به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت زعفران ۱ گرمی به صورت عمده

قیمت زعفران 1 گرمی به صورت عمده

همان طور که می دانید نرخ طلای سرخ بسیار بالاست و باعث می شود که قیمت زعفران یک گرمی به صورت عمده ارزان تر از خرده ای یا کیلویی آن باشد.

زعفران چگونه گیاهی است و چه کاربردی دارد؟

قیمت زعفران 1 گرمی به صورت عمده

در دسته گیاهانی هستند که از طریق پیاز رشد می کند که توسط پوشال قهوی رنگ از آن محافظت می شود. درون خاک شروع به رشد و گلدهی خواهد کرد که گل های بنفش و گلبرگ زیبا به وجود می آید.

تا چه میزان از کاربرد های طلای سرخ اطلاع دارید؟ استفاده از فرآورده های آن به غذا ها و نوشیدنی ها، صنعت لوازم آرایشی و مصرف دارویی محدود نمی شود.

راهکار تجارت با بهترین قیمت زعفران ۱ گرمی عمده

قیمت زعفران 1 گرمی به صورت عمده

زمانی که می خواهیم یک تجارت را شروع کنیم اول در مورد آن کار تحقیق می کنیم تا ببینیم چقدر می توان در آن مسیر موفق بود و سود کسب کرد. ضمن اینکه چند درصد ریسک ضرر دارد.

پس از تسلط بر اصول کار، می توان با بازرگان ها و تاجر حرفه ای نیز همکاری نمود. این گونه ایده های بیشتری برای خرید و فروش به دست می آید. همچنان که می توان با افراد فراوان تری در زمینه کاری ملاقات کرد و از فکر آن ها در بخش قیمت زعفران یک گرمی ایده گرفت.

این گیاه تاریخچه ۳ هزار ساله دارویی در کشورهای اروپایی و آسیایی دارد. اغلب در اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، یونان، ایران، چین و هند یافت می شود.

یکی از خواص آن را در زیر شرح خواهیم داد:

همه ما فکر می کنیم ادویه ‌ها، فواید خاصی برای بدن انسان ندارند و فقط برای عطر و طعم دادن به غذا مورد استفاده قرار می گیرند. آیا واقعیت این است؟ خیر ادویه ها و به خصوص زعفران، حاوی مقادیر زیادی از مواد مغذی خاص هستند.

ویتامین ث یا همان اسید اسکوربیک، برای بدن بسیار مفید و نقش حیاطی را دارد و باعث تحریک سیستم دفاعی و ایمنی بدن انسان می گردد و در تولید گلبول ‌های سفید نقش دارد.  دفاع از بدن به وسیله همین گلبول ها انجام می شود

قیمت زعفران ۱ گرمی در سایت ها به صورت عمده

قیمت زعفران 1 گرمی به صورت عمده

شیوه های مختلفی برای خرید و فروش زعفران وجود دارد. باید بهترین و پر سود ترین روش را انتخاب کرد. همان طوری که سود خودمان را درنظر داریم باید به فکر رفاه مشتری هم باشیم. همین الان جامعه از حالت سنتی خارج گشته و به سمت تکنولوژی در حال حرکت است که کار خرید را راحت می نماید.

قیمت زعفران ۱ گرمی

قیمت زعفران یک گرمی به درجه کیفیت زعفران نوع پاکت آن و عوامل مختلف دیگری بستگی دارد. هرچه کیفیت و مرغوبیت زعفران بهتر باشد قیمت آن بالاتر است. زعفران در موارد زیادی از جمله درمان و پیشگیری از انواع بیماری ها، استفاده در انواع غذاها و دمنوش ها کاربرد دارد.

قیمت زعفران یک گرمی در شرکت پیشرو به علت این که با کارخانه های تولیدی و کشاورزان ارتباط مستقیم دارند و از هیچ گونه واسطه ای استفاده نمی کنند بسیار مناسب می باشد. زعفران در پاکت های مختلف مثلا ۳ گرمی و غیره با برند های مختلف که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند به بازار عرضه می شود.

عوامل دیگر که در قیمت زعفران تاثیر دارد وجود زعفران تقلبی در بازار است که افرادی در بازار هستند که به عنوان دلال و واسطه زعفران تقلبی را به جای زعفران اصل به دست مشتری می رسانند، این کار باعث بد بین شدن مشتریان نسبت به تولیدکنندگان می شود و در کاهش قیمت زعفران تاثیر دارد.

تاریخچه زعفران و خواص آن

تولید زعفران در ایران سابقه بسیار طولانی دارد و در گذشته آن را به نام زر پران می شناختند یعنی گلی که پر هایش شبیه زر است، زعفران نقش مهمی در دوران ها و کشور های مختلف دارد به طور مثال در یونان این گیاه دارای قدمت طولانی است.

زعفران از کلاله ی گل زعفران گرفته می شود. طلای سرخ مصرف کنندگان زیادی را به خود جذب کرده است. چرا که دارای خواص بی شماری از جمله تقویت حافظه، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش استرس، تنظیم خواب، درد و غیره می باشد.

این گیاه ارزشمند باید در جای خشک و خنک نگهداری شود. به طوری که هوا و رطوبت به آن نفوذ نکند تا عطر و طعم خود را حفظ کند. این محصول در انواع مختلف با پاکت های متفاوت به بازار عرضه می شود.

مشتریان می توانند با مراجعه به سایت فرانیز با کارشناسان ارتباط برقرار کنند و تمام اطلاعات خود را نسبت به کیفیت، قیمت زعفران به دست آوردند. این مرکز به صورت ۲۴ ساعته ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. هدف این شرکت رساندن یک جنس خوب و اصل به دست خواهان زعفران می باشد.

خرید زعفران ۱ گرمی

تاجران بهتر است از قیمت زعفران ۱ گرم مطلع شوند و در صورت رضایت از محصول می توانند آن را در حجم های عمده سفارش و به کشور های خارجی صادر کنند. کشور ایران یکی از تامین کنندگان زعفران جهان می باشد. زعفران در ایران بیشتر از هر کشور دیگر تولید می شود. از این رو افراد زیادی به صادرات زعفران روی آورده اند.

خرید زعفران ۱ گرم به عوامل مختلفی از جمله کیفیت زعفران، نوع پاکت و غیره بستگی دارد. افرادی که قصد خرید این محصول به صورت عمده را دارند از تخفیفات ویژه ای بر خوردار می شوند.

زعفران ماده غذایی بسیار مفید و با ارزش است که خاصیت های درمانی بی شماری از جمله درمان افسردگی، تقویت قلب، معده، چشم و غیر را دارا می باشد.

امروزه به دلیل وجود دلال ها سود جو در بازار ها زعفران تقلبی را با قیمت بالا به بازار به جای زعفران اصل می فروشند. با این وجود مشتریان اعتماد خود را به شرکت های تولید کننده از دست می دهند. از این رو برای شناخت زعفران اصل کمی از آن را بچشید اگر مزه آن کمی تلخ و بوی شیرین داشته باشد یعنی زعفران اصل می باشد.

کشت و صادرات زعفران

یکی از مهم ترین مزایا گیاه زعفران برای کشت به آب فراوان و مراقبت ویژه نیاز ندارد. پیاز زعفران تا هفت سال رشد می کند. زعفران در مناطق مختلفی در دنیا از جمله یونان، ترکیه، افغانستان و ایران رشت یافته است.

زعفران به دلیل خواص بی شماری که دارد برای صادرات به دیگر کشور ها بسیار مناسب می باشد. برای اینکه تاجران بتوانند سود خوبی به دست بیاورند باید به کشور هدف نگاه کنند و دید که چه نوع زعفرانی را می پسندند. بعضی از آن ها کیفیت زعفران را ملاک می دانند و برخی ارزان بودن محصول را بر کیفیت آن ترجیح می دهند.

صادرات زعفران به دیگر کشور ها نیازمند یکسری مجوز ها از جمله دریافت گواهی استاندارد، دریافت گواهی بهداشتی، ارائه کارت بازرگانی و غیره می باشد البته همیشه لازم نیست این مجوز ها را داشته باشیم زیرا بستگی به نوع کالا دارد.

افرادی که قصد خرید زعفران را دارند، می توانند به سایت شرکت فرانیز مراجعه نمایند و با مشاوران این بخش ارتباط برقرار کنند تا بتوانند محصولی با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه