به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش آب زعفران در ایران

فروش آب زعفران سوینچ

فروش آب زعفران در ایران توسط بزرگترین سایت عصاره و مایع زعفرانی، میسر شد. از تخفیفات ارزنده این هفته فرانیز بهره مند شوید.

آب زعفران یا همان مایع زعفران از دهه گذشته طرفداران مخصوص به خود را پیدا کرده است. این محصول امروزه در مکان ها و صنوف مختلف به کار می رود. آب زعفران در ایران با برندهای مختلفی تولید می شود. اغلب شرکت ها تلاش می کنند تا مشتریان خود را حفظ کنند.

بنابراین مایع زعفران با ظروف متنوع و شکیل روانه بازار می شود. تعدادی از مشتریان آب زعفران خالص، به صورت عمده خرید دارند. آنان به دنبال کسب سود بیشتر می باشند. قطعا سلایق مشتریان برایشان حائز اهمیت است.

برندهای فعال حوزه آب زعفران در ایران

رقابت در ایران برای محصولات زعفران به اوج خود رسیده است. برندهای فعال در این حوزه مطابق میل مشتریان خویش عمل می کنند. به همین علت کالاها دستخوش تغییراتی اساسی شده اند. از جمله این برندها می توان به نام های زیر اشاره کرد:

  • زرد طلایی
  • سرخ گل
  • آترینا
  • گلبان
  • سوینچ
  • سی سیب
  • سرگل

چرا فروش عصاره زعفران به اوج خود رسید؟ طبیعتا زعفران ادویه ای گران است. همه مردم قدرت خرید آن را ندارند. فرآورده های جانبی زعفران، معمولا قیمت به نسبت ارزان تری دارند. چرا که مقداری زعفران با رنگ دانه های طبیعی در آن ترکیب می شود. این رنگ های زعفران در آشپزخانه خصوصا کاربرد فراوانی دارند. می توان از آن در موارد زیر استفاده نمود:

  • تهیه کیک
  • تزیین برنج و انواع خورش
  • در سالادها
  • تهیه بستنی و  شیرینی جات
  • نقل و نبات

فروش مایع زعفران

افزایش فروش آب زعفران باکیفیت

تولیدکنندگان آب زعفران بهترین رنگ و عطر را برایمان به جای گذاشته اند. آب زعفران یکی از محصولات زعفران است که امروزه در تولیدی ها و شرکت های معتبر به مرحله تولید و فروش می رسد. اغلب برای خرید این کالا به صورت عمده اقدام می کنند و اینکه قیمت بسیار استثنایی آن در کنار مرغوبیت و کیفیت و کاربرد بالایی که دارد کاملا به صرفه است.

مجموعه فرانیز قیمت این محصول را هر هفته به روز رسانی می کند. فروش آب زعفران به صورت اینترنتی نیز انجام می گیرد تا خریداران این محصول که مسیر طولانی تری را دارند براحتی بتوانند خرید خود را انجام دهند. فروش آب زعفران در ایران و فروشگاه های معتبر آن به صورت مستقیم انجام می شود. این فروشندگان و تولیدی های معتبر از این که آب زعفران به غذا عطر و طعم ویژه ای می دهد اطلاع کافی دارند.

ماندگاری محصولات زعفرانی

فروش آب زعفران امروزه با بهترین کیفیت انجام می شود. این کالا در صنایع غذایی کاربرد و استفاده زیادی دارد. مایع زعفران براحتی مورد استفاده قرار می گیرد و از اتلاف وقتی که برای دم کردن زعفران در گذشته بوده جلوگیری می کند.

ناگفته نماند که این محصول ماندگاری بالایی داشته و از لحاظ کیفیت و مرغوبیت کاملا درجه یک در بازار به فروش می رسد. یکی از مهمترین برتری ها و وجه تمایزی که هر برند و شرکت در تولید یک محصول نسبت به یکدیگر دارند غلظت و کیفیت آن است که در حال حاظر خوشبختانه بیشتر برندها این خصیصه را رعایت نموده و کالای خود را به بازار عرضه نموده و به تقاضای مشتریان خود پاسخ می دهند. از جهتی نیز باید توجه نمود و به هر شرکتی اعتماد نکنیم چرا که اعتماد بدون تحقیق و بررسی نتیجه خوبی را به همراه ندارد.

فروش زعفران به صورت عمده

بیشتر شرکت های تولیدی انواع آب زعفران را برای فروش ارایه می دهند که قیمت آن بروز می شود. خرید و فروش آب زعفران درجه یک به صورت عمده و و اینترنتی صورت می پذیرد. نرخ اعلام شده برای آن کاملا مقرون به صرفه خواهد بود. ناگفته نماند نرخ و قیمت آب زعفران با توجه به میزان خرید متغیر و دارای نوسان خواهد بود.

برای رنگ بخشیدن به خوراکی ها بهتر از آب زعفران استفاده نمود. رنگ های مصنوعی به دلیل افزودن مواد شیمیایی برای بدن مضر بوده و نباید استفاده شود. خرید آب زعفران علاوه بر  اینکه عطرو طعم غذا را جذابیت می بخشد موجب سلامتی نیز می شود. آب زعفران تمامی خواص عفران را داراست که برای تمامی گروه های سنی مفید بوده و سلامتی آنان را تضمین می نماید.

برای خرید این محصول به صورت اینترنتی باید به تمامی شاخصه های گفته شده در متن توجه نمود. مشتریان با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام می دهند. آنان بر این منوال از مزایا و فواید این کالا بهره کافی را ببرند.

این محصول قیمت های مختلفی دارد. این قیمت ها به نحوه عرضه و هزینه ارسال بستگی خواهد داشت. این نکته نیز هنگام خرید مورد توجه قرار می گیرد. خارجی ها از جلمه مشتریان پر و پا قرص این عصاره ها هستند. هم اکنون انواع عصاره زعفران، پودر زعفران و اسپری زعفران با بهترین کیفیت ممکن جهت پخش آن در بازار به صورت مستقیم عرضه می گردد. شرکت فرانیز در پخش این محصولات در کشور پیشتاز است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه