به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

فروشنده اصلی عصاره زعفران گل سرخ

فروش انواع عصاره زعفران

این مجموعه معتبر به عنوان مرکز اصلی عصاره زعفران گل سرخ در طول زمان توانست از به معروفیت زیادی دست پیدا کند. این وبسایت به نوعی یک فروشنده اصلی برای محصولات مختلف زعفران به شمار می رود.

عصاره زعفران گل سرخ

عصاره زعفران گل سرخ دارای طعم بسیار فوق العاده ای می باشد و همین موضوع باعث پرفروش بودن این محصول گشته است. محبوبیت این محصول فوق العاده به سطحی رسیده است که حجم انبوهی از آن به کشورهای مختلف خاورمیانه از سوی این شرکت معتبر ارسال می گردد.

این موضوع یکی از نشانه های موفقیت این مجموعه در زمینه ی فروش عمده این محصول می باشد. ترکیب فوق العاده این محصول سبب افزایش جذابیت آن در میان خریداران شده است.

تاجران متعددی با خرید عمده این محصول از فروش آن سود زیادی را خواهند برد. در نظر داشته باشید که این محصول درجه یک طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. طعم بی نظیر این عصاره موجب جلب توجه مشتریان گشته است.

فروش نجومی عصاره زعفران طی امسال

فروش عصاره زعفران طی امسال به سبب کیفیت فوق العاده این محصول ایجاد شده است. عصاره زعفران گل سرخ در کشور ایران فروش بالایی دارد. این موضوع توجه مردم را به این محصول نشان می‌ دهد.

بازار خرید و فروش عمده این محصول در حال رونق می باشد، همچنین صادرات عمده آن در سال گذشته بسیار قابل توجه بوده است. طی سال جاری این کالا بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است. برای خریداران عمده شرایط مساعدی پیش بینی گردیده است. کارشناسان فرانیز به سوالات و ابهامات مشتریان پاسخ می دهند.

 فروشنده اصلی عصاره زعفران گل سرخ

قیمت عصاره زعفران گل سرخ مرغوب

قیمت عصاره زعفران گل سرخ مرغوب در سطح بسیار مناسبی قرار دارد. با توجه به قیمت مناسب عصاره زعفران گل سرخ مشتریان بیشتری به سوی این محصول خاص جذب می شوند. قیمت این محصول در طول زمان تغییرات نسبتا کمی داشته است.

در مجموع می ‌توان گفت که این شرکت سعی دارد با ارائه پایین ترین قیمت بازار میزان تولید و فروش این محصول را به سطح بالایی برساند. 

تفاوت عصاره با رنگ زعفران

محصولات زعفرانی از تنوع بالایی در تولید برخوردار هستند. عصاره و رنگ زعفران مایع از نظر ظاهری شبیه به هم می‌باشند، اما عصاره غلیظ‌تر است. کارایی و کیفیت یک محصول، تعیین‌کننده میزان فروش آن می‌باشد. طبعا مشتری هنگام مراجعه به فروشگاه محصولی را برمی‌گزیند که نیاز دارد. مشتریان عمده برای خرید عصاره زعفران اصلی می‌توانند از طریق سایت‌های فروش معتبر اقدام نمایند. این مراکز تمامی برندهای موجود در بازار را به مشتری عرضه می‌نمایند. قیمت مناسب این محصول یکی دیگر از عوامل بالای ثبت سفارش می‌باشد. خریدار با مقایسه نرخ کالا در مقابل کیفیت آن، از خرید خود رضایت خواهد داشت.

زردبند یکی از شرکت‌های موفق در زمینه ساخت عصاره زعفران می‌باشد. این کارخانه بزرگترین تولیدکننده عصاره در خاورمیانه است.

نیروهای فعال در این مرکز تمام مراحل‌ تولید این فرآورده را به‌وسیله دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌دهند. کارشناسان در پروسه تولید عصاره، گیاه زعفران را به دستگاه منتقل کرده و سپس گاز ازت را به آن اضافه می‌کنند. با ورود گاز ازت، اکسیژن موجود در فضا خارج شده و به گیاه فشار وارد می‌شود. این عمل باعث می‌شود تا عصاره گیاه به‌طور کامل خارج شود.

از کجا عصاره زعفران اصلی بخریم

سوالی که مشتریان همواره خواهند پرسید این است که از کجا عصاره زعفران اصلی بخریم؟ پاسخ این سوال بستگی به میزان سفارش شما دارد. اگر قصد خرید جزئی برای مصرف خانوار دارید می‌توانید آن را از فروشگاه‌‌های مواد‌غذایی و یا عطاری‌ها تهیه نمائید.

مشتریان عمده نیز می‌توانند برای ثبت سفارش از طریق شرکت‌های بازرگانی اقدام نمایند. کارشناسان خبره فعال در این مراکز، تمام اطلاعات لازم را در مورد یک محصول باکیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

اگر قصد صادرات عصاره را دارید پس بهتر است برندهای برتر را برگزینید. این موضوع سبب ثبت سفارش دوباره از سوی مشتریان خارجی خواهد شد. نوع بسته‌بندی محصول نیز تأثیر بسزایی در جلب رضایت مشتری دارد. طبعا شرکت‌های معتبر از ظروف مناسب‌تری برای این منظور استفاده می‌کنند. خیلی از مشتریان به نوع ظرف بسته‌بندی اهمیت زیادی می‌دهند. این افراد تمایل دارند بهای زیادی را برای دستیابی به یک محصول لوکس پرداخت نمایند.

 کارخانجات معمولا عصاره را در حجم‌های نیم‌لیتری و یک‌لیتری برای مصرف خانوار بسته‌بندی می‌کنند. مصرف‌کننده خانگی برحسب میزان مصرف ماهانه خود برای خرید اقدام می‌نماید.

نهادهایی مانند رستوران‌ها و هتل‌ها، این فرآورده ارزشمند را به‌صورت عمده و برای نیاز سالانه خود سفارش می‌دهند. بی‌شک این مراکز به‌دنبال خریدی به‌صرفه می‌باشند. هرچه میزان سفارش بالاتر باشد، قیمت کالا پائین‌تر خواهد بود.

صادرات فرآورده‌های زعفرانی به کشور‌های عربی

کشور‌های عربی از مشتریان اصلی فرآورده‌های زعفرانی محسوب می‌شوند. بازرگانان سالانه حجم بالایی از این اجناس پرخاصیت را به این مناطق صادر می‌نمایند.

قرابت مرزی و نزدیک بودن ذائقه غذایی از عوامل اصلی فروش بالای محصولات زعفرانی در این مناطق می‌باشد. امارات بزرگترین واردکننده زعفران در آسیا بوده که با خیلی از کشور‌های جهان روابط تجاری دارد.

این کشور زعفران و فرآورده‌های آن را از ایران خریداری نموده و به دیگر مناطق صادر می‌نماید. در واقع بازار دبی همواره به‌روی محصولات زعفرانی ایرانی گشوده است.

تجار با خرید عصاره زعفران اصلی و عرضه آن در بازار‌های جهانی می‌توانند اعتماد مشتریان خود را جلب کنند. خرید محصولات باکیفیت برای بازرگانان از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه باعث پیشرفت زمینه کاری می‌گردد. صادرات می‌تواند ارزآوری خوبی را برای دولت به‌دنبال داشته باشد.

بزرگترین شرکت بازرگانی محصولات زعفرانی

همانطور که عنوان شد شرکت‌های بازرگانی از عرضه‌کنندگان اصلی محصولات زعفرانی محسوب می‌شوند. مشتریان برای انجام یک خرید موفق و امن به‌دنبال بزرگترین و موفق‌ترین شرکت بازرگانی خواهند بود.

یک شرکت بازرگانی معتبر باید بتواند تمام برند‌های تولیدکننده یک محصول را در جدول فروش خود قرار دهد. همچنین این مرکز باید توانایی عرضه کالا در حجم‌های بالا را داشته باشد.

امروزه شاهد حضور برند‌های مختلف در بازار هستیم. در هنگام خرید حضوری نمی‌توان زمان کافی را صرف مقایسه این محصولات نمود. اما در روش خرید آنلاین می‌توان تمام مشخصات محصول را به‌طور کامل مشاهده نمود و سپس خریدی هوشمندانه انجام داد.

شرکت فرانیز تمامی محصولات زعفرانی را با ذکر تمامی خصوصیات بر روی سایت خود قرار داده است. این مرکز زعفران را به تمامی نقاط کشور ارسال می کند.

مشتری می‌تواند با آگاهی کامل و کسب مشاوره از کارشناسان مجرب، خرید خود را انجام دهد. ثبت سفارش بدون صرف زمان و هزینه اضافی در کمتر از چند دقیقه انجام می‌گیرد.

زعفران گیاهی اعجاب‌انگیز بوده که سرشار از ترکیبات مؤثر می‌باشد. پزشکان مصرف این محصول گیاهی را از دیرباز توصیه نموده‌اند.

مصرف روزانه و در حد اعتدال طلای‌سرخ می‌تواند باعث تعدیل دمای بدن شود. بیشتر امراض بر اثر خشکی مغز و سردی بدن رخ می‌دهند.

کسب بیشترین آمار فروش زعفران گل سرخ در کشور

شرکت‌های پخش، زعفران و فرآورده‌های گل سرخ را به بیشتر نقاط کشور ارسال می‌کنند. اما طبیعتا بیشترین آمار فروش آن مربوط به شهرهای پرجمعیت خواهد بود.

فروشنده عصاره زعفران اصلی گل سرخ سفارش بالایی را در طول سال از سوی مشتریان دریافت می‌کند. این محصول کاربردهای زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • تهیه شربت و دمنوش
  • تزئین انواع پلو و دسر
  • تهیه کیک و شیرینی
  • پخت انواع خورش
  • تهیه حلوای زعفرانی
  • تولید بستنی

گل سرخ یکی از برند‌های برتر در زمینه تولید این فرآورده می‌باشد. عصاره تولیدشده در این شرکت، از رنگ و عطر بی‌نظیری برخوردار است.

زعفران اولیه در تولید فرآورده‌های زعفرانی باید از کیفیت لازم برخوردار باشد. استفاده از کلاله‌های مرغوب باعث تولید یک عصاره خوش رنگ خواهد شد.

زعفران دارای انواع مختلفی بوده که مشتری برحسب سلیقه و نیاز خود برای خرید اقدام می‌نماید. تقسیم‌بندی طلای‌سرخ برحسب درصد خلوص کلاله و ظاهر آن انجام می‌گیرد.

باکیفیت‌ترین نمونه زعفران مربوط به نگین بوده که دارای رشته‌هایی سالم و یکدست می‌باشد. این نمونه کلاله خالص بوده و هیچ‌گونه خامه در ترکیب آن وجود ندارد. این محصول نسبت به انواع دیگر کمتر تولید می‌شود چراکه جداسازی آن دشوار است.

سرگل دومین نمونه می‌باشد که شباهت زیادی به نگین دارد. این نوع در بازار شناخته‌شده‌تر است و از فروش بالایی برخوردار است.

پوشال، دختر پیچ و سفیدی به ترتیب انواع دیگر زعفران از نظر سطح کیفیت هستند. پوشال حاوی درصد کمی از خامه بوده ولی دخترپیچ رشته‌ای کامل از کلاله و خامه می‌باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه