به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

فروشگاه اینترنتی دمنوش زعفران دربند

فروشگاه اینترنتی دمنوش زعفران دربند

فرانیز بزرگترین فروشگاه اینترنتی زعفرانی در اینترنت بوده که فرآورده های زعفرانی مختلف از جمله دمنوش زعفران دربند را در حجم های عمده و قیمت های بسیار مناسب عرضه می دارد.

فروشگاه اینترنتی دمنوش زعفران دربند

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی ها، استفاده از مواد شیمیایی و مضر که تاثیر سوء بر سلامت بدن دارند به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. به گونه ای که سلامت بسیاری از افراد در معرض خطر قرار گرفته است.

در این میان، دمنوش زعفران دربند، تولیدی شرکت گل نوش دربند تهران محصولی کاملا طبیعی و تهیه شده از زعفران اصل می باشد که به منظور کاش مصرف انواع خوراکی و نوشیدنی های مضر دیگر تولید و عرضه شده است.

شرکت تولید کننده دمنوش زعفران دربند

شرکت تولیدی ایرانی گل نوش دربند تهران در سال ۱۳۹۱ در استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس تاسیس شد. شروع فعالیت این شرکت در عرصه گیاهان دارویی و عرضه کالاهایی با کیفیت ارگانیک و طبیعی به بازار مصرف نوشیدنی های گرم بوده است.

با وجود سابقه فعالیت اندک شرکت دربند در این رشته، با بهره گیری از تمامی اطلاعات موجود مخصوصاً اثر ارزشمند ابوعلی سینا و متخصصان به روز علم پزشکی مدرن و سنتی قصد دارد، استفاده از دم کردنی های تجویزی مادربزرگان را مجدداً رایج نموده و با عرضه دمنوش هایی طبیعی و سالم، نسل جدید را علاقه مند به مصرف آن بنماید.

فروشگاه اینترنتی دمنوش زعفران دربند

همه ی ما در طول روز برای تجدید انرژی برای ادامه ی فعالیت های خود در میان وعده ها، تنقلات و خوراکی هایی مصرف می کنیم. بهتر است به جای مصرف محصولات مضر و شیمیایی که هیچ گونه ارزش غذایی ندارند، محصولاتی که کاملا طبیعی اند را مصرف کنیم و به سلامت بدن خود کمک کنیم.

دمنوش زعفران دربند، یکی از نوشیدنی ها با خواص ویژه ی دارویی درمانی گیاه زعفران بوده که علاوه بر تمدید انرژی روزانه ی شما با مقدار زیاد کالری مفیدی که دارد، حس شادابی شما را در طول روز حفظ می کند. این فرآورده غذایی نه تنها سلامت شما را به خطر نمی اندازد، بلکه برای تندرستی شما هدیه ای ارزنده محسوب می شود.

فروشگاه اینترنتی دمنوش زعفران دربند

طبق اصول شرکت دربند، دمنوش زعفران دربند بدون هیچ گونه اسانس طعم دهنده و رنگ دهنده ای بوده و در فرایند تولید آن، از مصرف هرگونه ماده ی شیمیایی و غیر طبیعی خودداری شده است.

در تولید دمنوش زعفران دربند سعی شده تا موادی که سبب بهبود خواص زعفران می شود استفاده گردد. همینطور ترکیباتی جهت ماندگاری هرچه بیشتر زعفران و دمنوش در ساخت آن مصرف شده است.

از آنجایی که دمنوش ها، نوشیدنی های بسیار مغذی گیاهی هستند که برای تجدید قوای بدن و رفع انواع بیماری ها و عارضه ها به کار می روند، دمنوش زعفرانی دربند نیز با محتوی بودن ترکیبات آسیاب شده ی زعفران، شامل خواص مفید بسیاری می باشد.

فروشگاه اینترنتی دمنوش زعفران دربند

خواص دمنوش زعفران دربند

دمنوش زعفران دربند برای تقویت عملکرد قلب استفاده می شود و برای افرادی که بیماری قلبی یا قلب ضعیفی دارند به شدت توصیه می گردد. این دمنوش اسپاسم عضلات را از بین می برد و تنفس سلول های ماهیچه ای را سهولت می بخشد. همچنین با ترکیبات آزاد ویژه ی زعفران که محلول در آب هستند از تجمع مواد مضر و رادیکال های آزاد که به اندام و بافت های بدن آسیب وارد می کنند جلوگیری می کند.

فروشگاه اینترنتی دمنوش زعفران دربند

با گنجاندن دمنوش زعفران دربند در برنامه ی غذایی کودکتان علاوه بر تقویت بنیه ی او با مواد مقوی باعث تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از بروز بیماری ها و همچنین تقویت هوش و حافظه اش خواهید شد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه