به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قدرتمندترین فروشگاه اسپری زعفرانی

قدرتمندترین فروشگاه اسپری زعفرانی

قدرتمندترین فروشگاه اسپری زعفران کار خود را به صورت گسترده آغاز کرد. مشتریان عزیز می توانند برای خرید عمده از طریق این سایت اقدام نمایند.

قدرتمندترین فروشگاه اسپری زعفرانی

اسپری زعفرانی را می توان یک جهش در بین محصولات این بخش به حساب آورد. چون که با استفاده از آن سرعت و البته دقت انجام کار هایی که به وسیله این فرآورده صورت می گیرد، بی نهایت بالا می رود.

این محصول را از زعفران مرغوب تهیه می نمایند. سپس آن را به صورت اسپری یا به اصطلاحی افشانه تولید می کنند. مراحل آماده سازی کالای نهایی کاملا مکانیزه می باشد. نیروی انسانی در تولید آن به شکل مستقیم دخیل نیست.

بزرگترین فروشنده اسپری زعفرانی در کشور

مشتریان عمده برای دستیابی به محصولی اصل و به‌صرفه، می‌توانند از بزرگترین فروشنده اسپری زعفرانی خرید خود را انجام دهند. نمودار فروش فرآورده‌های زعفرانی همواره سیر صعودی را نشان می‌دهد. دلیل این امر، کیفیت بالای این محصولات و خواص سرشار آن‌ها می‌باشد.

افراد دارای سرمایه بالا به‌دنبال انجام معاملات سودمند می‌باشند تا بتوانند در زمینه کاری خود پیشرفت داشته باشند. تجارت یکی از کسب‌و‌کار‌های پردرآمد بوده که برای ورود به عرصه آن، باید دانش کافی را کسب نمود. تجار قبل از معامله یک کالا، میزان تقاضا برای عرضه آن در بازار داخلی و خارجی را می‌سنجند. طبعا یک محصول صادراتی دارای مشخصه‌هایی بوده که سبب انتخاب آن برای این منظور می‌گردد.

سرمایه‌گذار همچنین تمایل دارد محصول خود را از یک مرکز معتبر خریداری نماید تا از صحت آن اطمینان یابد. مراکز بزرگ و معتبر، اجناس خود را با تخفیفات ویژه و ضمانت اصالت کالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. ایران بزرگترین صادرکننده طلای‌سرخ در جهان بوده که به بیش از ۵۰ کشور جهان صادرات دارد. این موضوع باعث افزایش میزان فروش فرآورده‌های آن نیز گردید.

موارد کاربرد افشانه زعفران

اسپری زعفران جزء محصولات پرفروش و البته پرمصرف بوده که در زمینه‌های بسیاری کاربرد دارد. از جمله موارد استفاده از این محصول ارزشمند، می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود؛

  • پخت و تزئین غذا
  • تهیه کیک و شیرینی
  • تولید بستنی و شربت
  • آماده‌سازی دسر

فرآورده‌های زعفرانی جزء مواد گیاهی محسوب می‌شوند و استفاده طولانی‌مدت از آن‌ها هیچ مانعی ندارد. تحقیقات نشان می دهد که مصرف روزانه طلای‌سرخ باعث پیشگیری از بروز امراضی مانند آلزایمر می‌شود.

اسپری زعفرانی از ظاهر مناسبی برخوردار می باشد. استفاده از آن بسیار آسان است. افشانه موجود بر روی درب ظرف نظر هر آشپز خوش‌سلیقه‌ای را به سمت خود جلب می کند. تزئین غذا یکی از عواملی بوده که باعث زیباتر شدن سفره می‌گردد. رنگ طلایی زعفران یکی از عوامل مؤثر در این زمینه می‌باشد.

پلو یکی از غذاهای اصلی ایرانی بوده که به تنهایی و یا در ترکیب با مواد دیگری سرو می‌شود. استفاده از طلای‌سرخ برای تزئین پلو، از دیرباز در بین ایرانیان مرسوم بوده است. افراد می‌توانند با استفاده از افشانه زیباترین اشکال را خلق کنند. همچنین بکارگیری این فرآورده صرفه‌جویی در هنگام مصرف نیز می‌گردد. این محصول یک کالای صادراتی بوده که از سوی کشورهای آسیایی و اروپایی سفارش زیادی دارد.

حداقل میزان خرید محلول زعفران چقدر است

انتخاب مرکز فروش در هنگام ثبت سفارش از اهمیت بالایی برخوردار است. مشتری باید قبل از اقدام برای این منظور، از حداقل میزان فروش اسپری زعفران در آن سایت مطلع شود.

مراکز فروش عمده آنلاین دارای کادر مجرب هستند و اطلاعات لازم را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. این موضوع سبب می‌شود تا مشتری با آگاهی کامل برای خرید اقدام نماید.

هرچه میزان ثبت سفارش بالاتر باشد قیمت محصول پائین‌تر خواهد بود. شرکت‌های پخش می‌توانند با سفارش بالای اسپری زعفرانی و پخش مویرگی آن، سود مناسبی را کسب نمایند.

افراد دارای سرمایه کافی و جویای کار می‌توانند از معامله محصولات زعفرانی پیشرفت زیادی را حاصل نمایند. موادغذایی همواره جزء پرفروش‌ترین اجناس محسوب می‌گردند چراکه تقاضا برای عرضه آن‌ها زیاد است.

متاسفانه در طی سال‌های اخیر شاهد بروز امراض مختلفی در سراسر جهان می‌باشیم که ریشه‌ در تغذیه افراد دارد. بنابراین عموم مردم به سلامتی خود اهمیت زیادی دهند. رنگ‌دهنده‌های شیمیایی جزء گروه محصولات ناسالم محسوب می‌گردند و مصرف مداوم آن‌ها اثرات جبران‌ناپذیری را بر سلامت مصرف‌کننده برجای می‌گذارند.

خوشبختانه عموم مردم به عوارض این محصولات پی‌ برده‌اند و به مصرف رنگ‌دهنده‌های گیاهی روی آورده‌اند. با گذری در طبیعت می‌توان شاهد گل‌ها و گیاهان رنگارنگ بود که بیشتر آن‌ها جنبه خوراکی دارند.

امروزه کارخانجات معتبر با استفاده از دستگاه‌های مدرن رنگ‌های گیاهی متعددی را تولید می کنند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت‌های فروش مربوطه به این محصولات پرخاصیت دست یابند.

چرا این کالا تولید گردید

تحقیقات نشان داد ساخت یک محصول به‌دنبال نیاز بازار انجام می‌گیرد. امروزه خیلی از افراد زمان کافی برای آماده‌سازی مایع زعفران را ندارند و در پی خرید محصولی آماده‌به‌مصرف هستند. کارخانجات، اسپری زعفرانی را برای تسریع در امر آشپزی و تزئین بهتر تولید نمودند.

پیشرفت علم و افزایش دانش بشر سبب خلق ایده های نو گردید. با گذری در بازار می‌توان شاهد عرضه محصولاتی نوین در زمینه‌های مختلف بود.

رستوران‌ها از مشتریان اصلی زعفران می‌باشند چراکه این محصول از کارایی بالایی در آشپزی برخوردار است. این اماکن برای جلب رضایت مشتریان خود از بهترین مواد و کادر مجرب بهره می‌گیرد.

قیمت زعفران خشک بالا بوده و آماده‌سازی آن زمان‌بر می‌باشد. این موضوع سبب افزایش سفارش رنگ زعفران گردید.

استعلام قیمت انواع اسپری زعفران

اسپری زعفران در برند‌های مختلفی در بازار موجود می‌باشد که مشتری باید مارک دلخواه خود را انتخاب نماید. قیمت این محصول از سوی شرکت‌های مختلف متفاوت می‌باشد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت‌های فروش، از نرخ آن استعلام گیرند.

یکی از مزیت‌های خرید آنلاین، کسب تمامی اطلاعات لازم در مورد کالای موردنظر است. گاهی مشتری با مراجعه به یک فروشگاه، تنها با یک و یا چند برند از یک محصول مواجه می‌شود.

در روش خرید آنلاین می‌توان با سرکشی به سایت‌های فروش متعدد و مقایسه قیمت یک کالا، خریدی به‌صرفه انجام داد. بسته‌بندی و کیفیت محصول دو عامل مؤثر بر تعیین نرخ کالا محسوب می‌گردند.

جنس ظروف انتخابی و طراحی آن‌ها در میزان صادرات یک محصول تأثیر بسیاری دارند. خیلی از مشتریان به ظاهر کالا اهمیت زیادی می‌دهند لذا باید این موضوع را مدنظر قرار داد.

بسته‌ های اسپری زعفرانی سبب ماندگاری طولانی‌مدت این محصول می شود. زعفران مایع درون یک محفظه و به‌دور از نور و رطوبت نگهداری می‌شود.

دکتربیز یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید این فرآورده می‌باشد‌. ظرف های انتخابی در این شرکت متفاوت و شیک است. این عامل باعث افزایش صادرات آن شده است.

بی‌شک تجار محصولی را برای تجارت برمی‌گزینند که از شرایط لازم برخوردار باشد. ارسال اجناس باکیفیت باعث ثبت سفارش دوباره از سوی مشتریان می‌گردد. یک کالا برای ورود به بازار جهانی باید از تمام شرایط لازم برخوردار باشد.

مراحل تولید افشانه زعفران در ایران

قدرتمندترین فروشگاه اسپری زعفرانی

کلاله ها پس از خشکیدن و آماده سازی کامل، به سمت دیگ های پودر کننده هدایت می شوند. کارگران سپس آن را به وسیله دستگاه های مخصوص در آب داغ ترکیب می کنند. به مدت ۵ ساعت به آن اجازه دم کشیدن می دهند. بعد از اینکه رنگدانه های زعفران به خوبی از هم باز شدند و مایع سرد شد؛ به داخل کیسه آلومینیومی که درون قوطی تعبیه شده است، منتقل می گردد.

نکته جالبی که در خطوط تولید این محصول به کار گرفته شده است، وجود گاز نیتروژن در فضای بین قوطی و کیسه می باشد. هدف از قرار دادن گاز این بود که با فشار آوردن به کیسه باعث خالی شدن زعفران مایع تا آخرین قطره خواهد شد. این عنصر به داخل نفوذ نمی کند و حتی پس از تمام شدن محصول از بین نخواهد رفت.

بسته بندی مناسب اسپری زعفرانی باعث جلوگیری از ورود نور و هوا به داخل کیسه شده و مایع را تا مدت ها تازه نگه می دارد. در تولید این محصول از هیچ گونه مواد افزودنی استفاده نمی شود و کاملا طبیعی می باشد. می توان آن را در هر حالتی استفاده کرد یعنی لزومی ندارد آن را حتما به صورت ایستاده قرار داد.

قدرتمندترین فروشگاه اسپری زعفرانی

 

بهترین محصول برای تزیین غذا

اسپری زعفرانی می تواند یک یار کمکی خوب برای شاغلان در بخش های غذایی باشد. چرا که با استفاده از آن به راحتی می توان هر خوراکی که نیاز به تزئین در اشکال گوناگون داشته  را در عرض چند دقیقه زیبا کرد.

شرکت های تولید مواد غذایی معروفی در این بخش به ساخت چنین فراورده ای پرداخته اند. در اینجا برای نمونه به فعال ترین ها اشاره می گردد:

  • زرافشان
  • زرشاد
  • دکتر بیز
  • زرپاش

شرکت ها این محصول را در وزن ها و بسته های متفاوت تولید می کنند. اسپری زعفرانی کارایی بالایی  دارد.  این کالا در تمام نقاط کشور بلکه در بازار های خارجی نیز جا باز کرده است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه