به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

فروشنده عمده مایع زعفران آترینا

مایع زعفران آترینا

مایع زعفران آترینا، فرآورده ای خوش طعم، خوش عطر و خوش رنگ از زعفران است که توسط شرکت آترینا یکی از معروف ترین برندهای تولیدکننده محصولات زعفرانی عرضه می گردد. در این مطلب به معرفی مایع زعفران آترینا و خواص آن خواهیم پرداخت.

مایع زعفران آترینا

مایع زعفران آترینا

زعفران یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی است که به سبب مصارف خوراکی و درمانی بسیار مورد توجه قرار گرفته و خرید و فروش این محصول اهمیت ویژه ای یافته است.
ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان شناخته شده و زعفران اصیل ایرانی از بهترین طعم، عطر ، رنگ و کیفیت برخوردار است.
با توجه به اهمیت و کیفیت زعفران ایرانی و افزایش قیمت این محصول پرکاربرد در سال های اخیر، تولید کنندگان با بکارگیری تکنولوژی های پیشرفته قادر به تولید مایع زعفران با کیفیتی مشابه با زعفران اما با قیمتی مناسب شده اند.
شرکت آترینا یکی از معتبر ترین تولید کنندگان فرآورده های زعفران می باشد. مایع زعفران آترینا از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در میان مصرف کنندگان این محصول همچون رستوران ها، هتل ها، قنادی ها و کترینگ ها محبوبیت بالایی دارد.

مایع زعفران آترینا

فروش عمده مایع زعفران آترینا

در سال های اخیر، با توجه به افزایش قیمت زعفران، استفاده از فرآورده های این محصول بسیار رواج یافته است. برخی از مهم ترین فرآورده های زعفران عبارت اند از :

  • مایع زعفران
  • قطره دارویی زعفران
  • پودر زعفران
  • رنگ زعفران
  • اسپری زعفران

مایع زعفران آترینا به عنوان یکی از مرغوب ترین محصولات در این عرصه بازار فروش گسترده ای را به خود اختصاص داده است. از این رو خرید و فروش مایع زعفران آترینا توسط فروشندگان عمده این محصول به صورت عمده و از طریق سایت های اینترنتی در سرتاسر کشور انجام می پذیرد.
عرضه مایع زعفران آترینا در بسته بندی های متنوع
محصولات آترینا بنا به نیاز و درخواست مشتریان در بسته بندی های متفاوتی به بازار عرضه می شود. یکی از بهترین نوع بسته بندی مایع زعفران، بسته بندی پت است.
در این نوع بسته بندی برخلاف بسته بندی های شیشه ای امکان لخته شده آب زعفران در ته بطری وجود ندارد.
مایع زعفران آترینا در بسته بندی های پت با اندازه ۲۵۰ میلی لیتر، ۵۰۰ میلی لیتر و ۱۰۰۰ میلی لیتر جهت پخش در بازار به فروش می رسد.

مایع زعفران آترینا

نمایندگی های خرید و فروش مایع زعفران آترینا

برندهای فعال در زمینه تولید و فرآوری مایع زعفران،به تهیه این محصول و پخش آن در سراسر کشور و در شهرهای بزرگی چون تهران، اصفهان، شیراز و تبریز از طریق نمایندگی های معتبر فروش پرداخته اند.
مشتریان این محصول می توانند با مراجعه حضوری و غیر حضوری به نمایندگی های فروش محصولات آترینا نسبت به خرید محصولات اصل با کیفیت اقدام نمایند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه