به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

خرید دمنوش زعفران دکتر بیز 12 تایی

خرید دمنوش زعفران دکتر بیز 12 تایی

دمنوش زعفران دکتر بیز یکی از معروف ترین های صنعت زعفران است که در بسته های 12 تایی عرضه می گردد. جهت خرید این محصول با دریافت تخفیف زیاد در صورت خرید عمده می توانید با فرانیز ارتباط بگیرید.

خرید دمنوش زعفران دکتر بیز 12 تایی

دمنوش، نوشیدنی مقوی با خواص دارویی درمانی می باشد که از دل طبیعت به دست آمده و طرفداران بسیاری دارد. در طب سنتی خوردن انواع مختلفی از دمنوش های گیاهی تهیه شده از گیاهان دارویی، برای رفع مشکلات داخلی توصیه می شده و نسبت به مصرف داروهای شیمیایی ارجحیت دارد.

یکی از گیاهان بسیار خوشبو، پر خاصیت و خوش طعمی که در آشپزی ایرانی کاربرد فراوانی دارد، زعفران است. جالب است بدانید که از این گیاه با ارزش تنها در غذا ها استفاده نشده بلکه با استفاده از آن می توانید انواع نوشیدنی های مختلف مانند دمنوش زعفران که بسیار خوش طعم است را تهیه کنید.

دمنوش زعفران دکتر بیز چیست

زعفران که چاشنی معطر و رنگ دهنده ای بسیار با ارزش می باشد، برای درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد. این گیاه در جنوب غربی آسیا، جنوب اسپانیا و جنوب اروپا می روید و ایران نیز در تولید زعفران بسیار سرآمد است. به طوری که بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده ی زعفران در جهان به شمار می رود.

خرید دمنوش زعفران دکتر بیز 12 تایی

به همین علت بسیاری از شرکت های مواد خوراکی و غذایی در صدد تولید محصولاتی با کیفیت از این گیاه ارزشمند، برآمده اند. شرکت دکتر بیز یکی از فعالان این حوزه می باشد. محال است یک ایرانی، بارها از طعم خوش زعفران در غذاهای سنتی لذت نبرده باشد. زعفران از دسته ی گیاهان پر خاصیتی است که با توجه به عطر و طعم دلپذیر و خواص بسیار آن، پای ثابت بسیاری از غذاهای اصیل و سنتی ایرانی می باشد.

خرید دمنوش زعفران دکتر بیز 12 تایی

دمنوش زعفران دکتر بیز، یکی از پر فروش ترین دمنوش های زعفران موجود در بازار است که مصرف آن موثر ترین روش برای کاهش اضطراب و استرس و حالات افسردگی می باشد.

دمنوش زعفران دکتر بیز،دمنوشی است که به سادگی قابل استفاده بوده و حاوی زعفران اصل می باشد. با مصرف روزانه ی این دمنوش می توانید خستگی را از خود دور نگه دارید و تمام روز سرحال و پر انرژی باشید. همچنین به علت ترکیبات آنتی اکسیدانی که زعفران موجود در دمنوش زعفران دکتر بیز در خود دارد، مصرف آن سبب تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها حتی سرطان می باشد. همینطور این دمنوش علائم سرما خوردگی را از بین برده و موجب تقویت حافظه و هوش می گردد. دمنوش زعفران دکتر بیز، عطر و طعم متفاوتی برای شما ایجاد کرده و نوشیدنی مقوی و پر خاصیت ایجاد می کند.

خرید دمنوش زعفران دکتر بیز 12 تایی

شرکت دکتر بیز یک کمپانی ایرانی و بین المللی بوده که با هدف تولید کالای با کیفیت ایرانی در زمینه ی محصولات سالم و کاملا طبیعی فعالیت می کند. با بهره گیری از علم روز دنیا در شاخه های طب سنتی و گیاه درمانی روز به روز در حال توسعه می باشد. این شرکت با استفاده از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا از سال ۱۳۹۰ و با نام تجاری دکتر بیز شروع به فعالیت نموده است.

خرید دمنوش زعفران دکتر بیز 12 تایی

این شرکت محصولات سلامت محور خود از جمله دمنوش زعفران دکتر بیز، به صورت کاملا ارگانیک و از مرغوبترین مواد اولیه تهیه و تولید می نماید. محصولات دکتر بیز کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی بوده با استفاده از دانش روز دنیا در حوزه سلامت و بهره گیری از متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه تولید می شوند. دمنوش زعفران دکتر بیز،یکی از انواع دمنوش های قاشقی دوازده عددی این شرکت می باشد که بر پایه ی کامل ترین اصول بهداشتی تولید شده تا حافظ سلامت شما عزیزان باشد و با اطمینان خاطر محصولی با کیفیت را خریداری کنید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه