به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

فروشنده عمده انواع مایع زعفران آترینا

انواع مایع زعفران آترینا

انواع مایع زعفران آترینا توسط فروشندگان عمده این محصول از طریق مراکز معتبر خرید و فروش محصولات آترینا عرضه می گردد. ما در این مطلب قصد داریم تا با ارائه مطالبی پیرامون مایع زعفران و انواع آن راهنمای مفیدی را در اختیار خریداران قرار دهیم.

انواع مایع زعفران آترینا

خواص زعفران

زعفران گیاهی از تیره زنبقیان است که در ایران قدمتی بسیار دیرینه داشته و ارکان طب سنتی ایرانیان به شمار می رود.
زعفران از دیرباز به سبب داشتن عطر، طعم و رنگ فوق العاده به عنوان ادویه ای گران قیمت مورد توجه آشپزان ایرانی بوده و طعم و عطر دلنشین آن همیشه یاد آور غذاهای اصیل ایرانی است.
در طب سنتی، برای زعفران خواص بسیاری برشمرده اند. برخی از این خواص عبارت اند از :

  • درمان افسردگی،
  • درمان سرفه،
  • درمان سرماخوردگی،
  • بهبود بیماری های معده،
  • درمان بی خوابی،
  • بهبود خونریزی رحمی ،
  • درمان بیماری های قلبی ،
  • درمان نفخ

با توجه به خواص بسیار زیاد زعفران، امروزه از زعفران و فرآورده های حاصل از آن استفاده های بسیاری شده و خرید و فروش این محصولات از رونق فراوانی برخوردار است.

انواع مایع زعفران آترینا

بازار خرید و فروش انواع مایع زعفران

با توجه به اهمیت و کیفیت زعفران ایرانی، در سال های اخیر تولید کنندگان توانسته اند تا علاوه بر تولید گیاه زعفران ، فرآورده های زعفران با کیفیتی تولید و در بازار های جهانی عرضه نمایند.
یکی از پرکاربردترین فرآورده های این محصول مایع زعفران است که بازار فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. امروزه شرکت های بسیاری در زمینه تولید و عرضه مایع زعفران فعالیت می کنند.
مایع زعفرانی به صورت خوراکی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. از مایع زعفران خوراکی در طبخ انواع غذاها، پخت کیک و انواع شیرینی استفاده می شود.
امروزه کاربرد دارویی مایع زعفران به شکل قطره های دارویی زعفران هم در طب سنتی و هم در طب نوین به اثبات رسیده است. از کاربرد های دارویی قطره زعفران می توان به کاهش تری گلیسیرید و کلسترول خون اشاره کرد.
با توجه به خواص فوق العاده مایع زعفران و سهولت استفاده از آن در کنار عطر ، طعم و رنگ بی نظیر زعفران اصیل ایرانی، اخیراً استفاده از این محصول بسیار رونق یافته و بازار خرید و فروش مطلوبی را به خود اختصاص داده است

تولید کنندگان انواع مایع زعفران در ایران

در کشور ما ایران، به عنوان بزرگترین قطب تولید کننده زعفران، شرکت های زیادی در زمینه تولید ، بسته بندی و توزیع زعفران و فرآورده های حاصل از آن فعالیت می کنند که از مهم ترین آن ها می توان به زردبند، سراج و آترینا اشاره کرد.
آترینا یکی از برندهای معروف در زمینه تولید فرآورده های زعفران، به ویژه مایع زعفران خوراکی می باشد.با توجه به کیفیت بالای این محصول، مایع زعفران آترینا از محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان به ویژه رستوران ها و کترینگ ها که از خریداران عمده این محصول به شمار می روند ، برخوردار گردیده است.

انواع مایع زعفران آترینا

قیمت خرید و فروش مایع زعفران آترینا

امروزه خرید و فروش مایع زعفران آترینا بیشتر از طریق فضای مجازی و سایت های اینترنتی امکان پذیر است. این امر سبب شده تا خریداران به سبب حذف واسطه ها محصولات خود را با قیمتی کمتر تهیه کرده و تولید کننده نیز به سود بیشتری دست یابد.
انواع مایع زعفران آترینا و قیمت این محصولات از طریق جداول موجود در سایت های عرضه محصولات آترینا قابل مشاهده است. مشتریان می توانند با مراجعه به این سایت ها، نسبت به خرید عمده و جزئی این محصول باکیفیت اقدام نمایند.
با مقایسه انواع مایع زعفران آترینا با محصولات مشابه می توان این گونه ارزیابی کرد که این محصول با توجه به کیفیت مطلوب و قابل قبول خود از قیمتی مناسب و منطقی برخوردار است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه