کنند؟ در پاسخ باید گفت که  اسپری زعفران شرایط نگهداری خاصی ندارد. این محصول به گونه ای بسته بندی شده است که ماندگاری آن را بالا می برد.

اسپری زعفران کیفیت بالای دارد. هنگام استفاده نیازی به تکان دادن نیست. محلول موجود در این کالا، ته نشین نمی شود. یکی از اساسی ترین دلیل همکاری کارخانه های تولید اسپری زعفران با شرکت های بازرگانی فعال این است که عاملان فروش آن همیشه در دسترس مشتریان بوده و حتی در ایام تعطیل نیز پاسخگوی نیاز مشتریان می باشند.

تولید محلول زعفران در ایران

زعفران علاوه‌ بر این ‌که سبب خوش‌ رنگ و خوش ‌طعم گردیدن غذا می‌ شود، برای سلامتی بسیار مفید است. اکثریت مردم به دلیل چنین مزایایی ترجیح می ‌دهند تا از اسپری زعفران به ‌جای زعفران خشک استفاده کنند. اسپری زعفران نه‌ تنها در ایران بلکه در تمامی کشورهای جهان از محبوبیت خاصی برخوردار است.

این کالا در بازار ایران پرطرفدار است که از زعفران برای تولید آن استفاده می ‌شود. محلول زعفران می ‌تواند برای غذاهای گرم، دسرها و شیرینی‌ جات به کار برود.

تولید اسپری زعفران درحال ‌حاضر در کارخانه ‌های مختلفی در کشور صورت می‌ گیرد. تولیدات کارخانه‌ ای در ایران روز به‌ روز درحال پیشرفت است. محصولات زعفرانی یکی از شاخه های محصولات و مواد غذایی می ‌باشد. زعفران گیاه منحصر به ‌فردی می باشد که آشپزان به وسیله آن می ‌توانند انواع غذاها را تولید نمایند.

جایگزین گیاه ارزشمند زعفران

کشور ایران بزرگ ‌ترین تولیدکننده زعفران در دنیا و زعفران ایران هم یکی از مرغوب ‌ترین زعفران ‌های دنیاست. زعفران طبیعی سطح کیفی بسیار بالایی دارد و از آن به روش ‌های گوناگون استفاده می‌ شود.

امروزه محصول زعفران قیمت بالایی دارد. شرکت های تولیدی به دنبال کالایی بودند که همانند زعفران باشد. بنابراین اسپری زعفران تولید گردید.

تولید اسپری زعفران در کارخانه‌ های مختلفی صورت می‌ گیرد. افراد بایستی همه عوامل و شرایط را در نظر بگیرند و سپس یک برند را انتخاب کنند. در مواقع بسیاری ممکن است زمان کافی برای سائیدن و دم کردن زعفران نداشته باشیم. اسپری زعفران گزینه بسیار مناسبی برای این مواقع است که کارمان را برای استفاده از زعفران آسان می ‌کند.

عرضه مایع و اسپری زعفران

زعفران از مهم ‌ترین ادویه ‌جاتی است که در کشور ایران پرورش داده می ‌شود. این ادویه به دیگر ملت‌ ها نیز ارسال می ‌گردد. این ادویه ویژگی ‌ها و خواص منحصر به ‌فردی دارد. به‌ همین خاطر افراد سعی می ‌کنند تا از آن در تهیه محصولات گوناگون بهره ببرند.

ادویه‌ جات دیگر هیچ کدام به‌ طور کامل خواص زعفران و ویژگی ‌های آن را در خود ندارند.  به ‌همین سبب زعفران را  انتخابی عالی به حساب می ‌آورند. همچنین گران ‌ترین ادویه جهان زعفران بوده و از ارزش و اهمیت خاصی میان افراد مخصوصاً آشپزان برخوردار می ‌باشد.

از زعفران محصولات دیگری نیز می ‌سازند. یکی از این محصولات اسپری زعفران در کشور می ‌باشد که طرفداران زیادی دارد. فروش اسپری زعفران از رونق زیادی برخوردار است.

شرکت فرانیز توانسته اعتبار زیادی کسب کند و این موضوع حاصل عملکرد بسیار خوب کارکنان این شرکت می باشد. قیمت اسپری زعفران در این سایت مناسب است و همین موجب می شود افراد با دیدن قیمت و کیفیت محصول، بیشتر اعتماد کنند. افراد می توانند ابتدا از نحوه فروش اسپری زعفران‌ و قمیت انواع برندهای موجود، مطلع شوند و سپس آن را به صورت عمده سفارش دهند.

همچنین می توانند برای کسب اطلاعات دقیق تر از فروش اسپری زعفران به صورت عمده و برای صادرات تماس بگیرند و قیمت ها را در اختیار داشته باشند.

نمایندگی افشانه زعفران

در فرایند تولید اسپری زعفران، از بهترین و مرغوب ترین زعفران تولیدشده در ایران استفاده می شود. این محصول جنبه خوراکی و غذایی دارد. هم چنین این محصول برای سلامتی بدن، کاملا بدون ضرر می باشد.

نمایندگی افشانه زعفران در سراسر ایران فعالیت خود را گسترش داده است. هم چنین انواع محصولات زعفرانی را به مردم در داخل کشور و هم چنین خارج از کشور ارسال می کند.

مراکز فروش زعفران زیاد هستند و انواع زعفران را با نام های مختلف به بازار عرضه می‌ کنند. در بین نام هایی که برای زعفران وجود دارد، انتخاب بهترین و اعتماد به یک مرکز معتبر، اسان نیست. برخی از تاجران سعی می کنند که محصولات زعفرانی را با شیوه های گوناگون صادر کنند.

برای این امر بایستی با یکسری واردکننده خارجی ارتباط بگیرند و محصولاتی را که در اختیار دارند معرفی کنند. برای جلب نظر آن ها بایستی محصول با کیفیت و مرغوبی در دست داشته باشند.

قیمت انواع محلول زعفران

اسپری زعفران ایرانی یکی از پرطرفدارترین محصولات تولید شده می باشد که به بسیاری از نقاط ایران عرضه می شود. اسپری زعفران، در سراسر ایران به فروش می رسد. این محصول توسط بزرگ ترین سایت اینترنتی آن عرضه می گردد.

اسپری زعفران ایرانی تجربه ای متفاوت نسبت به سایر محصولات به شما می دهد. هم چنین بهترین گزینه برای صادرات به شمار می رود. فرانیز با اطمینان می تواند بهترین زعفران بازار را به فروش برساند.

فرانیز با تولید گیاهان دارویی و انواع محصولات زعفرانی توانسته مشتریان زیادی را در ایران به خود جذب کند. اکثر افراد به خصوص تاجران به دنبال قیمت نهایی این محصول هستند. قیمت اسپری زعفران براساس ویژگی های متعدد، متفاوت است.

لازم به ذکر است که فرانیز خدمات مختلفی دارد و به‌ طور رایگان در اختیار مشتریان قرار می ‌دهد. ما عمده فروش زعفران هستیم و در زمینه صادرات زعفران به کشورهای مختلف فعالیت داریم. تاجران می توانند زعفران را از برند مورد نظرشان خریداری کرده و آن را در حجم ‌های بالا سفارش دهند.

فروش اسپری زعفران، با قیمت عالی، برند های مطرح کشوری

ناگفته های زعفران ایرانی

زعفران ایرانی نوعی ادویه با قیمت بالا است که در کشور ایران و سایر نقاط دنیا کاربرد فراوانی دارد. گیاه زعفران گیاه بومی آسیا می باشد و بهترین نوع آن در ایران می روید. عرب ها و هندی ها هم از بزرگ ترین مصرف کنندگان زعفران هستند.

زعفران ایرانی با ترکیبات گیاهی خود مانند یک آنتی اکسیدان عمل می کند و خاصیت ضدسرطانی دارد. این ادویه هم چنین آرامش بخش است و بی خوابی ها را درمان می کند.

این روزها استفاده از رنگ طبیعی به دلیل امنیت مصرف کننده و حفظ سلامت بدن پیروان خاص خود را دارد. در نتیجه به کارگیری زعفران در صنعت نساجی گزینه مناسبی است. البته تاریخچه استفاده از رنگ طبیعی در دیگر صنعت ها به سالیان قبل برمی گردد. اکثر مردم برای برطرف کردن کم پشتی مو، زعفران ایرانی را روی پوست سر خود ماساژ می دهند.

ایران به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده زعفران دنیا، محصولات خود را به بسیاری از کشورها صادر می کند. زعفران ماده غذایی بسیار مفید و باارزش است که خاصیت های بسیار زیادی دارد.

از خواص زعفران برای اعصاب، می توان به درمان افسردگی اشاره کرد و آن را به عنوان داروی ضدافسردگی درنظر گرفت. هم چنین زعفران یک گیاه نشاط بخش، تقویت کننده قلب، تقویت کننده معده و اشتهااور محسوب می شود. هم چنین از آلزایمر پیشگیری می کند. کشور آلمان در صنعت دارویی برای علاج بیماری هایی مانند درد شکم، آسم، معده درد، زعفران را به کار می گیرد.

آخرین شانس تولید اسپری زعفران با ظرفیت خالی

یکی از محصولات فرعی زعفران، اسپری آن است که در بازار به فروش می رسد. با وجود ظرفیت های خالی در فراوری زعفران آخرین شانس می تواند تولید اسپری زعفران باشد که مصرف آن رامقرون به صرفه تر می کند. شرکت زعفران فرانیز از بهترین سایت های تولید و پخش زعفران است که اسپری زعفران را  با قیمت مناسب به صورت تک و عمده به فروش می رساند.

تولید اسپری زعفران

تولید اسپری زعفران با ترکیب آب آشامیدنی و زعفران درجه یک آغاز می شود. دمای آب تا میزان مشخصی افزایش می یابد. سپس دستگاه مکش پودر زعفران را به داخل تانکر دم کش اضافه می کند. پودر زعفران در این مرحله بوسیله فناوری نانو بدست می آید که بسیار ریز است. سپس این ترکیب بایستی به مدت چند ساعت به صورت مخلوط بماند. این امر سبب می شود تا زعفران عطر و طعم خود را پس دهد. مایع حاصل را پاستوریزه نموده و وارد پمپ تزریق می کنند.

تولید اسپری زعفران بسیار کارآمد و ضروری است. زیرا در بسیاری مواقع  ممکن است زمان کافی برای ساییدن و دم کردن زعفران نداشته باشید. پس تهیه اسپری زعفران گزینه مناسب برای شما باشد. چون با کمک آن می توانید برنج خود را تزیین کنید، در شیرینی پزی ها از آن استفاده کنید. غذای مخصوص زعفرانی درست کنید و حتی برای چای و بستنی نیز می توان از این محصول استفاده کرد.

به این صورت که  آن را در فاصله پنج سانتی متری از غذا و دسر و شیرینی قرار داده و به مقدار مورد نیاز اسپری نمایید. ضمن آنکه به مدت ۱۸ ماه می شود از آن استفاده کرد. حتی بدون اینکه تغییری در رنگ و طعم این محصول ایجاد شود. تولید اسپری زعفران در ابتدا اندک و برای مصارف خانگی بود اما اکنون از آن در رستوران ها، قنادی و کافی شاپ نیز استفاده می شود.

طریقه استفاده از اسپری زعفران

این کالا را بایستی در فاصله ای اندک از غذا یا شیرینی قرار دهید. سپس به اندازه کافی آن را اسپری نمایید. کار بسیار راحت است. نیاز به تکان دادن هم ندارد. این محصول فاقد هر گونه نگهدارنده بوده و دارای نشان استاندارد ملی، سیب سلامت و نشان حلال می باشد.

بزرگ ترین ویژگی این محصول امکان استفاده آسان در هر موقعیتی بوده که تنها کافی است اسپری را نزدیک سطح مورد نظر قرار داده و افشانه را فشار دهیم تا اسپری شود و شما لذت استفاده از این زعفران آماده با عطر، طعم و رنگ خوب تجربه کنید. با خرید آنلاین اسپری زعفران از سایت بزرگ فرانیز یک محصول را به صورت تضمینی تهیه می نمایید.

استفاده از رنگ زعفران

برخی از  آشپزخانه ها و رستوران ها از رنگ زعفران استفاده می کنند. این کالاها نیز تنوع زیادی در بازار کشور دارند. عموما مایع و عصاره زعفران درجه یک نیز مناسب این مکان ها می باشد. البته به هنگام استفاده از رنگ های زعفرانی بایستی آن را با مقداری آب ترکیب نمود. چرا که این محلول ها غلیظ می باشند.

خرید و فروش اسپری زعفران با کیفیت بسیار بالا انجام می شود. هم چنین اسپری زعفران قیمت های مختلفی دارد که یکی از نکات مهمی می باشد که در هنگام خرید آنلاین اسپری زعفران، حتما باید به آن توجه داشته باشید. از آن جا که قیمت روز زعفران در بازارهای مختلف کاملا با هم متفاوت است و صادرات اسپری مخصوص زعفران که از ایران با قیمتی معین خریداری می شود، در هر کشوری به قیمت به خصوص و مختلفی صادر می شود. کیفیت و برند اسپری زعفرانی از دیگر عوامل تاثیرگذار بر این موضوع می باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه