به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش زعفران در المان به صورت مستقیم

فروش زعفران در المان به صورت مستقیم

فروش زعفران در المان در پی صادرات آن به کشور های اروپایی، به شکل مستقیم صورت می پذیرد. در این محتوا به چگونگی و مراحل تجارت طلای سرخ و نحوه قیمت گذاری آن خواهیم پرداخت.

فروش زعفران در المان به صورت مستقیم

المان یکی از وارد کننده های بزرگ محصولات ایرانی بوده که از لحاظ صنعت بسته بندی مجهز می باشد. از این رو طلای سرخ را به صورت فله ای خریداری کرده و بعد با نام و برند خود چندین برابر قیمت اولیه به فروش می رساند.

فروش زعفران در المان از نمونه های مختلف

فروش زعفران در المان به صورت مستقیم

کشور های اروپایی فراورده های تولیدی از این ادویه را در انواع مختلف وارد می کنند. فروش زعفران در المان بیشتر از گونه سرگل بوده چرا که قیمت پایین تری نسبت به نمونه نگینی که صرف مصارف دارویی می شود، دارد. نوع پوشال نیز معمولا توسط مشتریانی که قیمت را در وهله اول مد نظر دارند، خریداری می گردد.

یکی از شرکت های این کشور که از مشتریان ثابت محصولات ایرانی است،miasa  می باشد که حجم بالایی از طلای سرخ را به صورت فله ای وارد می کند. سپس با بسته بندی خود توانسته یکی از معروف ترین مجموعه های عرضه کننده در این زمینه گردد.

طبق آمار یکی از سایت های معتبر این کشور، فروش زعفران در المان با نرخ رقمی بالایی برای هر گرم صورت می گیرد. این رقم نسبت به قیمتی که از یک کشاورز در ایران خریداری می شود خیلی بیشتر است.

زعفران جز محصولاتی است که برداشت آن فقط به چیدن و پاکسازی ختم نمی شود. بعد از این مراحل باید آن را به خوبی خشک نمود تا خراب و فاسد نگردد. امروزه روش های صنعتی در این زمینه خیلی کارآمد می باشند که با استفاده از حرارت رشته های سرخ را در کوتاه ترین زمان ممکن خشک می نمایند.

مزایای خشک کردن زعفران با روش های صنعتی

فروش زعفران در المان به صورت مستقیم

خشک کردن صنعتی دارای فواید بسیاری نسبت به روش سنتی می باشد که در ذیل چند نمونه عنوان می گردد:

  • امکان خشک نمودن حجم زیادی
  • صرفه جویی در زمان
  • سرعت بالای خشک کن
  • امکان کنترل میزان حرارت و رطوبت

اما کشاورزان معمولا به دستگاه های صنعتی دسترسی ندارند و بیشتر از روش سنتی استفاده می نمایند. ولی یک راه حلی که بعضی از آن عزیزان به کار می گیرند، ساخت چهار پایه و قرار دادن چند لایه تور بر روی آن می باشد، که می توان محصول را روی آن پهن کرده و در مجاورت بخاری و یا پنکه قرار داد. این روش نسبت به سنتی یعنی پهن کردن در سایه بهتر است.

فروش زعفران در المان می تواند مسیر خوبی برای تجار را فراهم آورد تا در کشور های اروپایی مشتریان بیشتری را به دست آورند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه