به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

برخورداری از نازلترین قیمت پودر زعفران سالار

برخورداری از نازلترین قیمت پودر زعفران سالار

برای سفارش یک محصول همیشه روش های گوناگونی وجود دارد. اما برای برخورداری از نازلترین قیمت پودر زعفران سالار بهتر است که خرید آنلاین را تجربه کنید تا از مزایای آن در زمان فروش بهره مند شوید.

جدیدترین قیمت پودر زعفران سالار

برخورداری از نازلترین قیمت پودر زعفران سالار

قیمت اجناس در داخل کشور ثبات چندانی ندارد. متأسفانه در طی چند سال اخیر با نوسانات بی سابقه ای در این زمینه مواجه بوده ایم. با نگاهی به نمودار فروش بسیاری از محصولات متوجه این موضوع خواهیم شد. اما در این بین قیمت زعفران نسبت به کالا های دیگر تغییر چشم گیری نداشته است.

قیمت پودر زعفران سالار نسبت به کارایی آن بسیار مناسب می باشد. از این رو محصول را می توان به عنوان جانشینی برای طلای سرخ در نظر گرفت. چرا که می توان از آن در تمامی زمینه های آشپزی، شیرینی پزی و تهیه شربت استفاده نمود.

انتخاب پیاز مناسب برای تولید پودر زعفران باکیفیت

برخورداری از نازلترین قیمت پودر زعفران سالار

اولین قلم مورد نیاز برای کاشت بعد از انتخاب زمین، پیاز می باشد. انتخاب پیاز مناسب که در واقع بذر محسوب می شود تعیین کننده کمیت و کیفیت محصول برداشتی است.

عده ای از کشاورزان بر این باورند که پیاز به دو صورت نر و ماده موجود است که دلیل ادعای خود را رشد نکردن بعضی از آن ها بعد از کشت می دانند. غده اولیه که در زمین قرار داده می شود باید سالم و به دور از کرم خوردگی باشد چرا که در غیر این صورت بازدهی خیلی پایینی در پی خواهد داشت.

محدوده وزنی مناسب برای انتخاب، ۸ تا ۳۰ گرم می باشد که البته در کاشت گلخانه ای حداقل ۱۵ گرم در نظر گرفته شده است. غده های با جرم خارج از این بازه باعث کاهش میزان گلدهی خواهند شد.

برخورداری از نازلترین قیمت پودر زعفران سالار

بهترین غده ها را می توان ۲ الی ۳ سال به بعد استفاده کرد که دارای وزن مناسبی می باشند. طبق تجربه پیاز با وزن ۳۰ گرم بیشترین بازدهی را خواهد داشت.

اما نکته جالب این است که بعد از یک سال جوانه های کوچکی بر روی پیاز مادر مشاهده می شود که به مرور رشد کرده و جایگزین غده اولیه خواهند شد.

صادرات محصولات زعفرانی در کنار این ادویه سلامتی به خیلی از نقاط جهان صورت می گیرد. قیمت پودر زعفران سالار یک نکته مثبت برای قرار گرفتن در لیست فرآورده های ارسالی می باشد. رستوران ها، کترینگ ها و شرکت های پخش جز مشتریان ثابت این محصول ها با سفارش در حجم های بالا هستند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه