به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش عصاره گیاه زعفران ویژه محرم

فروش عصاره گیاه زعفران درجه یک

فروش عصاره گیاه زعفران با ۵۶ درصد تخفیف، امکان خرید مایع زعفرانی ویژه ایام محرم و مراسمات مذهبی. با رنگدهی عالی و کیفیت فوق العاده.

ماه محرم یکی از ماه های باارزش نزد مسلمانان است. مردم ایران در این ماه نذورات فراوانی دارند. از وعده های غذایی در هیات ها تا نوشیدنی ها در ایستگاه های صلواتی. شرکت های پخش و فروش عصاره گیاه زعفران، شرایط خوبی را برای این ایام در نظر گرفته اند. مجموعه فرانیز در این ایام خدمات ارزنده ای را برای مشتریان در برنامه دارد. کارکنان این شرکت تمامی سعی خود را برای رفاه حال مشتریان خود به کار می گیرند. مایع زعفران یکی از محصولات کاربردی در مراسمات است.

فروش عصاره گیاه زعفران به قیمت کارخانه

کارخانه فرآورده های زعفرانی محصولات خود را به صورت مستقیم  روانه بازار می کند. این کارخانه انواع شربت زعفران، پودر زعفران و اسپری زعفران را تولید می نماید. عصاره گیاه زعفران در این شرکت با بسته بندی های مختلف عرضه می گردد. مایع زعفران معمولا در حجم های یک لیتری، نیم لیتری و ۲۵۰ سی سی تولید می شود.

فروش عصاره گیاه زعفران با قیمت عمده (قیمت کارخانه) در ایام خاصی از سال امکان پذیر است. مشتریان می توانند جزئیات بیشتر را از کارشناسان جویا گردند. چرا که قیمت رنگ زعفران در طی هر سال نوسان دارد. البته شرکت های تولید کننده بطری و ظروف در این امر تاثیر زیادی دارند. آنان نیز هزینه های خود را دارند. این شرکت ها گاها ناچار به افزایش قیمت می باشند.

فروش عصاره گیاه زعفران به قیمت کارخانه

شرکت های پخش رنگ زعفرانی

در کشور ایران شرکت های پخش و فروش عصاره گیاه زعفران مختلفی مشغول به فعالیت می باشند. آنان محصولات زعفرانی را به دست مصرف کنندگان می رسانند. این مصرف کنندگان می توانند خانگی باشند و می توانند حتی کارگاه های قنادی و تولید بستنی باشند. این شرکت ها سود زیادی نمی گیرند. چرا که به صورت حجمی اجناس را خرید و فروش می کنند. البته آنان در حجم بالای معاملات، درآمدهای خوبی دارند.

خرده فروشان معمولا درصد سود بالایی دارند. آنان معمولا مایع زعفران را به صورت عددی و به قیمت روی جلد می فروشند. برخی از مشتریان ما به صورت خانگی و در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند. آنان به صورت هفتگی از این عصاره گیاه زعفران سفارش می دهند. خانم های خانه دار معمولا در کنار همسرانشان برای کسب درآمد زحمت می کشند. آنان با خرید و فروش فرآورده های زعفرانی، رونق خوبی به زندگی شان می دهند. فروش عصاره گیاه زعفران برای این دسته از افراد منفعت خوبی داشته است.

خرید مایع زعفران و پودر زعفرانی

مایع زعفران بهتره یا پودر؟

در مقاله سوالات داغ مشتریان به بسیاری از ابهامات این حوزه اشاره شده است. پودر زعفران و مایع آن هر کدام کارایی خاص خود را دارند. مایع زعفران بیشتر به صورت آماده می باشد. این کالا خیلی سریع در هر غذایی استفاده می شود و آن را خوش رنگ می نماید. اما پودر زعفران کمی زمان می برد. آن را باید با آب ترکیب نمود و سپس استفاده کرد. اما کیفیت پودر زعفران نیز خوب است. پودرهای زعفرانی در بازار به دو صورت شرکتی و کارگاهی عرضه می شوند. بسیاری از مشتریان ما در زمینه فروش انواع پودر زعفران فعالیت دارند. پودر زعفران شرایط نگهداری راحت تری نسبت به مایع زعفران دارد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه